Meny

Fremtind Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Fremtind Forsikring
4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
2
av 30 innen
forsikringsselskap
76%
anbefaler
Fremtind Forsikring

"fikk hjelp veldig raskt, imponert over hva forsikringen dekket"

Omtale om Fremtind Forsikring skrevet av Stine for 15.02.2021 11:48

Fremtind Forsikring har totalt 5524 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Fremtind Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"fikk hjelp veldig raskt, imponert over hva forsikringen dekket"

ti stjerner eller mer. Utrolig fornøyd både med oppgjøret og kundeservice

Bytt.no
"fikk hjelp veldig raskt, imponert over hva forsikringen dekket" skrev Stine om Fremtind Forsikring

Har du en tilsvarende erfaring med Fremtind Forsikring?
Gjør som Stine og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Fremtind Forsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Jan A. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig oppfølging ved skade."

Ingen tar tlf??..Ingen svarer på mail??..mye rot om å betale egenandel..I det hele tatt ikke en bra opplevelse.Ved Noen henvendelser til Fremtid.. Ta lærdom av if.De ringer deg opp igjen hvis du ikke kommer frem.....Å de Svarer raskt på mail.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Lang saksbehandlingstid og vanskelige skadeoppgjør"
1 syns denne omtalen er nyttig

7-8 mnd saksbehandlingstid. Fremtind virker alltid å lete etter et eller annet smutthull for å gi så lite dekning av tap som mulig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Blandede følelser"

For å komme gjennom til en kundebehandler må man ofte sitte i lange telefonkøer. Jeg har opplevd å måtte vente alt fra 10 minutter til en time før jeg får svar. Når jeg måtte bruke forsikringen sendte de ut håndverker dagen etter skaden hadde skjedd for å undersøke og avdekke årsak. Jeg hadde tegnet ekstra forsikring mot håndverkerfeil, men dette forholdt de seg ikke til. Det var skade på badet som følge av dårlig håndtverkerarbeid, men dette måtte vi betale ut fra egen lomme til tross for den ekstra forsikringen. Fordi vi er avhengig av dette rommet betalte vi for utbedringen både fordi det var så vanskelig å komme i kontakt med forsikringselskapet med de lange telefonkøene og kundebehandlere som ikke ga noe inntrykk over å sitte på fagkunnskap eller almennkunnskap. Kanskje jeg var uheldig. Uansett stiller jeg spørsmål rundt hvorfor man betaler for ekstra forsikring når man ikke får benyttet seg av den når skaden først skjer. Vurderer derfor å bytte fra Fremtind til et annet forsikringsselskap. I ettertid av denne hendelsen har jeg fått inntrykk av at det er veldig varierende hvordan forskjellige forsikringsselskap forholder seg til vilkårene sine, men at Fremtind i stor grad jobber for egne interesser og ikke kundens. Grunnen til at de fikk 3 av 5 stjerner og ikke dårligere tross denne erfaringen er prismessig stiller de godt med tanke på at vi er LO-medlemer og vi fikk utsendt håndverkere raskt, og før vi hadde behov for å bruke forsikringen hadde de alltid vært raske med å både svare på spørsmål og ordne. Men igjen, vi vil vurdere å bytte forsikringsselskap, for det er ikke noe poeng i å betale for forsikring i et selskap som til syvende og sist ikke forholder seg til egne vilkår når man først trenger hjelp.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Meget raskt svar."

Svarer fort å greit på problemet. Gir god forklaring på hvordan saken ligger ann og hvordan problemet skal løses.

Fremtind Forsikring har totalt 5524 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR