Codan Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De avslutter forsikringen PR Mail uten noen form for forvarsel. Mitt faste trekk hadde ikke gått i november mnd, hvilket er beklagelig, men jeg mottok heller ingen purring hverken på SMS, telefon eller Mail før oppsigelsen hadde funnet sted. Jeg har sjekket all innkommende Mail, men det er heller ikke kommet i spam. Når jeg tok kontakt med kundeservice kunne de starte opp igjen forsikringen mot avgift, i tillegg informerte de meg om at den ene forsikringen kunne jeg ikke få fordi den hadde gått ut.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Purringer på fakturaer skal sendes pr post. Så her har nok dessverre purringen din blitt sendt til din folkeregistrerte adresse. Dersom du har fått tilbakemelding om at forsikringen kan starte opp mot avgift har du dessverre fått feil informasjon. Vanlig rutine er at utestående beløper må være innbetalt før vi kan starte opp ny forsikringsavtale igjen. Dersom du har fått beskjed om avgifter som må betales ønsker jeg gjerne at du sende oss en mail til [email protected] slik at vi kan se nærmere på saken. Ønsker deg en fin dag videre.
Svært slett skadebehandling, arogante og de baserte seg på helt feile opplysninger. Ikke tok de til følge egen takstmanns konklusjon om skadeårsaken, og henviste til at det er forsikringstakeren som har bevisbyrden for at skaden er dekningsberettiget. Med andre ord at du som forsikringstager har bevisbyrden for at du har krav på dekning dersom Codan sier nei. Har hørt det samme fra andre som har hatt forsikring hos Codan.
Hei. Takk for din tilbakemelding. Det er ikke slik vi ønsker at våre forsikringstakere skal oppleve oss som forsikringsselskap. Dersom det er ønskelig kan du sende inn en klage til oss til [email protected] slik at vi kan se nærmere på saken. Ønsker deg en fin dag videre.
En kundeveileder som stiller opp hele døgnet, hele uken. Gode priser. Raskt forsikringsoppgjør
Hei Kenneth. Tusen takk for flott tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive her. Ønsker deg en strålende dag videre. Hilsen oss i Codan :)
Var veldig åpen med informasjonen de fikk. Lot dem se over avtalen jeg har på jobb for å komplementere slik at jeg skulle være fulldekket. Rådgiveren, som skal få forbli navnløs, mente at jeg trengte to forsikringer. Dette viste seg imidlertid å være helt unødvendig da jeg allerede var dekket via jobbavtalen de hadde fått se på. Enten er dette inkompetanse eller forsøk på villedende svindel. Masse bortkastet tid. Hva kan de gjøre bedre? Være ærlige og forholde seg til god forretningsskikk.
Hei Christian. Dette er ikke greit. Det er ikke slik vi ønsker at våre forsikringtakere skal oppleve oss som forsikringsselskap. Send oss gjerne en mail til [email protected] slik at vi kan ta en gjennomgang av våre rutiner internt. Ønsker deg en fin dag videre. Hilsen oss i Codan.
Vært i kontakt med de flere ganger fordi fakturaene har vært for høy og opplysninger i forsikringene er ukorrekte, uten at de har klart å rette opp i det. Har hele tiden betalt mer enn jeg har blitt lovet at jeg skal betale
Hei Mary! Takk for din tilbakemelding. Leit å høre at du ikke har fått den hjelpen du trenger. Send oss gjerne en mail til [email protected] så skal vi se nærmere på saken din. Hilsen oss i Codan.
Kjempe førnøyd med codan forsikring, har fått gode priser og aldri vært noe tull.
Hei Glenn! Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding. Veldig godt å høre at du er fornøyd med Codan. Ønsker deg en strålende mandag videre. Hilsen oss i Codan.
Godt tilbud på Tesla bilforsikring da du blant annet får Tesla som lånebil dersom skaden skulle oppstå.
Hei Frode. Takk for din fine tilbakemelding :) Ønsker deg en strålende dag videre og god helg når den tid kommer. Hilsen Codan
Greit oppgjør etter bilskade. Kan gjerne vise mere interesse mht å reklamere for egenskaper de har som ingen andre har, og som derfor kan være av nytte for meg.
Hei Bjørn. Takk for din tilbakemelding. Skal ta dette videre med vår avdeling for markedsføring. Ønsker deg en strålende fredag og god helg når den tid kommer. Hilsen Codan
Føler oss lurt og ikke ivaretatt når trengt hjelp. Det er kun når de har vela solgt forsikring de har vært behjelpelig. Meget dårlig behandling av saksbehandler.
Hei Anna. Veldig trist å høre at dere ikke føler dere ivaretatt hos oss. Send oss gjerne en mail til [email protected] med informasjon om hva dette gjelder slik at vi kan se nærmere på saken. Hører fra deg. Ønsker deg en fin dag videre. Hilsen Codan.
De har uforholdsmessig høy økning i pris når man når et nytt kilometer-intervall.
Forsikringene var rimelig i begynnelsen, men med årene så har den blitt dyrere.
Den personlig omtanke. Har god erfaring med reiseforsikringen har aldri vært noe tvil i fra dem.
Hadde skade på kjøkkengulv, sprukne fliser. Følgeskader. Codan ville ikke dekke dette til tross for at de innrømmet forholdet. Måtte ta saken hele veien til Finansklagenemnda. Der ble saken avgjort i min favør etter ca. 9 måneder.
Er kanon fornøyd med folkene og kjempe hyggelige.. Andre skal være mye billigere for at skal bytte..
Hei Pål. Takk for en kjempehyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en strålende dag videre! Hilsen oss i Codan :)