NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Aldri opplevd å måtte vente en uke på å få rettet en feil! Fikk beskjed mandag morgen at montør skulle komme, fredag ettermiddag nå, og fortsatt ikke noen montør og ikke en lyd utenom når vi maser og spør på chat. Det nytter jo ikke å komme gjennom på telefon, sittet i flere timer uten svar. Dere er første prioritet! Haha javel! Bare løgn. Sto ikke i saken ihvertfall. Ikke fått en status, ikke noen tilbakemelding på en hel uke! Aldri mer! Dersom du har hjemmekontor og er avhengig av nett anbefaler jeg en leverandør du kan stole på at hjelper deg. Det gjør ikke Nextgentel som svarer på noe annet enn du spør om og legger ut om ting som ikke har noe med saken å gjøre, samt at de ikke leser saken før de svarer og du må gjenta og gjenta. Håpløse greier! Terningkast 0
Har vært kunde i Nextgentel over flere år, og vært greit fornøyd - dels fordi det ikke har vært bedre alternativer der jeg bor. Hastigheten har stort sett vært lavere enn oppgitt, og ruter trengte stadig omstart, men dette kan man leve med. Det jeg reagerer på er kundeservice - evig loop og veldig lang ventetid må påregnes hver gang noe ikke er som det skal.
Betaler mye for lite. Elendig nett og svært ustabilt. Føler oss utnyttet fordi det ikke fins alternativ nettleverandør. Erfaringene er basert på over 12 år.
Fiber og router gikk i stykker ifb med lynnedslag natt til søndag. Meldte ifra søndag morgen. Ringte mandag morgen på vei til jobb. Fikk beskjed om at man måtte være hjemme pga rutinen. Forklarte at alt er «dødt». Bare send nye bokser. Hjalp lite. Rutine er rutine her i gården. Dro tidlig fra jobb for å gå gjennom det opplagte. «Vi må nok sende en montør da fiberboks og router er i ustand». Nei sier du det? Idag er det onsdag kveld. Rakk det visst ikke idag heller. Fortsatt uten Internett eller TV. Ingen info om man ikke selv tar kontakt. Får satse på bedre tider imorgen. 5 dager for en enkel fix der altså👍
Aldri mer nextgentel, aldri mer igjen. Jeg har betalt for en tjeneste som funker nesten aldri... Det siste året har jeg tatt kontakt med dem flere ganger ....kun stress og penger borte...
Alt er dårlig, har mistet internettet før også flere ganger! anbefaler IKKE dette selskapet!! ingenting funker, skal bytte til noe som faktisk funker!
Forfeldelig service, ingen som vet hva de driver med, studentbo som fikk wifi 1 måned på etterskudd etter 20 tlf samtaler. Samlet kostnad på omlag 4000kr for mobilnettbruk, da skolen startet