Meny

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

2,2/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Middels
79
av 85 innen
bredbåndsleverandør
21%
anbefaler
NextGenTel Bredbånd

"Meget hurtig og uten avbrudd"

Omtale om NextGenTel Bredbånd skrevet av Jørgen T for 03.08.2019 16.17

NextGenTel Bredbånd har totalt 584 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Jørgen T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Meget hurtig og uten avbrudd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har tidligere hatt 150 mbits hos annen leverandør, finner ut at jeg med 50 fra NextGenTel har et like hurtig nett. Bortsett fra "en trang fødsel" har det hele ordnet seg m.h.t problemer. "Nå går alt så meget bedre".

Svar fra NextGenTel Bredbånd
07.08.2019 12.30
Hei Jørgen.

Du har mulighet til å oppgradere hastigheten din om det skulle være nødvendig, men det virker som du er fornøyd med abonnementet du har nå. Det er godt å høre at alt ordnet seg til slutt.

Med vennlig hilsen
Christian
NextGenTel
Bytt.no
"Meget hurtig og uten avbrudd" skrev Jørgen T om NextGenTel Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Bredbånd?
Gjør som Jørgen T og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Angrer"

Hei jeg har nylig blitt kunde i NextGenTel, og angrer på at jeg ikke leste erfaringene her inne først. Alle konsulentene er hyggelige, men selv om vi skulle få bredbånd forrige tirsdag har vi ennå ikke fått noe signal. NextGenTel ba meg om å ringe underleverandøren, denne uke har jeg ringt tre ganger, jeg har fått beskjed om å bli kontakte av montør men ingen ringer meg. Angrefristen er gått ut. Kommer til å fortsette å poste her for å orientere om mine erfaringer.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
06.08.2019 10.42
Hei Frode.

Takk for tilbakemeldingen. Ved forsinket leveranse purrer vi netteier og jeg håper du kommer på nett straks. Faktureringen av tjenesten starter naturligvis ikke fra før du er på nett.

Det er vanskelig for meg å spekulere i hva årsaken til at montør ikke fikk koblet opp til avtalt tid, men jeg beklager ulempen dette medfører for deg. Hold oss gjerne oppdatert. Du kan også sende en e-post til kundelojalitet@nextgentel.com om du vil at jeg sjekker nærmere opp i saken.

Med vennlig hilsen,
Samuel
NextGenTel
Tobias D
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Dårlig service"

Han på telefonen gikk fra å være hyggelig til uinteressert robotstemme da han så at dere ikke tilbyr bredbånd der jeg bor.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
06.08.2019 10.41
Hei Tobias.

Kjekt at du ønsket å bli kunde hos oss - vi ønsker gjerne å ha deg som kunde, men sånn ble det dessverre ikke denne gang. Det var kanskje litt kjedelig for konsulenten også, men vi skal likevel ikke fremstå slik du skriver.

Jeg håper du vurderer oss ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen,
Samuel
NextGenTel
Sander K. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Dårlig signal. Misfornøyd. Dyrt til og være så dårlig"

Utrolig dårlig kundebehandling. Dem gir deg veldig dårlige signaler. Til en veldig høy pris. Jeg fikk 10 i hastighet for 600kr i mnd. Jeg ville derfor ikke ha dem men da sa dem jeg måtte betale 2000 for avlysning. Veldig dårlig. Jeg jobber med saken.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
06.08.2019 10.41
Hei Sander.

Det er ikke noe kjekt at du føler deg dårlig behandlet og jeg håper det er noe vi kan gjøre for deg. Hastigheten vi kan levere varierer etter en rekke forhold som teknologitype (fiber, DSL, eller mobilt bredbånd) og linjekvalitet / linjeavstand (gjeldende kun for DSL).

10m/bit forstår jeg at ikke er tilstrekkelig for alle og vi skulle gjerne levert mer. Ved større behov for nettkapasitet anbefaler vi at du undersøker mulighet for fibertilknytning.

Vi skal alltid levere i henhold til hva du har bestilt, og prisen for abonnementet tydeliggjøres både ved bestilling og i ordrebekreftelsen. Siden det er større kostnader for oss å koble opp nettet har vi ikke mulighet til å "teste" ut hvorvidt 10m/bit er tilstrekkelig etter ditt bruk. På nettsiden vår beskriver vi Bredbånd 10 ved "Når noen få brukere skal surfe og strømme. Middels lav kapasitet".

Det kan være vi kan levere en høyere høyere hastighet som passer ditt bruk. Ta gjerne kontakt om du ikke har sjekket opp i dette før.

Med vennlig hilsen,
Samuel
NextGenTel
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Dette bredbånd har fungert utmerket"

Dette bredbånd har fungert utmerket og ingenting og ikke noe og utsette på Nextgentel. Har fungert så og si feilfritt for meg. Ikke noe dårlig jeg kan huske her.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
02.08.2019 20.58
Hei Trond

Tusen takk for din tilbakemelding. Alltid kjekt å høre at du er fornøyd med oss som leverandør.

Ønsker deg en god helg.

Med vennlig hilsen
Christian
NextGenTel
NextGenTel Bredbånd har totalt 584 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR