Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
NextGenTel Bredbånd
3.2
1 780 verifiserte omtaler

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
1 780 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#5
Utmerket
NextGenTel Bredbånd er rangert
#5 av 83 bredbåndsleverandører
34%
Middels
34% anbefaler NextGenTel Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 1 780 omtaler om NextGenTel Bredbånd

FILTRER OMTALER
354
237
144
143
902
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel Bredbånd
NextGenTel Bredbånd har 1 780 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ekstremt dårlig dekning

Omtale av  Mathilde

Jeg opplevde å ikke komme på nett da jeg byttet over til nextgentel. Stod i kundeservice-kø i en time og da jeg fikk hjelp, ble jeg rådet til å resete ruteren. Etter at det var gjort, var internet-signalene enda dårligere enn de var tidligere.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
16.10.2023 08:53

Hei, Mathilde Takk for at du gir tilbakemelding om din opplevelse her på Bytt.no! Dette hjelper oss til å se hva vi kan bli bedre på i tiden fremover. Så kjipt at nettet har fungert dårlig etter at du ble kunde hos oss og at det ikke hjalp etter du hadde vært i kontakt med oss. Vi håper at du tar deg tid til å komme i kontakt med oss igjen så vi kan få nøstet opp i problemet - vi vil nemlig at det internettet vi leverer til deg skal fungere så bra som det kan ⚡ Vi vet at det av og til kan være kø på telefonen, og vi jobber hver dag for at det skal være lettere for kundene våre å komme i kontakt. Hvis du skulle oppleve igjen å måtte stå i telefonkø så vil jeg tipse deg om å skrive til oss på chat eller privatmelding på Facebook, der får du raskt og like god hjelp! Ønsker deg en fin dag Jenny NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Fornøyd

Omtale av  Jan E

Merker ikke forskjell i forhold til tidligere abonnement fra telenord

Svar fra NextGenTel Bredbånd
16.10.2023 08:41

Hei, Jan E Så lenge fiberen fungerer helt sømløst - så skal det ikke være noen forandring 😄 Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen din omtale her på Bytt.no, det setter vi stor pris på. Og takk for at du velger Norges prispresser på bredbånd! Ønsker deg en riktig fin mandag Jenny NextGenTel

Godt fornøyd

Omtale av  Kjell B

Savner tv2 sport 1 og tv2 sport 2 i basic pakken. Er det mulig å fjerne eller legge til kanaler i pakken ?

Svar fra NextGenTel Bredbånd
16.10.2023 09:12

Hei, Kjell B Så kjekt å høre at du er godt fornøyd 😄 Det går nok ikke an å fjerne å legge til fra den pakken, men vi har et alternativ som heter Fiberpakken, hvor du får med kanalene du nevner. Ta gjerne kontakt med oss så hjelper vi deg. Takk for at du velger Norges prispresser på bredbånd! Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel

Ok, men som vanlig så føler men seg litt lurt.

Omtale av  Odd

Ble fortalt at det skulle koste 550,- i måneden. Ingen nevnte leie av ruterboks til 39,- eller frakt på nevnte boks til 129,-. Hadde det bare kommet frem litt tydeligere så hadde man nok godtatt det og ikke følt seg så lurt.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
16.10.2023 08:37

Heisann Odd, Tusen takk for at du legger igjen din tilbakemelding her på Bytt.no! Dette gjør at vi kan ta med oss hva vi kan bli bedre på fremover 🙌 Vi skjønner at det er veldig provoserende hvis du er blitt forespeilet en pris og totalen er en annen etter du får abonnementet. Det er på ingen måte sånn vi skal fremtre eller vil oppfattes. Vi har valgfrihet på utstyr, du kan velge mellom å bruke eget utstyr eller leie utstyr fra oss. Ta gjerne kontakt med oss hvis vi kan hjelpe med å endre på det utstyret som er satt opp på ditt abonnement 😊 Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel

Litt skuffet over så lav hastighet på wi-fi

Omtale av  Bjørnar S

Dere reklamerer med billigst internett men vis jeg skal ha samme hastighet som jeg hadde med Telenor blir dere mye dyrere. Og så er det for få internett utganger på ruteren deres då jeg har kablet internett på mange komponenter .jeg er heller ikke helt fornøyd med RiksTV då jeg gjerne skulle hatt eurosport og tv 2 sport men då må jeg oppgradere og mye dyrere . Er masse kanaler i basis pakken som en aldri ser på , det skulle ha vært valgfrie kanaler innen for en sum slik t-we har.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
16.10.2023 08:30

Hei, Bjørnar S Tusen takk for din omtale, det hjelper oss til å se hva vi kan forbedre oss på fremover! Vi jobber hver dag for å gi deg de beste prisene på bredbånd, og har de laveste prisene på de fleste hastigheter 🐱‍🏍 Vi har også valgfrihet på bruk av utstyr som gir mulighet for å bruke ruter fra oss, mesh-utstyr eller eget utstyr. Ta gjerne kontakt med oss, så kan vi hjelpe deg å se på hva som vil være mest gunstig for bruken hjemme hos deg. Du kan få hjelpe av en dyktig medarbeider hvis du ringer 987 07 979, skriver til oss via MinSide eller på direktemelding på Facebook-siden vår 😄 Vi håper vi kan hjelpe og gjøre deg mer fornøyd som kunde fremover. Med Vennlig Hilsen Jenny NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Savner internett på t

Omtale av  Helge H

Har sittet mange timer å snakket med konsulenter for å få internett på tv , null respons, ellers er tv singnaler meget bra. Prøv å få til internett på min tv , eller vurderer jeg mitt kundeforhold hos dere

Svar fra NextGenTel Bredbånd
16.10.2023 08:58

Hei, Helge H Så kjipt å høre at det ikke har vært lett å få internett på TVen din. Hvis det ikke har løst seg til nå så hjelper vi gjerne så godt som vi kan. Hvis det er sånn at det kun er TVen din som ikke får internettsignal mens internett fungerer som det skal på alle andre enheter så er det mulig at det er en innstilling på TV eller noe som må sjekkes med TV-leverandør. Håper vi hører fra deg og så håper jeg at du allerede har fått internett på TVen din - Vi vil jo trossalt fortsette å levere internett til deg og ikke minst at du skal være fornøyd med det vi leverer 😄 Ønsker deg en flott uke Jenny NextGenTel

Fungerer ganske greit

Omtale av  Karsten

Det er bra. Angående pris.så slår dere telenor ned i støvlene.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
16.10.2023 08:18

Hei, Karsten Tusen takk for din omtale! Så flott å høre at bredbåndet fungerer ganske greit - men vi vil gjerne at det skal fungere helt utmerket, så ta gjerne kontakt med oss så ser vi hva som skal til for å optimalisere nettet hos deg ⚡ Vi er glad for at du velger Norges prispresser på bredbånd. Ønsker deg en fin uke Jenny NextGenTel

NextGenTel Bredbånd har 1 780 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel Bredbånd mener

NextGenTel Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR