Telenor Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Det har vært feil på samtlige fakturaer vi har mottatt dette året. Kundeservicen har vært begredelig. Nå som bindingstiden er utløpt blir det aldri mer Telenor!
Har alltid hatt stabilt nett med hastigheit, men det er kostbart med fiber breiband. Dette er forsåvidt ikkje unikt med Telenor då alle tilbydarar held seg i omlag same prisklasse for samanliknbare tenester.
Har hatt bredband hos telenor siden 2016 er meget fornøyd nå har de satt opp hastigheten fra 200 mbit til 260 mbit som er meget bra.Nettet er meget stabilt
For dyrt og telenor legger bare på økt bredbåndshastighet med økt pris uten at jeg har bedt om det.
De lokker deg med en flott pakke,når du blir kunde trekker de seg.Du snakker med nye personer hver gang.Du må gjennom 4 stk.før du kommer til han som kan det👎👎👎
Dere lover at det skal være den hastigheten det skal være men det er det ikke dessverre.
Har ikke noe annet å klage på enn pris, ellers ikke noe problem
Har hatt telenor bredbånd i ett år, å har hatt problemer i ett år. Har aldri hatt hastigheten jeg skal ha, samtidig som den er veldig ustabil. Har også hatt flere problem med t-we, som heller ikke er iorden ennå. Har kontaktet de flere ganger i løpet av ett år, å sist gang fikk jeg ikke svar før fjerde forsøk. Grunnen til at jeg fremdeles har det er pga ett års avtalen jeg tegnet.
Det tar lang tid for å få snakke med noen. Pga feilen de har gjort har de lovet oss 2 måneds fri internet. Men sendte de fakturaene allikevel og uten forvarsel stengte de internet pga manglende betaling.Når man betaler hjelper ikke heller. Det tar 3 til 5 dager for å åpne internet. Vi har barn i huset som gjøre lekser avhengig av internet. Dårlig veldig dårlig kundebehandling.
Var veldig stabilt det første året, men må nå restartet mange ganger om dagen. Fikk beskjed fra kundeservice om at det var patche kabel mellom router og telenor sitt utstyr som var problemet. Denne ble skiftet uten noe forbedring. Router er skiftet og nettverk satt opp på ny uten noe forbedring. Noe har skjedd den siste måneden som har skapt ustabilitet.
Er det noe jeg lurer på og ringer dem så blir jeg alltid møtt med en hyggelige behjelpelige og løsninsorganiserte person.
Hastigheten reduseres kraftig etter passert 100 megabyte. Ble ikke oppgitt.
Prisen er høy og har økt drastisk uten god begrunnelse. Lang ventetid på telefon for å komme i kontakt med kundeservice når det har vørt problem. Lite fleksibel ifht å j\kunne gjennomføre overføring av eierskap på abonnement mellom ektefeller (!)
Måtte bytte fra kabel til mobilt bredbånd mot vår vilje, helt rævva dårlig, og betaler alt for mye.
Litt småtrøbbel med oppsettet til telenor til å begynne med. Men etterhvert vil jeg si at Telenor har hentet seg godt inn. God kundeservice. Og alt ialt ett bra tilbud for oss. Vi er to i husstanden her!.
Det kom en selger på døra til min mor som ville selge fiber.Min mor sa da får dere grave den ned bort til veggen.Fiber ligger forsatt ved veien og der har den ligget i 3 år snart.Å ringe Telenor er jo sjanseløst og de kunne ikke godta prisen som ble skrevet i kontrakten til min mor.Når Telenor ikke har gjort noe så kan hun gå ut av kontrakten sin,da de ikke har gjort sine forpliktelser som beskrevet i kontrakten.