Meny

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til NextGenTel Bredbånd
2,2/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
75
av 88 innen
bredbåndsleverandør
24%
anbefaler
NextGenTel Bredbånd

"Bredbånd bra, Bredbåndstelefoni mye forsinkelser og rot ved leverandørbytte"

Omtale om NextGenTel Bredbånd skrevet av Einar for 05.03.2020 16:20

NextGenTel Bredbånd har totalt 931 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Bredbånd bra, Bredbåndstelefoni mye forsinkelser og rot ved leverandørbytte"

Perfekt tjeneste på fiberbredbånd, men følger ikke opp tidsfrister og tilbakemeldinger ved leverandørbytte av bredbåndstelefoni. Nesten fem ukers forsinkelse.

Bytt.no
"Bredbånd bra, Bredbåndstelefoni mye forsinkelser og rot ved leverandørbytte" skrev Einar om NextGenTel Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Bredbånd?
Gjør som Einar og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Nettet er litt tregt. Så vi ønsker oss jo raskere nett etterhvert👍"
1 syns denne omtalen er nyttig

Stort sett fornøyd med nettet. Men er av og til litt tregt.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Bra samtale"

Fikk god hjelp av kundebehandler, skulle bare høre om pris.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ubrukelige folk"

Aldri velg NextGenTel! De utsetter oppkobling flere dager i slengen opp til flere ganger og gjør absolutt ingenting for å hjelpe eller rette opp i egne feil.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Oppfølging og Fakturering"

Meget dårlig oppfølging av Nextgentel. Har vært abonnent i mange år og betaler ca 1250,- totalt per mnd. Så får jeg fakturaer pålydende 6700,- for abonnement i tillegg til månedlig faktura pålydende 2200,- I denne ligger det påslag på over 850 kroner for mistet utstyr i 2014? Har kontaktet de gjentatte ganger, men ingenting hjelper. Nå får jeg stengevarsel for ikke betalt fakturaer. Dette vil gå til forliksrådet for deretter avslutte alt med Nextgentel.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
09.03.2020 09:18
Hei Frank. Jeg får ikke sjekket opp i abonnementet ditt utfra anmeldelsen din, men her høres det ut til å ha skjedd en feil. Om dette ikke allerede er rettet opp i setter jeg pris på om du sender en epost til [email protected] med dine kundedetaljer så skal jeg få sjekket opp i saken og ta kontakt med deg. Hilsen Samuel i NextGenTel
NextGenTel Bredbånd har totalt 931 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR