Meny

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til NextGenTel Bredbånd
2,2/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
74
av 88 innen
bredbåndsleverandør
24%
anbefaler
NextGenTel Bredbånd

"Elendig kundesørvis!"

Omtale om NextGenTel Bredbånd skrevet av Joedogs for 16.02.2021 20:28

NextGenTel Bredbånd har totalt 915 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Kundetilfredshet
Har byttet selskap
"Elendig kundesørvis!"

Hold der langt unna. Vis routeren går i stykker, sender de en gammel brukt til deg. Vis du glemmer å sende routeren med sporing, må du betale full pris for router. Umulig å komme igjenom på tlf. Ringer ikke tilbake. Du får bare sms med beklagelse 2 dager etterpå. Setter opp prisene med korte mellomrom. I mitt tilfelle bare med 2 mnd mellomrom. Jeg har gitt meg det samme løfte som jeg hadde med telenor. Aldri mer kunde!!!!

Bytt.no
"Elendig kundesørvis!" skrev Joedogs om NextGenTel Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Bredbånd?
Gjør som Joedogs og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"

Elendig kundeservice. Hvor god behandling du får hos dem avhenger HELT av hvem du prater med. Det er absolutt ingen samkjøring mellom de ansatte i dette firmaet. De er dårlige på å levere tjenester, dårlige på å ta telefonen, dårlige på loggføring i saker, dårlige på oppfølging av sine kunder. Kompetansenivået er elendig. Hold dere unna dette firmaet så lenge det finnes andre alternativer. Senest i dag satt jeg over 30 min i kø på tlf til dem, ble så plutselig kastet ut av køen, prøvde å ringe opp igjen 17.50 men fikk beskjed om at kundeservice er stengt (de skal holde åpent til 18.00 på hverdager).

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Lavere hastighet enn hva vi betaler for"

Vi betaler for 200/200 linje, men ved måling (kablet) har vi ved beste måling omtrent 100/100, som regel 90/60.. Har kontaktet kundeservice mange ganger men får alltid det samme dårlige svar som "Du må måle hastighet med kabel" og "Vi kan ikke se at det er noe galt". Merkelig nok øker hastigheten til 200/200 (i noen timer hvertfall) etter telefonsamtalen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"

Ustabilt, nettet detter ofte ned, må restarte ofte. Håpløst å komme i kontakt med kundeservice. Vanvittig lang ventetid. Ringer ikke tilbake når en trykker 9. Uten nett og tv pga en følgefeil etter at de har hatt oppgradering i natt. Gleder meg til nov 2021, da er det farvel!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna"

Søppel! Alltid problemer, og de klarer ikke levere det de lover. Kundeservice er dårlig! De er frekke når man ringer inn for si at nettet/tv er nede.

NextGenTel Bredbånd har totalt 915 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR