Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har ringt med saken til kundeservise og person som behandlet meg viste lite interesse til å hjelpe meg. Hun snakket om vilkår og jeg ønsket å lese disse vilkår, klarte ikke å finne dem selv. Hun viste ikke hvor presis kan jeg finne og hun ville ikke sende til meg i etterkant av samtale. Hun allerede i telefonsamtale ga meg muntlig avlsag og det kom ikke noe bekreftelse på sak i etterkant. Jeg måtte registrere saken på nytt selv og da fikk jeg igjen avslag med dårlig begrunnelse. Jeg ble ikke kontaktet på forhånd av fattet vedtak og jeg ble ikke anbefalt for eksempel å ta telefon til service for å få rapport på årsaken til skade. De antok at skade er på grunn av alder og skrev i begrunnelse at jeg vet ikke hva er årsaken til skade. Jeg vet ikke fordi jeg er ikke ekspert, spesialist i telefoner men de burde i hvert fall anbefale en sjekk i telefon. Noe som ble ikke gjort men avslag ble vedtatt. Dårlig begrunnelse og dårlig kunnskap. Det er en liten sak som handler om små penger, men selskapet viser hvor gnierens holdning de har og ikke minst mistenkelig holdning til kunder. Jeg bruker så sjelden innboforsikring og når jeg virkelig har behov for det fordi noe skjedd så får jeg den erfaring. Hadde innbo tidligere i Trygd og var mye mer fornøyd da jeg trenger hjelp og generelt servise. Hvis forsikring er ikke gratis for meg så ville jeg aldri bruke den.
Føler meg ivaretatt, og det er enkelt å bruke appen til registrering av sak.
Enkelt og melde inn. Effektiv håndtering og hurtig tilbakebetaling.
Raskt og ryddig skadeoppgjør, fylte ut skadeskjemaet på nett og der ble det anbefalt bilverksted.... fikk time raskt. Veldig fornøyd med alt.
Dem svarer ikke på e post . Det tok flere måned for en sak som står åpen Krever kviteringer for hvert minste ting som er gjenstand for oppgjør Dem tjene på det at kunder er sløve med å ta være på kviteringer
Etter en bilbrann ble graden av aktsomhet vurdert til mitt disfavør. Mine motargumenter ble imidlertid tatt hensyn til, og erstatningen ble til slutt meget gunstig for meg. Selskapet viser dermed stor tillit til sine kunder.
Ville ikke ta ansvar overfor meg som kunde, men forsøkte å dytte ansvaret over på utbyggers forsikringsselskap. Jeg ble stående i midten, og måtte krangle for å få lov til å registrere en sak. Selv etter at all dokumentasjon var levert brukte de fire måneder på behandlingen av en skadesak innbo. Det var først da jeg begynte å ringe dem hver dag at det omsider løsnet. Utilgjengelig saksbehandler. Snakket med flere andre enn saksbehandler i prosessen. Flere var ubehagelige og direkte frekke.