Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
NextGenTel Bredbånd
3.1
1 678 verifiserte omtaler

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

Positiv trend

NextGenTel Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.1
Middels
1 678 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#13
Utmerket
NextGenTel Bredbånd er rangert
#13 av 83 bredbåndsleverandører
32%
Middels
32% anbefaler NextGenTel Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 1 678 omtaler om NextGenTel Bredbånd

FILTRER OMTALER
321
209
126
135
887
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel Bredbånd
NextGenTel Bredbånd har 1 678 verifiserte omtaler på Bytt.no

Lang ventetid på installering

Omtale av  Tormod

Fikk beskjed om en ukes ventetid på installering og at vi måtte være tilgjengelig hele dagen for montør. Helt på slutten av dagen fikk vi beskjed at montør ikke rakk innom, men kom tilbake om to uker, så får vi se om det kommer noen da.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
16.07.2019 08:51

Hei Tormod. I perioder med mange feilrettingen som følge av f.eks. uvær, og eventuelt lavere bemanning grunnet ferieavvikling kan dessverre installasjoner bli utsatt og jeg beklager ulempen dette medfører for deg. Jeg håper du blir fornøyd med tjenesten så snart den er levert og at vi på sikt kan endre inntrykket du har fått av oss. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Heilt supert

Omtale av  Elisabeth J

Alt perfekt anbefaler til alle.fin hastighet og rask levering alt kan fikses, skulle ha byttet til dere for lenge siden.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
09.07.2019 12:06

Hei Elisabeth Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding! Håper du får en fin helg og en god sommer. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

Litt ustabilt,men ser ut som reparert

Omtale av  Bjørn B

Reparert etter god kunderådgiver. Er fornøyd med det

Svar fra NextGenTel Bredbånd
09.07.2019 12:06

Hei Bjørn Tusen takk for din positive tilbakemelding. Gi oss gjerne en tilbakemelding om du fortsatt opplever problemer ved et senere tidspunkt. Jeg håper du får en fin sommer. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

Kundeservice følger ikke opp avtale

Omtale av  Øystein H

Kundeservice følger ikke opp avtale, jeg vil forandre abonnement har tatt kontakt 3 juni og 1 juli men ingen ting er blitt gjort.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
09.07.2019 12:06

Hei Øystein Takk for din tilbakemelding. Det er ikke bra at avtaler ikke blir holdt og beklager dette. Hvis du ikke har fått hjelp enda, anbefaler jeg deg å prøve igjen. Vi kan bli kontaktet på telefon, chat, facebook eller appen vår. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

Endring av adresse

Omtale av  Renate

Ved endring av adresse og flytting av bredbånd fikk jeg beskjed at det tok 1-2 uker. Samme dag får jeg mail om at endringen skjer samme dag, men det gjorde det ikke. Ingen info om når jeg kunne forvente at linjen var oppe. Chattet med NextGenTel 2 ganger og ingen kunne hjelpe. Ny dato for endringen var 3 uker etter bestilling. 4 uker etter bestillingen er linjen fremdeles ikke klar, og må nok vente en uke til. Minst! Og ingen informasjon ble gitt til meg i denne tiden. Selv om en jeg chattet med lovet meg at denne gangen skulle jeg få det. Gikk 2 dager før det var mulig å komme gjennom på telefonen deres. Svært utilfreds med måten saken er behandlet på!!

Svar fra NextGenTel Bredbånd
09.07.2019 12:05

Hei Renate. Ved flytting anbefaler vi at du melder dette inn minst 2 uker før flytting, men en slik prosess kan ta lengre tid i noen tilfeller dessverre. Det er beklagelig at vi ikke fikk flyttet abonnementet ditt til ny adresse innen avtalt tid. Når vi bestiller flytting, bestiller vi alltid tidligst mulig dato for oppkobling. Det er ikke bra at informasjonsflyten ikke har vært på plass i ditt tilfelle og vi jobber med å bedre kundekommunikasjonen vår. Dersom du sliter med å komme igjennom på telefonen i tider der det er litt ekstra påtrykk, anbefaler jeg deg å prøve kontakt kanalene chat, facebook eller appen vår. Med vennlig hilsen Christian NextGentel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ny bruker av NextGenTel

Omtale av  Aud H

Møtte en hyggelig og tålmodig mann på kundeservice som hjalp meg å flytte fra Telenor til NextGenTel, så først nå starter mitt pc-liv i NextGenTel.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
09.07.2019 12:05

Hei Aud Takk for din positive tilbakemelding, det setter vi pris på. Du må ha lykke til med ditt ny pc-liv hos oss og håper du trives her. Bare ta kontakt med oss om du trenger hjelp. Håper du får en fin helg og en god sommer. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

Lei ekstra kostnader

Omtale av  Chanett L

Lei av og få 70 i purregebyr hver mnd fordi jeg betaler fakturaene mine hver 30, men forfall er 10 på faktura hver mnd

Svar fra NextGenTel Bredbånd
09.07.2019 12:05

Hei Chanett. Jeg skjønner godt at det kan være frustrerende, men vi har dessverre ikke mulighet for å flytte forfallsdato. En god løsning her, vil være at du betaler 2 fakturaer en måned slik at du ligger foran med 1 måned og dermed slipper dette purregebyr. Håper dette er en løsning som kan hjelpe deg. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

NextGenTel Bredbånd har 1 678 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel Bredbånd mener

NextGenTel Bredbånd

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR