NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Litt lang ventetid noen ganger, men bra service! Hvis ventetiden går litt ned, blir jeg en veldig godt fornøyd kunde.
Nextgentel leverer etter min erfaring aldri den hastighet som er lovet. ville anbefale alle mennesker, dyr, insekter ja egentlig alle levende organismer å holde seg langt borte fra NextGenTel sine tjenester. + kundeservicen er elendig. Aldri hørt om eller vært borti en mer enkel gjeng med mennesker enn de som sitter på kundeservicen der. hold dere borte!
Alltid kommer de med gode tilbud og aldri opplevd problemer med tjenesten, heller ikke med kundeservice avdelingen.
Hos NextGentel får du garantert ikke tjenesten du har kjøpt, samt at de sender purring og inkasso på regninger som du aldri har mottatt. Anbefaler alle å holde seg langt borte fra NextGentel.
Amatører som ikke gjør jobben sin. Veldig dårlig kundeservice osv...
Hadde Nextgentel som internett leverandør et par måneder. Fikk ikke det vi ble lovet og hver gang jeg prøvde å ringe så måtte jeg alltid vente i en mil lang telefonkø!
De eneste avdeling som virker er deres faktura avdeling. De tar pengene uten å levere service. De stenger sak uten å fikse ting og erklære at det virker så vi må betale. Det har skjedd mange ganger siden de satt opp fiber i området. Ikke kompetant folk svarer telefon. De tar over 1 time hver gang å gjøre samme tester. De har ikke bare tatt vekk programmer som vi tatt opp. Hun fjernet evnehet av DVR å ta opp programmer i det hele tatt. De lover at noen som vet system skal ringe. Det gjør de aldri. Når du sitter på vente på telefon, sier de at de skal ringe tilbake hvis du taster inn nummer. Det gjør de aldri. Mer tid er brukt å få system å virke enn du har TV og telefon. Internet er usikkert. Helt Håpløs. Faktura avdeling er som "enforcers" for loan sharks og mafia. De stjeler penger for dem som gi ikke produkt som du har kontrakt for. De andre lover at de skal følge opp. Det gjør de aldri. De lover at en leder som vet system skal ringe oss. Det gjør de aldri. Vi sier å ringe oss kl. 18 etter jobb. De kan ikke gjør dette riktig også. Vi jobber. Vi sitter ikke hjemme foran en TV som virker ikke uansett. Vi har gitt opp å håpe at fast telefon kunne virke. Vi er vant til å miste bookmarks osv på pc når internet stoppe og starte hele tiden. Vi har mistet hele OL og flere uker før. Det er ingen bra med dere. Bare de har monopol i vårt område. Deres svar er at de har ikke monopol, men vi kan ikke finne en annen som kommer i vår område. Våre meninger er at politikerer må fjerne monopol og det beste er at NextGenTel går konkurs og andre kjøper fibernett og fikser systemet.