Meny

OBOS OpenNet omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til OBOS OpenNet
2,4/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Middels
Opplevd hastighet
Middels
73
av 88 innen
bredbåndsleverandør
18%
anbefaler
OBOS OpenNet

"Nettet detter ut daglig"

Omtale om OBOS OpenNet skrevet av Sander for 20.01.2021 20:03

OBOS OpenNet har totalt 18 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med OBOS OpenNet?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Nettet detter ut daglig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Betaler for 1000/1000, noen dager detter det ned til 100/80.veldig dårlig når jeg egentlig skal få mye mer, ruteren er ikke en "bottle neck" og det er terminert cat 6A uttak i veggene så alt går på kabel. Veldig dårlig!

Bytt.no
"Nettet detter ut daglig" skrev Sander om OBOS OpenNet

Har du en tilsvarende erfaring med OBOS OpenNet?
Gjør som Sander og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om OBOS OpenNet du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"Noen innkjøringsproblemer men fungerer nå utmerket"

Borettslaget vårt er stort sett fornøyd med valgte system, infrastruktur og leverandør. Feilene som oppstod, skyldes stort sett brukerfeil og leverandør av TV, og noe mindre tilfeller av hastighet (Opennet). Det har nå stabilisert seg og 95% er fornøyde.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
"ustabilt og langsomt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Vi har fått fiber fra OBOS OpenNet, og skulle i teorien ha en 1000Mbps linje (både opp og ned). Hvilket er mye mer enn hva vanlige folk trenger. MEN på gode dager har vi også bare ca 500Mbps, og som oftest ligger vi godt under 100 på ca 75 i tillegg til at det stadig faller ut. Det kan også være at problemet med utfall relaterer til Riks tv dekoderen, og at det er den som er problemet! Skulle ønske at de (OpenNett og RiksTv) kunne snakke samme og finne optimalt oppsett.

Kristin V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Kluss med fakturering"
1 syns denne omtalen er nyttig

Inkassovarsel på allerede betalte fakturaer. I sommer kom det ingen faktura, men så kom det plutselig en samlefaktura for 3 måneder fordi de "hadde byttet system og da ble det litt kluss". Kundeservice svarer ikke på mail.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bilde blir borte, bilder fryser, lyd blir borte, dårlige bilder. Så kommer lyd tilbake uten bilde, Eller bilde tilbake uten lyd. Og dette skjer HELE TIDEN OG SPESIELT OM KVELDEN. Det gjelder ALT som leveres via RiksTV. Det som funker er det som vi abonnerer og betaler for utenom RiksTV .

OBOS OpenNet har totalt 18 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR