Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NextGenTel Bredbånd
3.1
1 681 verifiserte omtaler

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
1 681 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#13
Utmerket
NextGenTel Bredbånd er rangert
#13 av 83 bredbåndsleverandører
32%
Middels
32% anbefaler NextGenTel Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 1 681 omtaler om NextGenTel Bredbånd

FILTRER OMTALER
322
209
126
135
889
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel Bredbånd
NextGenTel Bredbånd har 1 681 verifiserte omtaler på Bytt.no

Meget hurtig og uten avbrudd

Omtale av  Jørgen T

Jeg har tidligere hatt 150 mbits hos annen leverandør, finner ut at jeg med 50 fra NextGenTel har et like hurtig nett. Bortsett fra "en trang fødsel" har det hele ordnet seg m.h.t problemer. "Nå går alt så meget bedre".

Svar fra NextGenTel Bredbånd
07.08.2019 12:30

Hei Jørgen. Du har mulighet til å oppgradere hastigheten din om det skulle være nødvendig, men det virker som du er fornøyd med abonnementet du har nå. Det er godt å høre at alt ordnet seg til slutt. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Angrer

Omtale av  Frode K

Hei jeg har nylig blitt kunde i NextGenTel, og angrer på at jeg ikke leste erfaringene her inne først. Alle konsulentene er hyggelige, men selv om vi skulle få bredbånd forrige tirsdag har vi ennå ikke fått noe signal. NextGenTel ba meg om å ringe underleverandøren, denne uke har jeg ringt tre ganger, jeg har fått beskjed om å bli kontakte av montør men ingen ringer meg. Angrefristen er gått ut. Kommer til å fortsette å poste her for å orientere om mine erfaringer.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
06.08.2019 10:42

Hei Frode. Takk for tilbakemeldingen. Ved forsinket leveranse purrer vi netteier og jeg håper du kommer på nett straks. Faktureringen av tjenesten starter naturligvis ikke fra før du er på nett. Det er vanskelig for meg å spekulere i hva årsaken til at montør ikke fikk koblet opp til avtalt tid, men jeg beklager ulempen dette medfører for deg. Hold oss gjerne oppdatert. Du kan også sende en e-post til [email protected] om du vil at jeg sjekker nærmere opp i saken. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Dårlig service

Omtale av  Tobias D

Han på telefonen gikk fra å være hyggelig til uinteressert robotstemme da han så at dere ikke tilbyr bredbånd der jeg bor.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
06.08.2019 10:41

Hei Tobias. Kjekt at du ønsket å bli kunde hos oss - vi ønsker gjerne å ha deg som kunde, men sånn ble det dessverre ikke denne gang. Det var kanskje litt kjedelig for konsulenten også, men vi skal likevel ikke fremstå slik du skriver. Jeg håper du vurderer oss ved en senere anledning. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Dårlig signal. Misfornøyd. Dyrt til og være så dårlig

Omtale av  Sander K. A

Utrolig dårlig kundebehandling. Dem gir deg veldig dårlige signaler. Til en veldig høy pris. Jeg fikk 10 i hastighet for 600kr i mnd. Jeg ville derfor ikke ha dem men da sa dem jeg måtte betale 2000 for avlysning. Veldig dårlig. Jeg jobber med saken.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
06.08.2019 10:41

Hei Sander. Det er ikke noe kjekt at du føler deg dårlig behandlet og jeg håper det er noe vi kan gjøre for deg. Hastigheten vi kan levere varierer etter en rekke forhold som teknologitype (fiber, DSL, eller mobilt bredbånd) og linjekvalitet / linjeavstand (gjeldende kun for DSL). 10m/bit forstår jeg at ikke er tilstrekkelig for alle og vi skulle gjerne levert mer. Ved større behov for nettkapasitet anbefaler vi at du undersøker mulighet for fibertilknytning. Vi skal alltid levere i henhold til hva du har bestilt, og prisen for abonnementet tydeliggjøres både ved bestilling og i ordrebekreftelsen. Siden det er større kostnader for oss å koble opp nettet har vi ikke mulighet til å "teste" ut hvorvidt 10m/bit er tilstrekkelig etter ditt bruk. På nettsiden vår beskriver vi Bredbånd 10 ved "Når noen få brukere skal surfe og strømme. Middels lav kapasitet". Det kan være vi kan levere en høyere høyere hastighet som passer ditt bruk. Ta gjerne kontakt om du ikke har sjekket opp i dette før. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Dette bredbånd har fungert utmerket

Omtale av  Trond S

Dette bredbånd har fungert utmerket og ingenting og ikke noe og utsette på Nextgentel. Har fungert så og si feilfritt for meg. Ikke noe dårlig jeg kan huske her.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
02.08.2019 20:58

Hei Trond Tusen takk for din tilbakemelding. Alltid kjekt å høre at du er fornøyd med oss som leverandør. Ønsker deg en god helg. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Skikkelig dårlig service

Omtale av  Bassam S

Ingen hastighet for å si det rett. Luringer de som jobber på NextGenTel. De tilbyr internett på steder de ikke har dekning i...

Svar fra NextGenTel Bredbånd
02.08.2019 20:57

Hei Bassam. Vi tilbyr til del fleste steder i landet, men er dessverre noen områder der vi ikke kan. Det høres ut som bestillingen ble lagt inn og at den etterhvert ble kansellert siden det ikke var mulig å levere. Det er noen tilfeller der vi ikke vet før montør har vært å sjekke om vi kan levere eller ikke. Hvis du ikke har mulighet til å få en fysisk internett linje til boligen din, er nok mobilt bredbånd en grei løsning for deg. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

Fungert godt

Omtale av  Anniken S

Bredbåndet innfridde, ingen problemer og bare én driftsmelding i løpet av et år.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
06.08.2019 10:28

Hei Anniken. Kjekt å høre at bredbåndet innfridde dine forventninger. Ha en fortsatt fin sommer! Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

NextGenTel Bredbånd har 1 681 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel Bredbånd mener

NextGenTel Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR