Meny

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til NextGenTel Bredbånd
2,2/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
74
av 88 innen
bredbåndsleverandør
24%
anbefaler
NextGenTel Bredbånd

"Enda ikke fått nettet levert..."

Omtale om NextGenTel Bredbånd skrevet av Simen S for 27.04.2020 22:12

NextGenTel Bredbånd har totalt 915 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Enda ikke fått nettet levert..."

Over en halv måned siden vi bestilte nett ifra nextgentel, enda ikke fått hverken ruter/modem, nett eller hørt noe ifra de. Derfor kan jeg ikke være tilfreds..

Svar fra NextGenTel Bredbånd
20.07.2020 22:05
Hei Simen, Leveringstiden vår varierer utfra hvilket abonnement og område du bestiller i, men jeg håper alt fungerer slik det skal nå. Hvis ikke er det bare å ta kontakt. Hilsen Samuel i NextGenTel
Bytt.no
"Enda ikke fått nettet levert..." skrev Simen S om NextGenTel Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Bredbånd?
Gjør som Simen S og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Sæmundur G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ikke bra"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dårlig nett hele uken så uten på fredag, snakket med kundeservice, dem regner ikke med jeg har tv/nett før efter helga..

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"STYR UNNA - FEIL PÅ FEIL"
2 syns denne omtalen er nyttig

Maken til dårlig kundeservice og dårlig nett, skal man lette lenge etter! For all del; Styr unna!! Skulle sette ned abonnementet mitt fra 100/100 til 30/30. 4 mnd senere fakturerer de fortsatt for 100/100 og jeg får nett med 30/30. Utallige samtaler, saker, chatter, skriftlige bestillinger. Mestere i å sette saken videre til "en som kan fikse". 2 ganger har de klart å sende avbestilling av hele internettet, men alt jeg ønsker er å få tilbakebetalt alt jeg betaler for mye for feil nett. STYR UNNA. HELT ELENDIG

Svar fra NextGenTel Bredbånd
20.07.2020 22:05
Hei Ingmar, Slik skal det ikke være og jeg håper og tror at problemer er løst nå. Dersom du mot formodning opplever kluss med faktureringen ber jeg om at du tar kontakt så skal vi naturligvis få rettet opp i dette. Hilsen Samuel i NextGenTel
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Meget dyrt i forhold til konkurrenter, vanskelig kundeservice."
1 syns denne omtalen er nyttig

Prisene er helt uten sidestykke, 579 kr mnd for 30 linje. Det tar fort en uke + å få svar på henvendelser. Det ble en krevende tone på kommunikasjonen når jeg sa opp og det ble krevd at utstyr skulle sende tilbake. Har nå gått over til Get for 249kr i mnd for 250 linje. Hadde nedetid på flere timer minumum en gang i måneden. enkelte ganger over en dag.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
20.07.2020 22:05
Hei Stian. Vi skulle gjerne hatt deg videre som kunde, men gratulerer med ny internettavtale. Jeg håper du blir fornøyd med nytt nett og gir oss en ny sjanse ved en senere anledning. Hilsen Samuel i NextGenTel
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"En del driftsavvik, men hyggelige kundekontakter"

Stort sett bra, to større avvik som har krevd bytte av utstyr eller montør. Stor vilje til å rydde opp og rette feil. Forenkling og forbedring av å kunne melde avvik/sjekke kjente driftsavvik er sterkt ønskelig.

NextGenTel Bredbånd har totalt 915 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR