Codan Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg er veldig fornøyd med Codan, men de begynner å bli veldig dyre.
Hei Anne. Takk for en fin tilbakemelding. Send oss gjerne en mail slik at vi kan se nærmere på premien du har hos oss. Du kan sende mail til [email protected]. Ønsker deg en fin dag videre! Hilsen Codan
For å være forsikret og gjennomgått et rent hel%#te med disse folkene, så har jeg fått en krav på opp i mot 30 000 kr. Har aldri fått noen opplysninger om at jeg må betale dem en krone. Fordi jeg var forsikret via et MasterCard. Holde dere unna disse menneskene, de vrir og vender på alt du sier og gjør. Virker veldig hyggelig! Men er vel det man kan definere som djevelen selv i foreklær. Alt er negativt med dette selskapet. Vil dere unngå problemer, unngå CODAN Forsikring.
Det bare lureri de drive på med, verste forsikring jeg vet, får masse årsak og bla bla men aldri hjelp.
Hei, takk for din tilbakemelding. Dette er absolutt ikke slik vi ønsker at våre forsikringstakere skal oppfatte oss som forsikringsselskap. Send oss gjerne en mail til [email protected] slik at vi kan se nærmere på denne saken. Ønsker deg en fin dag videre. Hilsen Codan
Svarer og hjelper til de beste for forsikringstaker.
Hei Terje! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Ønsker deg en strålende dag videre! Hilsen oss i Codan.
Vi var uheldige å få skader på avløp like før påske 2018. De var ikke interessert i å hjelpe med å finne en løsning. Når jeg spør om jeg kan gjøre noe med dette for å begrense skadene, så får jeg beskjed om at jeg vil holdes ansvarlig hvis det oppstår flere problemer. Fikk heller ingen erstatning eller hjelp til å utbedre skadene. Eneste de kunne hjelpe med, var å rengjøre en betong kjeller etter at jeg hadde støpt nytt gulv.. enda kaller de det Hus pluss.. jeg måtte hugge opp kjeller gulv å grave opp helt frem til hovedledning, uten hjelp.. Hva skal man med husforsikring??
Hei Jan, takk for din tilbakemelding. Veldig leit å høre at du har hatt en slik opplevelse vedrørende en skadesak. Jeg skal ta denne videre til skadeavdelingen slik at vi kan se på våre rutiner rundt dette. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Codan
Ble fakturert etter oppsagt forsikring per tlf og brev. Stort problem, slippe betale.
Hei Tore. Takk for din tilbakemelding. Slik skal det ikke være. Ta gjerne kontakt på [email protected] slik at vi kan se nærmere på saken. Du kan nå oss på telefon 408 06 300 alle virkedager 08:00- 17:00. Ønsker deg en fin dag videre. Hilsen Codan
Codan feilfakturerte meg hele tiden. Eneste svar av agenten var at de hadde feil i fakturasystem. Men det kom ikke kreditfaktura eller annet svar, bestridde fakturaer men fikk da bare nye, som også bestriddes men så nye igjen. Håpløs.
Hei Jens, Takk for din tilbakemelding. Slik skal det ikke være! Send oss gjerne en mail til [email protected] slik at vi kan se nærmere på saken. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Codan
Totalt var tapet på over 140 tusen kroner. Dere har trukket fra enorme mengder av summen og jeg sitter igjen med 46.000 som skal dekke alt som koster 140.000 pluss nytt??? Forklar meg hvordan dette skal gå an. Og egenandelen klarte dere å øke fra 4000 til 15000 pga naturkatastrofe.... Her lukter det å bytte forsikringsselskap når dette er slik man blir behandlet etter å ha mistet så å si ALT man hadde på rommene til sine tre barn inkludert en god del av sine egne klær og sko.
Hei Helbi, Takk for din tilbakemelding. Leit å høre at du har hatt denne opplevelsen med skadeoppgjør. Slik skal det absolutt ikke være! Jeg tar saken videre til vår skadeavdeling. Ønsker deg en fin dag videre! Hilsen Codan
De har blitt dyre, øker prisen voldsomt etter 1 år som kunde.
Hei Erik, Takk for din tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag videre. Hilsen Codan
Hatt nylig rotter / Mus i huset og det ble skade på klær, jakker og sko i den forbindelse. Sendte skadesak til Codan og forklarte at jeg hatt hatt denne hendelse men pga barn i huset og fare for smitte og sykdom av mus avføring og dårlig lukt hygiene så kastet jeg skadet gjenstander. Skrev også til de om dette ikke dekkes pga gjenstandene er kastet og ikke dokumentert så aksepterer jeg dette. Men den ubehagelige opplevelsen å bli mistenkeliggjort for svindel de sender utreder på vår skade sak til 16 000kr. Jeg har klær til verdi på over 200 000kr i garderoben, skulle jeg drevet noe svindel så hadde jeg ikke det vært skade på 16 000. Glad jeg fant ut raskt hvordan dere behandler kunder på innbo skadesaker. Aldri mer Codan!!!
Hei Butt, Takk for din tilbakemelding. Leit å høre at du er skuffet over oppgjøret i din skadesak. Ta gjerne kontakt med oss igjen så kan vi se nærmere på saken. Du kan nå oss på telefon 408 06 300 alle virkedager 08:00- 17:00 eller på mail [email protected]. Hilsen oss i Codan
Har valgt toppdekning og dessverre fått bruk for den. Ryddig skadeoppgjør!
Hei Kolbj. Takk for at du tok deg tid til å skrive en hyggelig tilbakemelding. Godt å høre at du er fornøyd med skadeoppgjøret. Ønsker deg en strålende dag videre. Hilsen oss i Codan :)
Har hatt skade på bil og måtte benytte hundeforsikring, begge gangene ble saksbehandlingen foretatt på minutter. Enkleste samhandling med forsikringsselskap du kan forestille deg.
Hei Paulwilly P! Tusen takk for kjempehyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en strålende dag videre :) Hilsen oss i Codan
Siden Codan nå nesten er dyrest spurte jeg om de kunne tilpasse prisen. Etter 13 år som kunde burde dette jo være mulig? Nei var svaret. Har også hatt to sprengskader på huset, hvor samme takstman kom. Han hevdet hardnakket at det ikke var sprengskade ... målingene gjort ved begge sprengningene var gjort på feil sted, noe han heller ikke godkjente. Har nå lyst å få en forsikring som er på min side.
Hei Sverre. Takk for din tilbakemelding. Slik skal det absolutt ikke være. Ta gjerne kontakt med oss slik at vi kan se nærmere på saken. Du kan nå oss på telefon 408 06 300 alle virkedager 08:00- 17:00 eller på mail [email protected]. Hilsen oss i Codan
Veldig treige til behandling av saker. Alt for krevende ved skade saker. Uerfarne ansatte.
Har akkurat flyttet over til Codan fra Frende. Fikk fantastiske tilbud og sparte masse penger i året. Ikke nok med det men fra flytte dag har frende bare laget he#%ete og kunderådgivere min har hjelpt så mye som han kan og selv kontaktet de for å spør hva f#%n de driver med. Så lang veldig fornøyd!
Hei Joanna. Tusen takk for veldig fin omtale. Godt å høre at du er fornøyd med pris og vår rådgiver. Hilsen oss i Codan 😊