Telenor Bredbånd opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Telenor gir meg nesten aldri den hastighet jeg bestilte, jeg har ringt og klaget og da forbedrer det seg noen ganger men kun for noen timer/dager så er jeg tilbake på 1/3 av hastigheten ca 7,5 Mb av 25 Mb som er abonnement.
Hei! Uten å vite eksakt hvordan det testes så må vi anta at dette gjelder trådløst nett, som vil påvirkes av sine omgivelser da dette er radiosignaler. Anbefaler å ta en kikk her for hva man bør være obs på samt hvordan gjøre en mest mulig korrekt hastighetstest for å avklare hva linjen faktisk yter : https://www.telenor.no/kundeservice/internett/test-av-hastighet/
Skjulte abbonementsavgifter. Påtvunget leie av utstyr
Hei! Det er ikke noe problem å kjøpe og bruke egen ruter om du har spesifikke preferanser som vår ruter ikke dekker. Per nå er det krav til dekoder om du har TV, men på sikt vil det komme endringer også her slik at du ikke trenger å leie dekoder om du ikke har behov for den.
God dekning hjemme og i Europa. Raskt. Fin fakturaoversikt.
Har i løpet av de siste 3 ukene vært i kontakt med Telenor fem ganger for å anskaffe modem og ruter, ettersom dette ikke fulgte med leiligheten. Telenors kundeservice er såpass inkompetente at de har klart å sende meg 3 rutere, 2 av de til min gamle adresse, til tross for at jeg eksplitt har bedt om å bli tilsendt modem. Når et modem omsider kom i posten fulgte det ikke med coax-kabel, og modemet får ikke noe signal. Hver gang jeg har ringt inn har den forrige kunderådgiveren ikke skrevet notat, så det er null historikk på saken, sett bort fra de utallige ruterene som har blitt sendt ut. En klagesak ble omsider opprettet, men jeg har ikke hørt noe en uke etter. Dette er så langt under det minimale man forventer.
Hei og beklager dette! Vi får dessverre ikke undersøkt noe nærmere for deg herfra uten et kundenummer for å identifisere hvem du er, og kan ikke annet enn å henvise deg tilbake til kundeservice på 915 09000 for en avklaring på fremdrifts i reklamasjonssaken.
Telefonsamtale med kundeservice i november ifjor på bedrift pga lukking av butikk. Alt var såre enkelt ifølge kundeservice og jeg ga beskjed om oppsigelse som de sa. Plutselig ut av det blå sender de alt til inkasso uten varsel om noe som helst, for både bruddgebyr og utstyr som jeg ventet på kollilapp retur på. Og fremdeles holder de på med utsendelse av fakturaer for noe jeg ikke lenger har. Patetisk . De ble kuttet ut hjemme også pga avtale om månedlig faktura plutselig ble flere på en gang midt i høye strøm fakturaer. Patetisk. Aldri mer
Hei! Anbefaler å ta dette direkte med bedrift sin kundeservice på 915 09000, og be om at det opprettes en reklamasjonssak på forholdet om tidligere henvendelser ikke har gitt en løsning. Man kan enkelt opprette en returlapp via denne siden om du fortsatt ikke har fått sendt tilbake utstyret : https://www.telenor.no/kundeservice/oppsigelse/returslipp/
Forsøkte å ta betalt for frakt av dekoder som montør satt i gangen vår. Den skulle også vært satt opp av montør.. forsøker stadig å sette opp prisen, enda jeg har inngått en avtale på en gitt pris. Må ta kontakt og de setter ned prisen. Montør gjorde ikke jobben ferdig. Demonterte ting for å legge kabel. Men monterte ikke alt på igjen. Telenor svarer sjelden på alle spørsmål jeg stiller i mailene.
Hei og beklager dette! Om det er slik å forstå at problemet gjentar seg hver gang faktura kommer og svar rundt montering\frakt ikke blir håndtert over Epost, anbefaler vi å heller ta dette mot kundeservice på 915 09000 og be om at de oppretter en reklamasjonssak på forholdet så vil de kunne finne en permanent løsning for deg.
Bra Bredbånd, men ikke billigst. Trådløse ruterne fungerer bra også.