"ikke hastighet jeg betaler for"
0 syns denne omtalen er nyttig
Dårlig oppkobling Unødvendige problemer for meg.. dette er ikke første gang.
Hei.
Det er aldri noe gøy med nettverksproblemer - verken for deg som kunde, eller oss som leverandør. Vi ønsker i likhet med våre kunder at internett bare skal fungere - uten at du trenger å tenke noe mer på det.
Slik er det imidlertid ikke alltid, det er det dessverre ikke noe å legge skjul på. Jeg kjenner ikke til saken din og det er vanskelig for meg å svare helt konkret her.
Det er heller ikke alltid like lett å vite hvor problemet ligger - Wifi, linjen, kapasiteten eller ruteren. Vi ønsker alltid å rette opp i feilen og håper du tar kontakt når du har mulighet slik at vi kan gjøre vårt beste for å løse problemet ditt.
Det jeg derimot kan si sikkert er at vi jobber intenst for tiden med å bedre oss slik at kundene våre kan bli enda mer fornøyd. Vi jobber med å oppgradere våre interne systemer, TV-løsning og ikke minst NextGenTel-appen hvor du som kunde kan få oversikt og kontroll over abonnementet ditt.
Med vennlig hilsen,
Samuel
NextGenTel
Obs! Svarfunksjonaliteten vil snarlig bli overført i sin helhet til Bedriftsportalen og det vil ikke lengre være mulig å besvare omtaler herfra.
Les mer om Bedriftsportalen her og få tilgang i dag.
Omtalen er besvart. Svaret ditt er nå under moderasjon.
Vi har sendt deg en e-post for å bekrefte at vi har mottatt svaret ditt.
Omtalen er allerede besvart.
Omtalen du prøver å besvare har allerede blitt besvart av en annen, vennligst oppdater nettsiden for å se besvarelsen.