Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NextGenTel Bredbånd
3.1
1 689 verifiserte omtaler

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
1 689 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#13
Utmerket
NextGenTel Bredbånd er rangert
#13 av 83 bredbåndsleverandører
32%
Middels
32% anbefaler NextGenTel Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 1 689 omtaler om NextGenTel Bredbånd

FILTRER OMTALER
324
210
128
135
892
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel Bredbånd
NextGenTel Bredbånd har 1 689 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig kundeservice

Omtale av  Kjell E. K

Bestilte abonnement til å være klar den dagen jeg kom hjem fra ferie (06.03). Etter samtale med kundeservice fikk jeg beskjed at de ikke visste om montøren hadde koblet linje på. Når jeg aktiverte router ble det klart at det hadde ikke montør gjort til avtalt dato. Ved forespørsel om dette ville bli gjort kommende mandag (09.03) får jeg beskjed at det er lite sannsynlig at det vil bli gjort da. Forstår ikke hvorfor selskap gjør sånne avtaler med kunder når de ikke kan opprettholde avtaler eller være konkret om når det vil bli gjort. Da er vel det like godt å velge Telenor som faktisk holder det de sier.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
09.03.2020 09:18

Hei Kjell Vanligvis blir montør avtalen gjennomført som planlagt, men dessverre i noen tilfeller kan de bli utsatt av uforutsette hendelser. Vi bruker samme montør selskap som Telenor slik at det ikke skal være noe forskjell der. Jeg ønsker å undersøke nærmere hva som har skjedd her, så om du kan sende oss informasjon om ditt abonnementet til [email protected] slik at vi kan undersøke videre. Vennlig hilsen Christian NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Ustabilt

Omtale av  Ingvild Ø

Ustabilt og fasttelefon funker ikke. Håper på snarlig oppretting.

Fantastisk god service

Omtale av  Yngve H

Fikk svar på alt jeg lurte på og god hjelp med installering. Perfekt service.

Litt svak linje

Omtale av  Svein I. S

Litt svak internett linje. Router kunne hatt litt lengre rekkevidde

Modem kom men ingen til å fullføre installasjon på 4 uker!

Omtale av  Tom

Vil så si opp da ingenting virker. De forlanger da 2500 i avbruddgebyr!!! Avbrudd av hva! Dette er bondefangeri av verste skuff. Stay clear!

Svar fra NextGenTel Bredbånd
09.03.2020 09:18

Hei Tom. Grunnen til at du får et avbestillingsgebyr er at selv om installasjonen ikke ferdig, har dette allerede medført en del kostnader. Du har en angrerett periode på 2 uker fra du bestiller der du kan velge å avslutte hele avtalen kostnadsfritt. Hilsen NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Veldig god servise

Omtale av  Terle

Veldig hjelpsomme og veldig god cervice. Ringer bestandig opp igjen og tar seg god tid til å hjelpe.

Alt har fungert som forventa. Kjempefornøyd med NextGenTel 👍

Omtale av  Kristin

All henvendelse har blitt vennlig imøtekommet. De har vært hjelpsomme når jeg har hatt behov for hjelp.

NextGenTel Bredbånd har 1 689 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel Bredbånd mener

NextGenTel Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR