Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NextGenTel Bredbånd
3.1
1 682 verifiserte omtaler

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
1 682 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#13
Utmerket
NextGenTel Bredbånd er rangert
#13 av 83 bredbåndsleverandører
32%
Middels
32% anbefaler NextGenTel Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 1 682 omtaler om NextGenTel Bredbånd

FILTRER OMTALER
322
209
126
135
890
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel Bredbånd
NextGenTel Bredbånd har 1 682 verifiserte omtaler på Bytt.no

Wifi funker innimellom, men som regel ikke og er bare treigt når det funker

Omtale av  Georg

Får alltid beskjed om at ingenting kan gjøres og at jeg bare mø prøve å restarte wifi... Funker ikke uansett.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Hyggelige folk, men helt forferdelig kundeservice

Omtale av  Misfornøyd K

1 mnd uten nett og tv pga sommel fra NextGenTel. Vært en kasteball i systemet siden 29 juni. Idag skriver vi 27 juli.

Kundeservice og leveranse er helt i bånn

Omtale av  Tk

Det er trist at et selskap som NextGen Tel ikke har bedre kundeservice og leveransegrad enn det som er utvist de siste månedene. Svingende hastigheter hvor det skyldes på underleverandører og utstyr istedenfor å ta tak og sørge for stabil leveranse som avtalt. Skremmende hvor det sunne norske bondevettet har forsvunnet og integritet er det stor mangel på. Jeg bytter nok leverandør innen kort tid og ikke minst kommer jeg IKKE til å anbefale NextGen Tel til andre dog ei heller å snakke postitivt om selskapet.

Veldig ustabile signaler

Omtale av  Tron

Modemet går ofte i heng, eller faller ut. Forsøkt meg oppdateringer uten at det har bedret seg. Hadde ikke de samme utfordringene med den tidligere leverandøren. Kjempe dårlig signaler på Wifi tale.

Kundeservice

Omtale av  Bård K. O

Har vært trofast kunde i 10år, men siste 6 mnd har det skjedd en forandring. Kundeservicen fungerer ikke,får ikke kontakt og bare vi chat som egentlig blir håpløst for min del. Problemene jeg har må forklares over tlf. Mister dessverre meg når de holder på slik 😌

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Særdeles dårlig kundeservice!

Omtale av  Phung M. N

Har hatt bredbånd fra Nextgentel i flere år uten nevneverdige problemer. De få gangene jeg måtte kontakte kundeservice/support hadde jeg fått kontakt og fått den hjelpen jeg trengte ganske rask... men nå var det rett og slett forferdelig dårlig. Har hatt problemer med modemet i 3 uker+, hvor jeg har måtte restarte modemet daglig, til og med opp mot 2 ganger om dagen. Ringte til kundeservice, etter å ha ventet leeeeeenge og endelig fikk snakke med en kundebehandler, så får jeg beskjed om at de ikke kan hjelpe meg fordi de ikke fikk opp kundeinformasjon av meg. De gjorde ikke en gang et forsøk på å søke opp kunden. Ble henvist blankt til å bruke app/chat for å få hjelp. Prøvde chat, men fikk rask beskjed om at de ikke kan hjelpe meg (?!) men at jeg måtte registrere sak via appen... Gikk inn på appen, registrerte henvendelsen via app med forespørsel om de måtte ringe meg tilbake slik at jeg kan forklare hva slags problem jeg har med nettet. Fikk svar ganske rask etter, men de sendte bare en laaaang standard melding om hvordan gjør trådsløs nettsignal bedre hjemme !!?? Seriøst??!! Jeg har skrevet en ny henvendelse via appen, men etter flere dager har jeg ennå ikke fått noe som helst svar tilbake... Blir nok bytte av nettleverandør etter en sånn dårlig kundeservice opplevelse.

Terrible customers service what can not do anything right on the first time

Omtale av  Miranda

I decided to change from Telenor to Nextgentel because of the price. Telenor has 1 months oppsigelse periode, so I canceled subscription early enough, 28.4., ordered new one with Nextgentel starting from 1.6. All looked ok. But- no sign of any activity and it was half of may. I contacted Nextgentel to ask what is going on. I got the answer that as I canceled my subscription with Telenor -and they use telenor cables- it is my mistake. In the end I was assured that they will fix it. I was waiting - and nothing. Called again, they started to move. But it was already June. 22.6. they connected me. But it did not work. I spent 2 hours on customer line trying to figure out what happened. In the end they said that they can not see my modem, I need to buy a new one as the old one from Telenor is sperret. I called Telenor, they said I own the modem and it is not sperret. I called a IT friend, he adviced me to restart everything and changed cables in slots, and it worked. I saved money for a new modem. Then begun faktura round. First faktura from Nextgentel for periode 19.5.-30.6. I remind you that I got my internet from Nextgentel 22.6. I called again the customer line, they said I am registrated as customer from 19.5. :D I asked for what exactly I am supposed to pay if my internet was provided by someone else. Then they told me to change the amount on faktura and pay only for next month. Then I got faktura from Telenor for july (!) :D. I called Telenor and asked why I got it as I am not their customer anymore and that I can send them copy of the cancelation with dates etc. I was adviced to pay faktura and wait for credit :D My god. If this Nextgentel is not going to work, I will do idk what. Terrible terrible.

NextGenTel Bredbånd har 1 682 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel Bredbånd mener

NextGenTel Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR