Bredbånd

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

107 verifiserte omtaler
1,7/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Forferdelig
Opplevd hastighet
Dårlig
12
av 12 innen
bredbåndsleverandør
7%
anbefaler
NextGenTel Bredbånd

"Kan ikke streame"

Omtale om NextGenTel Bredbånd skrevet av Arne M for 22.09.2017 17.21

NextGenTel Bredbånd har totalt 107 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Kan ikke streame"

Kan ikke engang streame med det jag har nå. Har 2,41 MBps ned og 2,28 opp - med oing på 41 ms, alt for dårlig. ;(

Bytt.no
"Kan ikke streame" skrev Arne M om NextGenTel Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Bredbånd?
Gjør som Arne M og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Sharihan N
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Verste bredbånd jeg har hatt"

Verste bredbånd jeg har hatt dårlig med Internett, jeg venter på at bindingstiden blir ferdig!!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Perfekt for deg som ikke bruker nett eller trenger hjelp"

Funket som forventet i starten. Etter 3 mnd begynte nettet og falle bort, og etter en mannsalder i telefonkø fikk jeg ett tørt ''send inn ruteren så skal du få en ny''. Ble sittende rett under 3 uker uten nett før ny ruter ankom, Denne var betydelig bedre selv om at nett forsvant noen ganger.

Når jeg senere skulle flytte og registrere nettet over på eksen så kan det virke som at hele systemet brøt sammen. Dette tok over 4 måneder der begge fikk bekreftet fra ulike konsulenter nærmere 10 ganger både gjennom telefon og epost. Det morsomme i denne prosessen for og flytte ett nett over ble det også opprettet ett nytt abonnement på eksen, og dette kunne tydeligvis ikke fjernes fra systemene manuelt, så der fikk vi beskjed om at angreprettsskjema måtte fylles ut.

Totalt har jeg brukt nærmere 6 mnd av min tid med venting og diskusjon, 1600 kroner på ett nett jeg ikke har benyttet meg av, rett over 800 kroner på 4-sifrert nr og 1200 i avslutninggebyr.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Skikkelig irriterende"

Alt funket smertefritt i 4 mnd i strekk, nå har nettet forsvunnet 15 ganger bare på få dager, eneste kundeservice gjør er å skru av å på støyfilter som dreper ned og opplastningshastighet. Nå blir det snart lyse her!

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Under en hver kritikk"

Ga opp å ringe kundeservice etter 60min. Kontaktet så kundeservice til bedrift der svarte de umiddelbart, uten å få hjelp. Fortalte så at dem opererte med skyhøy takst på 5sifret tlf. nr. noe som er ulovlig. Der hadde de et tips ring vanlig 8 sifret nr. Noe jeg hadde gjort i 60min. Legger til at kundekontakten var lite samarbeidsvillig.

NextGenTel Bredbånd har totalt 107 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no