Meny

NextGenTel Bredbånd omtaler og erfaringer

2,2/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Middels
79
av 85 innen
bredbåndsleverandør
21%
anbefaler
NextGenTel Bredbånd

"Ventetid"

Omtale om NextGenTel Bredbånd skrevet av Tore for 07.08.2019 19.04

NextGenTel Bredbånd har totalt 584 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Ventetid"

Synes at når jeg må vente i neste 30min før jeg får kontakt med dere, så er det litt i overkant av hva tålmodigheten min er laget for. Men når det er sagt så fikk jeg snakket med en hyggelig man som hjalp meg med det jeg ville ha svar på.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
14.08.2019 10.02
Hei Tore.

Godt å høre at du fikk hjelp med det du lurte på og at det var en hyggelig samtale, selv om du måtte vente lenge. Ventetiden har vært mye lengre enn normalt de siste to ukene og det er noe vi ser alvorlig på. Jeg håper og tror at du kommer gjennom raskere neste gang du tar kontakt.

Med vennlig hilsen,
Samuel
NextGenTel
Bytt.no
"Ventetid" skrev Tore om NextGenTel Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med NextGenTel Bredbånd?
Gjør som Tore og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om NextGenTel Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Horribelt"

Ikke velg nextgentel. De har forferdelig service, har ikke kontroll over faktureringene og dobbelfakturerte både oss og de tidligere eierne av leiligheten vi overtok. Var umulig å komme noe sted med kundeservicen deres og på grunn av en feil fra deres egne ansatte krever de feilaktig betaling fra oss. Om du ønsker å spare deg selv for enormt mye krefter og tid. Velg absolutt alt annet enn NextGenTel

Svar fra NextGenTel Bredbånd
14.08.2019 10.02
Hei Even.

Vi mener vi er et godt valg, men jeg beklager om det har vært feil ved faktureringen i ditt tilfellet. Sånn skal det ikke være og vi retter opp i de feil som skjer. Ta gjerne kontakt med oss igjen så skal vi sjekke nærmere opp i saken din.

Med vennlig hilsen,
Samuel
NextGenTel
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Stabilt og godt nettverk"
1 syns denne omtalen er nyttig

Nettverket har vært stabilt hele veien og vi får hastigheten vi ble lovet. Utrolig god kundeservice i tillegg. Veldig fornøyd med NextGenTel😊

Svar fra NextGenTel Bredbånd
14.08.2019 10.01
Hei Nina.

Helt supert at du er fornøyd 😊 Vi ser frem til å fortsatt levere et stabilt nettverk og håper at vi får gleden av ha deg som kunde i lang tid fremover.

Med vennlig hilsen,
Samuel
NextGenTel
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig service ved nytt abonnement"

Har nå vært en uke uten bredbånd og TV - venter fortsatt!! Ingen info om hvor lenge det vil vare ennå. Lang kø på servicetelefon - irriterende! Angrer bittert på at vi sa opp Telenor siden NextGenTel tydeligvis ikke kan levere.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
14.08.2019 10.01
Hei Eva

Slik jeg forstår det, venter du fortsatt på feilretting av linjen din. En slik sak har en forventet rettetid på 3-5 virkedager. Det kan dessverre skje unntak pga at feilen er større enn først antatt eller at feilen er vanskelig å finne. Vi følger opp saker som går over forventet rettetid og prøver så godt vi kan å gi kundene våre et tidspunkt som de kan forholde seg til, men vi kan dessverre ikke love et tidspunkt siden det er en forventet rettetid.

Om du fortsatt ikke har fått feilen løst, ber jeg deg ta kontakt med oss igjen slik at vi kan hjelpe deg videre.

Med vennlig hilsen
Christian
NextGenTel
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Uten nett etter ferien"

Stadig utkobling av nettforbindelse etter ferien. Kontaktet kundeservice som har lang ventetid og som iverksetter justeringer som ikke hjelper. Frustrerende.

Svar fra NextGenTel Bredbånd
07.08.2019 17.09
Hei Svein.

Det må vi finne ut av, for slik skal det ikke være. Send oss gjerne en e-post til kundelojalitet@nextgentel.com med en nærmere beskrivelse så skal jeg hjelpe deg videre.

Med vennlig hilsen,
Samuel
NextGenTel
NextGenTel Bredbånd har totalt 584 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR