NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
I følge selger av abbonementet skulle gå av seg selv og det skulle ikke være noe dobbeltfakturering, nextgentel fikk fullmakt til å si opp Telenor abbonementet. Hva skjedde: Jeg fikk 2 måneder med overlappende fakturaer. Etter at jeg har dokumentert dette i detalj har de fortsatt ikke ordnet opp.
Kundeservice -1, Kan ikke sies opp routerleie! -1, Pris og internett hastighet 1. TOTALT -1.
Kundeservice er ikke-eksisterende. Hastigheten er på langt ifra det den skal være. Utrolig irriterende! De solgte oss `løsninger` som ikke fungerte. Da vi klagde måtte vi Kjempe hardt for å bare få refundert våre merkostander i direkte relasjon til `tilleggstjenesten`. Jeg tror det har ‘kokt’ over for oss flere ganger. Og vi bruker ikke det i dialog med leverandører. Hold dere unnå!
Evige timer i kø for å vente på kundeservice. 5 mbit ned på gode dager når jeg betalte for 30 mbit. Endte også opp med å få regninger i posten i 4 måneder etter jeg kuttet dem ut, med inkasso krav på noen av de. Hele greien er helt latterlig, og jeg er lettet over og ikke ha NextGentel lengre. Spar deg for mye stress og plage og ha aldri no med dette drittselskapet å gøre er min anbefaling.
Skal ha 30Mbp/s varierer mellom 3-10. Elendig kundeservice, ikke stabilt for 5 flate øre. Hold dere laangt unna!!
Tar det positive først, så det negative. Positivt: Hastighet er korrekt 99% av tiden. Negative: Kundeservice er som regel elendig, null kunnskap eller forståelse. Blir noe avtalt på telefon så får du det ikke, viktig å ta alt skriftelig, evt ha båndopptak på mobil samtaler. Prisen nå pr. mnd er dyrere enn tidligere, jeg ble lovet å spare penger på å velge de fremfor Telenor. Overgangen fra Telenor til Nextgentel var bare rot, skulle vært over på de i august, hørte ikke noe før jeg plutselig fikk en pakke i posten i november om at abonnementet ville tre i kraft om ca 14 dager. Hjelper lite med 14dagers varsel når jeg har TV via satelitt, for de kunne jo selvfølgelig ikke si opp det, de kunne kun si opp Telenor fiberen.... Har rare nedetider, hvor ingen kommer på nett. Men jeg kan pinge alle nettsider uten problem, gjelder alle datamaskiner/telefoner/ipad-er osv i huset. Restart av router hjelper ikke. Ting kan funke i 10sekunder også er jeg nede igjen. Slik var det aldri problemer med hos Telenor. Gleder meg til bindingstiden går ut, teknisk sett har jeg mulighet til å avbryte bindingstiden da jeg aldri har mottatt angrerettskjema, som gjør at jeg via loven i grunn har evig angrerett. Men arbeidet med kundeservice for å kverrulere om angrerett osv er verre enn å ta følgende med dårlig nett til tider. Anbefaler VIRKELIG ingen å gå over til disse, ikke engang min værste fiende ville jeg anbefalt dette til. Til dere som jobber/drifter nextgentel, flere av dere burde gå i dere selv å se på hvorfor folk er så lite fornøyde med dere. Kaller det bare dårlig yrkesstolthet....
Meget varierende hastighet . Vanskelig å få kontakt med kundeservice