NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Hastighet er ok. Dessverre er det ofte slik at man på ett eller annet tidspunkt må ta kontakt med leverandører. Nextgentel virker behjelpelige, men når man endelig får kontakt blir man satt videre - helt til man får beskjed om at de skal ta kontakt - noe som aldri skjer. Kommer (kanskje) til å holde på denne leverandøren ut bindingstiden, men da er det slutt. Kommer ALDRI til å bruke de igjen!
Dårlig overgang fra Telenor. TV borte i dagesvis og de har ingen info. Bare beklager... Ikke bra dette. Angrer byttet nå.
I går ventet jeg 30 minutter for å få kontakt med en konsulent, uten å lykkes. Idag har jeg ventet i EN og EN HALV time på å snakke med en konsulent. Dette er så dårlig at jeg vurderer å si opp mitt bredbåndsabonnement. Skulke tro de har satt på en svarer som bare går og går, og at det faktisk IKKE er noen konsulenter der. De drar inn penger på bytte av telefonnummer er min hypotese.
Nextgentel er et ubrukelig selskap. Dersom de gjør en feil, for eksempel at de begynner å sende deg helt vilkårlige og latterlige fakturaer med både pluss og minusbeløp, så kan du komme til å kaste bort flere timer over måneder for å bli forklart hva som har skjedd. Ingen vet noe, og du blir bare satt over og satt over igjen til noen som aldri har hørt saken din før. En setning jeg hørte ofte fra dem var "jeg forstår ikke selv hva som har hendt", uten at de prøver å gjøre noe med det! Spar deg selv utrolig mye frustrasjon, ikke velg Nextgentel.
Jeg har opplevd ekstremt dårlig service. Det var et problem med ruteren min som de mente at de skulle sende en ny ruter. Det ble lagt til 2 enheter på min leilighet som egentlig ikke var ment, ansatten som hjalp meg glemte å slette den første enheten som ble ført til at jeg har fått 2 enheter og overbetalte i ca 1 år. Altså 2x 342kr i måneden. Har ringt, sendt mail ang overbetaling og unødvendig fakturaer. Veldig dårlig service fra nå av er det fremdeles problem.
En dørselger fra NextGenTel lurte min gamle, surrete mor til å signere på å bli kunde hos dem. Hun trodde hun skulle få bedre pris på sitt eksisterende bredbåndsabonnement (kunde hos Telenor), og skjønte ikke at hun byttet selskap før tv og telefon forsvant. NextGenTel har vist null interesse for å ordne opp, bedrevet utstrakt ansvarsfragmentering, kommet med løgn og usanne påstander og avkrever henne nå et gebyr for brudd på bindingstid! I tillegg vil det ta godt over en måned før hun "nedkobles". NextGenTel er det verste selskapet jeg har vært borti i mitt femti år lange liv, og jeg ønsker dem ikke noe godt. Særlig abonnementsavdelingen kan ta løpefart mot nærmeste betongvegg og treffe med hodet først.
Har sagt opp 31. juli, portet 18. sept. fremdeles sender de regninger.... Fremdeles etter et ukjent antall henvendelser til kundeservice har de ikke ordnet opp 😠.