DNB Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg kan ikke si noe bra, fordi jeg har ikke tatt i mot en tjeneste så langt. Derfor stå dette på zero. Det jeg reagerte på er at, hvis det kommer en økning på månedlig beløpet, så står den bare der for å betal, uten å vite, hvorfor. Da må jeg extra finne fram en kontakt og bortkaste min tid for å finne ut om dette. Jeg heller kaste bort tid nå og finne en annet forsikringsselskap, så lenge der er flere igjen....
Brukte nesten et halvt år på å behandle en skadesak på en enkel liten kollisjon med bil.
Bra forsikring. Ønsker tilbud av andre da jeg syntes jeg betaler litt mye i året
Hatt en OK reiseforsikring gjennom NSF og DNB. Er ikke medlem i NSF lengre. Avtale for reiseforsikring opphører 31. Desember.
I forbindelse med huslån snakket mannen min og jeg med DNB om forsikringer. Vi fikk et printet tilbud på alle de forsikringene vi kunne trenge, men sa i møtet med kundebehandleren at vi ville vente fordi vi sto midt oppi flytting. Til vår overraskelse oppdager vi noen uker etterpå at de sender regning på en fritidsforsikring vi ikke har bedt om, samt at når vi får motorstopp 1,5 mnd senere, finner vi ut at DNB har flyttet vår bilforsikring til seg!!! DNBs bilforsikring er også dyrere enn den vi hadde!! I tillegg trakk de min manns livsforsikring av min konto uten å spørre meg!! Kundebehandleren er et hyggelig menneske, men hva slags forretningsdrift er dette??? Er det sånn DNB lurer folk til å bli kunder???
Elendig kundeservice. Firkanta, frekk og lite serviceinnstilt. Anbefaler ingen denne forsikringen. Vi hadde husdyrforsikring
Fra meldetidspunktet gjennom Falck ,via skadeskjema og vedlegg av kvitteringer, til skadebehandler tok kontakt gikk det lang tid. Skadebehandler ringte meg mer enn en måned senere og stilte meg detaljert spørsmål angående min angivelse og korrigerte min hukommelse på et punkt som gjaldt hva et vedlegg/kvittering inneholdt.