Meny

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

2,3/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Opplevd hastighet
Middels
73
av 87 innen
bredbåndsleverandør
24%
anbefaler
NextGenTel Bredbånd

"Dårlig kundeservice"

Omtale om NextGenTel Bredbånd skrevet av Livia S for 24.11.2020 12:48

NextGenTel Bredbånd har totalt 892 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har prøvd å kontakte kundeservice på tlf siden kl 09 i dag tidlig. Har endelig kommet gjennom på kundeservice chatten der jeg måtte vente 30 minutter i kø. Når jeg da får svar kan de ikke løse problemet.

Bytt.no
"Dårlig kundeservice" skrev Livia S om NextGenTel Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Bredbånd?
Gjør som Livia S og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Nettet vårt var nede, ringte dem og sto i kø i to timer uten svar, dag to ringer jeg igjen og står i kø i 30 min, velger da at de kan ringe meg tilbake når det er min tur. Ble aldri ringt opp igjen. Dårlig nett og kundeservice.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Klipping av kabel"
4 syns denne omtalen er nyttig

For andre gang i løpet av 2 mnd er fiber kabelen klippet pga plassmangel i boksen. Dette er helt ulovlig og de bruker opptil 3 uker for og rette opp feilen.

Kundetilfredshet
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Får ikke det jeg betaler for."
4 syns denne omtalen er nyttig

Vi har i snart et år ikke fått hastigheten vi har betalt for. Nettet faller ut hele tiden, selv om hastigheten fremstilles på topp inne på Minside. Etter samtale med ansatt på Nextgentel i dag så han at hastigheten vi egentlig får tilsvarer 1/5 av hastigheten vi har betalt for. Denne infoen ble ikke fortalt forrige gang jeg ringte for å klage, for flere mnd. siden. Da var visstnok alt i skjønneste orden ifølge Nextgentel, og refererte til "topp" hastighet på Minside. Vi ble heller ikke fortalt under/etter installering at den nye ruteren vår har 2 trådløse linjer, som splitter hastigheten. Dette ble fortalt først i dag, mange mnd. etter. Vi får bare opp èn av to trådløse nettverk på søk. Bak på ruteren står det bare oppført èn av to trådløse nettverk. Ikke får man redusert pris ift. hva de IKKE har levert under denne tiden heller. Styr unna ! Svindel.

Eliska D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning, dårlig service"
3 syns denne omtalen er nyttig

Etter at vi ønsket bytte navnet på betaling fra meg til datteren krever Nex gen tel en sume på 1500 kroner kun for fikse et nytt navne . Internett er fortsatt på samme adresse. Har vært kunde over fire år ,men nå er vi på jakt etter en ny leverandør .

NextGenTel Bredbånd har totalt 892 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR