Meny

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

2,2/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Middels
80
av 85 innen
bredbåndsleverandør
20%
anbefaler
NextGenTel Bredbånd

"Dårlig oppfølging"

Omtale om NextGenTel Bredbånd skrevet av Thor E for 08.07.2019 19.48

NextGenTel Bredbånd har totalt 620 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig oppfølging"

Super kundebehandling, men ingen oppfølging. 1 mnd uten Internett. Dyrt på 4G. Vurderer å bytte 2 abonnement på NextGenTel

Svar fra NextGenTel Bredbånd
12.07.2019 23.33
Hei Thor.

Fint å høre at du er fornøyd med kundeservice, men jeg forstår at det alene ikke er godt nok når du har vært lenge uten nett.

En så lang nedetid skyldes som regel et linjeutfall hvor det kreves en større jobb for å få rettet, eller at det er i et område med lav montørkapasitet. I slike tilfeller følger vi opp regelmessig og purrer netteier, men jeg beklager at du ikke har fått en god nok tilbakemelding fra oss.

Perioden du er uten nett skal du naturligvis få refusjon for. Jeg håper feilen blir rettet svært snart. Ønsker deg en fin sommer.

Med vennlig hilsen,
Samuel
NextGenTel
Bytt.no
"Dårlig oppfølging" skrev Thor E om NextGenTel Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Bredbånd?
Gjør som Thor E og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Sikkert bra hvis jeg bare kunne komme på Internett"

Har ikke vært på nettet siden 10/6. Dårlig serviceoppfølging. Det virker som om hovedsaken er at kundeservice får mange stjerner, men man savner videre oppfølging. Det blir dyrt å måtte surfe på 4 G siden 10/6. Vurderer å bytte leverandør.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
12.07.2019 23.33
Hei Anne.

Fint å høre at du generelt sett er fornøyd med kundeservice, men savner bedre oppfølging. Dette faller jo likevel i andre rekke når det du så klart ønsker er at nettet skal rettes.

Uten nett siden 10/6 er jo en altfor lang tid. Det er ikke mulig for meg å kommentere konkret hva som er årsaken her uten å se kundeforholdet ditt, men jeg antar på bakgrunn av nedetiden din at dette er et område med tilknytning over kobberlinje med lite montørkapasitet - dessverre. Om dette er tilfellet for deg vil rettetiden være lik for alle aktører over samme linje.

Jeg håper at feilen rettes svært snart og alt går tilbake til normalen.

Med vennlig hilsen,
Samuel
NextGenTel
Kjell I. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Helt topp"

Ringte for å si opp abonemanget da vi har fått inn bredbånd. Det er alltid en kviefull sak, men ble veldig godt motatt og begge parter var happy med å seansen. Kanskje grunnet at vi har hatt et langt og problemfritt abonemang.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
12.07.2019 23.32
Hei Kjell.

Å si opp et langt kundeforhold kan være litt tungt og gjerne noe en bare har lyst å få overstått. Fint å høre at du ble godt mottatt - det skulle jo bare mangle. Jeg håper vi får gleden av å levere til deg igjen ved en senere anledning!

Med vennlig hilsen,
Samuel
NextGenTel
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Den beste"

Helt bestemt den beste tjenesten i markedet. Har prøvd Telenor, og den er både dyrere og har dårlig service til sammenlign.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
12.07.2019 23.31
Hei Thor.

Tusen takk for tilbakemeldingen. Jeg må si at det så klart er litt ekstra kjekt å bli sammenlignet med vår store konkurrent! Ønsker deg en flott sommer.

Med vennlig hilsen,
Samuel
NextGenTel
Peder O. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Helt greit bredbånd"

Det som er bra for meg er at jeg kan velge en hastighet som passer meg.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
16.07.2019 08.51
Hei Peder.

Takk for din tilbakemelding. Vi ønsker å levere en enkel og god løsning som passer til ulikt bruk av internett og er glad for at du har funnet en hastighet som passer for deg.

Med vennlig hilsen
Christian
NextGenTel
NextGenTel Bredbånd har totalt 620 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR