Meny

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til NextGenTel Bredbånd
2,2/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
74
av 88 innen
bredbåndsleverandør
24%
anbefaler
NextGenTel Bredbånd

"ikke hastighet jeg betaler for"

Omtale om NextGenTel Bredbånd skrevet av W. W for 24.06.2019 15:29

NextGenTel Bredbånd har totalt 983 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"ikke hastighet jeg betaler for"

Dårlig oppkobling Unødvendige problemer for meg.. dette er ikke første gang.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
27.06.2019 12:56
Hei. Det er aldri noe gøy med nettverksproblemer - verken for deg som kunde, eller oss som leverandør. Vi ønsker i likhet med våre kunder at internett bare skal fungere - uten at du trenger å tenke noe mer på det. Slik er det imidlertid ikke alltid, det er det dessverre ikke noe å legge skjul på. Jeg kjenner ikke til saken din og det er vanskelig for meg å svare helt konkret her. Det er heller ikke alltid like lett å vite hvor problemet ligger - Wifi, linjen, kapasiteten eller ruteren. Vi ønsker alltid å rette opp i feilen og håper du tar kontakt når du har mulighet slik at vi kan gjøre vårt beste for å løse problemet ditt. Det jeg derimot kan si sikkert er at vi jobber intenst for tiden med å bedre oss slik at kundene våre kan bli enda mer fornøyd. Vi jobber med å oppgradere våre interne systemer, TV-løsning og ikke minst NextGenTel-appen hvor du som kunde kan få oversikt og kontroll over abonnementet ditt. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Bytt.no
"ikke hastighet jeg betaler for" skrev W. W om NextGenTel Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Bredbånd?
Gjør som W. W og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"God funksjon og svært god kundeservice"

Startvansker for mange år siden-etter det funksjon og service utmerket

Svar fra NextGenTel Bredbånd
27.06.2019 12:55
Hei Harald. Supert å høre at du er fornøyd med servicen! Tusen takk for at du ikke lot førsteinntrykket du fikk sitte igjen lenge - det setter vi stor pris på. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Knut O. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Litt ujevn linje på Internett. God kundeservice."

Litt ujevn linje på Internett. God kundeservice, og flinke til å holde avtalar.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
27.06.2019 12:54
Hei Knut. Takk for tilbakemeldingen. Vi syns det er viktig å holde avtalene vi gjør med kundene våre så det er godt å høre at du har lagt merke til dette. Litt ustabilitet på nettet kan være irriterende så dette håper jeg vi har funnet ut av. Ustabilitet skyldes normalt sett enten selve linjen, eller det trådløse signalet som går fra ruteren din og til enhetene du bruker. Dersom ustabiliteten skyldes sistnevnte håper jeg vi har gitt deg noen gode råd til hva som kan gjøres på egen hånd. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Petter Ø
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Oppstart har ikke fungert"

Kunde service er bra, men har fremdeles ikke TV. Det burde vært mulig å sette opp en TV box automatisk.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
27.06.2019 12:54
Hei Petter. Fint å høre at du syns kundeservicen vår er bra. Jeg kjenner ikke til saken til helt, så det er mulig jeg bommer litt her - men TV-dekoderen skal koble seg på automatisk når den er tilkoblet ruteren og du har et TV-abonnement. I noen tilfeller kan det likevel være at TV-abonnementet ikke er helt klart samtidig som nettet er installert, men det skal ikke ta lang tid. Jeg håper TV-en er på plass nå, eller at du tar kontakt igjen dersom det mot formodning ikke er tilfellet. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Har byttet selskap
"Dårlig"

Tar ukesvis og ikke nok med det, ting blir jo ikke fikset.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
27.06.2019 12:54
Hei Kenneth. Dumt å høre at ting ikke bli fikset og du byttet selskap. Jeg vet ikke hva som tok ukesvis her og hvorvidt det er noe som var innenfor vår kontroll - men om det var det beklager jeg det. Vi jobber alltid for å bli bedre og tar tilbakemeldingene med oss videre. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
NextGenTel Bredbånd har totalt 983 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR