Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NextGenTel Bredbånd
3.1
1 681 verifiserte omtaler

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
1 681 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#13
Utmerket
NextGenTel Bredbånd er rangert
#13 av 83 bredbåndsleverandører
32%
Middels
32% anbefaler NextGenTel Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 1 681 omtaler om NextGenTel Bredbånd

FILTRER OMTALER
322
209
126
135
889
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel Bredbånd
NextGenTel Bredbånd har 1 681 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig oppfølging

Omtale av  Thor E

Super kundebehandling, men ingen oppfølging. 1 mnd uten Internett. Dyrt på 4G. Vurderer å bytte 2 abonnement på NextGenTel

Svar fra NextGenTel Bredbånd
12.07.2019 23:33

Hei Thor. Fint å høre at du er fornøyd med kundeservice, men jeg forstår at det alene ikke er godt nok når du har vært lenge uten nett. En så lang nedetid skyldes som regel et linjeutfall hvor det kreves en større jobb for å få rettet, eller at det er i et område med lav montørkapasitet. I slike tilfeller følger vi opp regelmessig og purrer netteier, men jeg beklager at du ikke har fått en god nok tilbakemelding fra oss. Perioden du er uten nett skal du naturligvis få refusjon for. Jeg håper feilen blir rettet svært snart. Ønsker deg en fin sommer. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Sikkert bra hvis jeg bare kunne komme på Internett

Omtale av  Anne M

Har ikke vært på nettet siden 10/6. Dårlig serviceoppfølging. Det virker som om hovedsaken er at kundeservice får mange stjerner, men man savner videre oppfølging. Det blir dyrt å måtte surfe på 4 G siden 10/6. Vurderer å bytte leverandør.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
12.07.2019 23:33

Hei Anne. Fint å høre at du generelt sett er fornøyd med kundeservice, men savner bedre oppfølging. Dette faller jo likevel i andre rekke når det du så klart ønsker er at nettet skal rettes. Uten nett siden 10/6 er jo en altfor lang tid. Det er ikke mulig for meg å kommentere konkret hva som er årsaken her uten å se kundeforholdet ditt, men jeg antar på bakgrunn av nedetiden din at dette er et område med tilknytning over kobberlinje med lite montørkapasitet - dessverre. Om dette er tilfellet for deg vil rettetiden være lik for alle aktører over samme linje. Jeg håper at feilen rettes svært snart og alt går tilbake til normalen. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Helt topp

Omtale av  Kjell I. M

Ringte for å si opp abonemanget da vi har fått inn bredbånd. Det er alltid en kviefull sak, men ble veldig godt motatt og begge parter var happy med å seansen. Kanskje grunnet at vi har hatt et langt og problemfritt abonemang.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
12.07.2019 23:32

Hei Kjell. Å si opp et langt kundeforhold kan være litt tungt og gjerne noe en bare har lyst å få overstått. Fint å høre at du ble godt mottatt - det skulle jo bare mangle. Jeg håper vi får gleden av å levere til deg igjen ved en senere anledning! Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Den beste

Omtale av  Thor J

Helt bestemt den beste tjenesten i markedet. Har prøvd Telenor, og den er både dyrere og har dårlig service til sammenlign.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
12.07.2019 23:31

Hei Thor. Tusen takk for tilbakemeldingen. Jeg må si at det så klart er litt ekstra kjekt å bli sammenlignet med vår store konkurrent! Ønsker deg en flott sommer. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Helt greit bredbånd

Omtale av  Peder O. S

Det som er bra for meg er at jeg kan velge en hastighet som passer meg.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
16.07.2019 08:51

Hei Peder. Takk for din tilbakemelding. Vi ønsker å levere en enkel og god løsning som passer til ulikt bruk av internett og er glad for at du har funnet en hastighet som passer for deg. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Stabilt og god koselig og god hjelp hvis en ringer.

Omtale av  Maj

Veldig fornøyd. Nettet har vært stabilt hele tiden, utenom en gang det var seint. Ringte, og fikk så god service og hjelp. Det var i orden igjen etter 5 minutter. Hyggelige og serviceinnstilte var de da jeg bestilte nett, og det har vedvart hele tiden. All ros til de ansatte

Svar fra NextGenTel Bredbånd
12.07.2019 23:31

Hei Maj. Tusen takk for tilbakemeldingen. Håper vi får gleden av å ha deg som kunde i lang tid fremover. God sommer! Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Lang ventetid på installering

Omtale av  Tormod

Fikk beskjed om en ukes ventetid på installering og at vi måtte være tilgjengelig hele dagen for montør. Helt på slutten av dagen fikk vi beskjed at montør ikke rakk innom, men kom tilbake om to uker, så får vi se om det kommer noen da.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
16.07.2019 08:51

Hei Tormod. I perioder med mange feilrettingen som følge av f.eks. uvær, og eventuelt lavere bemanning grunnet ferieavvikling kan dessverre installasjoner bli utsatt og jeg beklager ulempen dette medfører for deg. Jeg håper du blir fornøyd med tjenesten så snart den er levert og at vi på sikt kan endre inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

NextGenTel Bredbånd har 1 681 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel Bredbånd mener

NextGenTel Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR