Bredbånd

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

1,5/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
0
av 12 innen
bredbåndsleverandør
8%
anbefaler
NextGenTel Bredbånd

"Heilt elendig"

Omtale om NextGenTel Bredbånd skrevet av Mariann Ø. S for 20.06.2018 19.47

NextGenTel Bredbånd har totalt 249 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Mariann Ø. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Heilt elendig"

Heilt håplaust. Manglar nett ofte, streame går ikkje an. Har snakka med dei utallige gongar, utan løysing.

Bytt.no
"Heilt elendig" skrev Mariann Ø. S om NextGenTel Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Bredbånd?
Gjør som Mariann Ø. S og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Aldri aldri igjen"

Verste selskapet, ingen form for kommunikasjon innad og det skulle ta meg nesten et halvt år å få si opp abonnementet da de ikke fører noe form for informasjonen videre. De nekter nemlig å la meg si opp avtalen. Hver gang jeg er inne å sjekker om avtalen er avsluttet er det en ny person som ikke finner noe logger fra tidligere samtaler. Denne gangen avsluttet kundeservice samtalen uten svar. Fraråder alle NextGenTel på det sterkeste!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Alt tar veldig lang tid."

Det tar usedvanlig lang tid for NextGenTel å rette opp feil når vi ikke har internettforbindelse. Det er mange ganger dette har skjedd. Nå har det skjedd igjen og som vanlig trenger den tekniske avdelingen en evighet på å rette opp feilen. Dere har hyggelige ansatte på telefonen, men det de sier henger ikke sammen med det dere gjør for å rette opp feilen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Elendig overgang fra Telenor til NextGenTel"
1 syns denne omtalen er nyttig

I følge selger av abbonementet skulle gå av seg selv og det skulle ikke være noe dobbeltfakturering, nextgentel fikk fullmakt til å si opp Telenor abbonementet.
Hva skjedde: Jeg fikk 2 måneder med overlappende fakturaer. Etter at jeg har dokumentert dette i detalj har de fortsatt ikke ordnet opp.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Billig og dårlig"

Kundeservice -1,
Kan ikke sies opp routerleie! -1,
Pris og internett hastighet 1.
TOTALT -1.

NextGenTel Bredbånd har totalt 249 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no