Meny

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

2,2/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Middels
80
av 85 innen
bredbåndsleverandør
20%
anbefaler
NextGenTel Bredbånd

"Lang ventetid på installering"

Omtale om NextGenTel Bredbånd skrevet av Tormod for 05.07.2019 16.41

NextGenTel Bredbånd har totalt 620 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Lang ventetid på installering"

Fikk beskjed om en ukes ventetid på installering og at vi måtte være tilgjengelig hele dagen for montør. Helt på slutten av dagen fikk vi beskjed at montør ikke rakk innom, men kom tilbake om to uker, så får vi se om det kommer noen da.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
16.07.2019 08.51
Hei Tormod.

I perioder med mange feilrettingen som følge av f.eks. uvær, og eventuelt lavere bemanning grunnet ferieavvikling kan dessverre installasjoner bli utsatt og jeg beklager ulempen dette medfører for deg.

Jeg håper du blir fornøyd med tjenesten så snart den er levert og at vi på sikt kan endre inntrykket du har fått av oss.

Med vennlig hilsen,
Samuel
NextGenTel
Bytt.no
"Lang ventetid på installering" skrev Tormod om NextGenTel Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Bredbånd?
Gjør som Tormod og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Elisabeth J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Heilt supert"

Alt perfekt anbefaler til alle.fin hastighet og rask levering alt kan fikses, skulle ha byttet til dere for lenge siden.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
09.07.2019 12.06
Hei Elisabeth

Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding! Håper du får en fin helg og en god sommer.

Med vennlig hilsen
Christian
NextGenTel
Bjørn B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Litt ustabilt,men ser ut som reparert"

Reparert etter god kunderådgiver. Er fornøyd med det

Svar fra NextGenTel Bredbånd
09.07.2019 12.06
Hei Bjørn

Tusen takk for din positive tilbakemelding. Gi oss gjerne en tilbakemelding om du fortsatt opplever problemer ved et senere tidspunkt.

Jeg håper du får en fin sommer.

Med vennlig hilsen
Christian
NextGenTel
Øystein H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Kundeservice følger ikke opp avtale"

Kundeservice følger ikke opp avtale, jeg vil forandre abonnement har tatt kontakt 3 juni og 1 juli men ingen ting er blitt gjort.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
09.07.2019 12.06
Hei Øystein

Takk for din tilbakemelding. Det er ikke bra at avtaler ikke blir holdt og beklager dette. Hvis du ikke har fått hjelp enda, anbefaler jeg deg å prøve igjen. Vi kan bli kontaktet på telefon, chat, facebook eller appen vår.

Med vennlig hilsen
Christian
NextGenTel
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Endring av adresse"

Ved endring av adresse og flytting av bredbånd fikk jeg beskjed at det tok 1-2 uker. Samme dag får jeg mail om at endringen skjer samme dag, men det gjorde det ikke. Ingen info om når jeg kunne forvente at linjen var oppe. Chattet med NextGenTel 2 ganger og ingen kunne hjelpe. Ny dato for endringen var 3 uker etter bestilling. 4 uker etter bestillingen er linjen fremdeles ikke klar, og må nok vente en uke til. Minst! Og ingen informasjon ble gitt til meg i denne tiden. Selv om en jeg chattet med lovet meg at denne gangen skulle jeg få det. Gikk 2 dager før det var mulig å komme gjennom på telefonen deres. Svært utilfreds med måten saken er behandlet på!!

Svar fra NextGenTel Bredbånd
09.07.2019 12.05
Hei Renate.

Ved flytting anbefaler vi at du melder dette inn minst 2 uker før flytting, men en slik prosess kan ta lengre tid i noen tilfeller dessverre. Det er beklagelig at vi ikke fikk flyttet abonnementet ditt til ny adresse innen avtalt tid. Når vi bestiller flytting, bestiller vi alltid tidligst mulig dato for oppkobling.

Det er ikke bra at informasjonsflyten ikke har vært på plass i ditt tilfelle og vi jobber med å bedre kundekommunikasjonen vår. Dersom du sliter med å komme igjennom på telefonen i tider der det er litt ekstra påtrykk, anbefaler jeg deg å prøve kontakt kanalene chat, facebook eller appen vår.

Med vennlig hilsen
Christian
NextGentel
NextGenTel Bredbånd har totalt 620 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR