Meny

Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til Telenor Bredbånd
1,4/5
Forferdelig
Kundetilfredshet
Forferdelig
Kundeservice
Dårlig
Opplevd hastighet
Dårlig
80
av 88 innen
bredbåndsleverandør
7%
anbefaler
Telenor Bredbånd

"Leverer ikke hastigheten jeg betaler for"

Omtale om Telenor Bredbånd skrevet av Andreas for 13.04.2020 22:46

Telenor Bredbånd har totalt 254 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Bredbånd?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Leverer ikke hastigheten jeg betaler for"
3 syns denne omtalen er nyttig

Leverer ikke hastigheten jeg betaler for. Jeg skulle hatt 300 Mbps, men ligger stort sett på rundt 80 Mbps.

Bytt.no
"Leverer ikke hastigheten jeg betaler for" skrev Andreas om Telenor Bredbånd

Har du en tilsvarende erfaring med Telenor Bredbånd?
Gjør som Andreas og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Telenor Bredbånd du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Telefonrobot sier at kundeservicen er stengt og legger på"

Telefonrobot sier at kundeservicen er stengt og legger på, dette selv om klokken er 19:20 og samme telefonrobot sier at de har åpen til 20.00 i hverdager (samme står på siden til Telenor.) Har betalt for 300mbits, og dette har funket i noen dager. Nå får jeg knapt 20mbits. Har restartet modem og ruter og alt som går an for å få det til å fungere, men her er det noe med stabiliteten. Mye av grunnen til at jeg skiftet til raskere internett var fordi linjen virket så dårlig, nå er den som før. Jeg forventer isåfall et plaster på såret, ellers blir det neppe noe godt å si i fremtiden om Telenor. Går ikke an å behandle kunder som luft.

Oskar A. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Grisk, useriøst operatør"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte bredbånd til min mor. Oppga spesifikt i bestillingen at vi ønsket kun et moden, ikke Wi-Fi ruter til månedspris. Likevel sendte Telenor en Wi-Fi basestasjon, og krevde betaling for dette! I tillegg brukte Telenor nesten 3 uker før internettet tilgangen var operativ, til tross for mange telefoner til kundeservice. Når første faktura kom, krevde de likevel betalt for perioden internettet ikke var operativt! Jeg er mildt sagt skuffet over den elendige håndteringen Telenor har vist i etablering av et nytt kundeforhold.

Kundetilfredshet
"Ekstremt ustabilt og alt for liten kapasitet."
2 syns denne omtalen er nyttig

10 Mbps tilgjengelig er ikke tilstrekkelig i et moderne internettavhengig samfunn. Omlegging fra kobbertråd skulle ikke vært gjort før et moderne tilbud var tilgjengelig. Som eneste tilbyder er det jammen ikke mye man får igjen for langvarig kundeforhold.

Harald S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
Vurderer å bytte selskap
"Hakker hele tiden. Har klaget i 2 år"
2 syns denne omtalen er nyttig

Klaget i 2 år, uten at Telenor vil skifte fiberboksen. De sender bare ny ruter, som de fakturere. Hastigheten er fin. Den måler de også, men de vil ikke høre på meg. Livestreaming er umulig. Stopper og hakker og hopper hele tiden. Telenor innrømmer i gen feil.

Telenor Bredbånd har totalt 254 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR