DNB Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God erfaring og oppfølging i flere år. Nytt som trekker ned: Egentlig ikke påbegynt sak, derfor kanskje urettferdig. Men har på generelt grunnlag fått opplyst fra saksbehandler at tross husforsikring "best" og ansvar, dekker de ikke skade på nabohus. Det må isåfall være "grovt uaktsomt". Merkelig logikk, da vanlig slurv tydeligvis ikke dekkes, men altså grov uaktsomhet. Eksempelet var en del fra vår hage som blåser på nabohus og gir skade. Tross forsikring kan man altså måtte betale en nabo mange millioner kroner av egen lomme...
Ikke noe som stikker seg ut, helt OK. Har ikke hatt noen skader så har lite og fortelle om det.
Har kjørt feilfritt, syns det da er dyrt å betale så mange tusen i året.
Helt ok pris og dekning! Hyggelig personal. Utrolig lang ventetid og vanskelig talemeny.
Hatt forsikring hos DNB i over 8 år nå. Har bil, innbo og reise. Aldri hatt noen forsikringssaker før, men opplevde å få telefon ødelagt på ferien i sommer. Blir først behandlet som om jeg prøver å svindle de og nå bruker de evigheter på å svare. (over 3 uker!) Har "best" forsikring på alt og skal bytte forsikringselskap så snart denne saken er ferdig behandlet!
Har ikke hatt noen utfordringer. Har fått svar og tilbakemeldinger på alle henvendelser.