NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Uansett hva de lokker med, ikke la deg lure! Med NGT får du garantert problemer, og da hjelper det lite med en kundeservice som er forferdelig. Kundebehandlere gir deg svært sprikende svar. Den ene lover noe, som den andre ikke kan holde. Hvis du ringer ber de deg gå inn på chatten, og når du logger deg inn på chatten er du nummer 18 i køen. Vi meldte inn problemene i august. I november byttet vi leverandør, og i dag, medio mars, er saken endelig avsluttet. Det tok altså over et halvt år med krangling. Et tips: Hvis du chatter med kundeservice, velg alltid å få tilsendt en kopi av samtalen når du avslutter. NGT har ikke kontroll, så da er det viktig at vi som kunder kan dokumentere hva som er blitt gjort, dersom problemene/saken eskalerer.
Litt lang ventetid noen ganger, men bra service! Hvis ventetiden går litt ned, blir jeg en veldig godt fornøyd kunde.
Nextgentel leverer etter min erfaring aldri den hastighet som er lovet. ville anbefale alle mennesker, dyr, insekter ja egentlig alle levende organismer å holde seg langt borte fra NextGenTel sine tjenester. + kundeservicen er elendig. Aldri hørt om eller vært borti en mer enkel gjeng med mennesker enn de som sitter på kundeservicen der. hold dere borte!
Alltid kommer de med gode tilbud og aldri opplevd problemer med tjenesten, heller ikke med kundeservice avdelingen.
Hos NextGentel får du garantert ikke tjenesten du har kjøpt, samt at de sender purring og inkasso på regninger som du aldri har mottatt. Anbefaler alle å holde seg langt borte fra NextGentel.
Amatører som ikke gjør jobben sin. Veldig dårlig kundeservice osv...
Hadde Nextgentel som internett leverandør et par måneder. Fikk ikke det vi ble lovet og hver gang jeg prøvde å ringe så måtte jeg alltid vente i en mil lang telefonkø!