Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
hele saken gikk så greit og rolig for seg. Jeg har ingenting å klage på. En takk til Gjensidige.
Hei Nina Så hyggelig å lese. Når alt går greit og rolig, og du sitter igjen uten noe å klage på, da har vi gjort jobben vår. Tusen takk for tilliten og for at du tok deg tid til å si ifra. Vi er her hvis du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Veldig gått for nøyd med tidligere skademeldinger. Bil. reise .innbo
Hei Per Så hyggelig å høre. Det er godt å vite at du har vært veldig fornøyd med tidligere skademeldinger på bil, reise og innbo. Når ting fungerer som de skal, gjør det hverdagen litt enklere. Takk for at du deler erfaringen din. Vi er her hvis du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Veldig enkel å forholde seg til. Og effektiv - det gikk ikke mange dager fra innsendt forespørsel tilbehandling var igang.
Hei Jorunn Så fint å høre. Når det er enkelt å forholde seg til oss, og behandlingen kommer raskt i gang, da har vi gjort jobben vår. Takk for at du deler erfaringen din. Vi er her hvis du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Trengte ikke gjøre noe, leverer bilen, verkstedet sender informasjonen og alt går glatt.
Hei Olav Sånn skal det være. Når du kan levere bilen, og verkstedet ordner resten, blir ruteskift enkelt og stressfritt. Fint å høre at alt gikk glatt og uten ekstra styr for deg. Takk for at du deler erfaringen din. Vi er her hvis du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Rask og effektiv behandling. veldig fornøyd kunde i mange år
Hei Torill Så hyggelig å høre. Rask og effektiv behandling er viktig for oss, og det betyr mye å høre at du har vært en fornøyd kunde i mange år. Tusen takk for tilliten. Vi er her når du trenger oss. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Veldig godt fornøyd båre med den hjelpen jeg fikk hos Gjensidige forsikring.
Hei Arne Så hyggelig å høre. Det er godt å vite at du er veldig fornøyd med hjelpen du fikk hos oss. Når det oppleves trygt og enkelt, har vi gjort jobben vår. Takk for at du deler erfaringen din. Vi er her når du trenger oss. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Enkel og effektiv saksbehandling på nettsiden til Gjensidige. Oversiktlig oppsummering av status fortløpende.
Hei Jonny Så fint å høre. Enkel og effektiv saksbehandling, med god oversikt underveis, er akkurat slik vi ønsker at det skal fungere for deg. Takk for at du deler opplevelsen din. Vi er her hvis du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Har vært kunde i mange år å er svært fornøyd😊er forøvrig totalkunde
Hei Torgeir Så hyggelig å høre 😊 Det betyr mye for oss at du har vært kunde i mange år, er svært fornøyd og har valgt oss som totalkunde. Takk for tilliten. Vi er her når du trenger oss. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Meget fort svar fra Gjensidige. Grei ordning mellom meg, dyrlegen og forsikringsselskapet.
Hei Jorunn Så fint å høre. Raskt svar og en smidig ordning mellom deg, dyrlegen og oss gjør det mye enklere når kjæledyret ditt trenger hjelp. Akkurat slik skal det være. Takk for at du deler erfaringen din. Vi er her hvis du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Alt har vert enkelt og greit for meg hyggelig folk å prate med på telefon
Hei Arild Så hyggelig å høre. Når alt oppleves enkelt og greit, og du møter hyggelige folk på telefon, da har vi gjort jobben vår. Takk for at du deler erfaringen din med bilforsikringen. Vi er her når du trenger oss. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Alt gikk på skinner og jeg er fornøyd og slik bør det være når jeg har en god forsikring.
Hei Rolf Så fint å høre. Når alt går på skinner og forsikringen fungerer slik den skal, gir det trygghet. Akkurat slik skal det være når du har en god forsikring. Takk for at du deler opplevelsen din. Vi er her når du trenger oss. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Gode forsikringer og vanligvis god hjelp. Fikk reduksjon når jeg gjorde oppmerksom på mitt medlemskap i NRK. Den hadde dere fått uten å gjøre noe. Jeg måtte purre etter 6 mndr. Ventet 7 uker på en kurant reiseforsikringssak
Hei Elsa, Takk for at du deler dette. Det er bra å høre at du stort sett er fornøyd med forsikringene våre og hjelpen du vanligvis får. Samtidig er det helt forståelig at du reagerer når behandlingstiden blir for lang og du selv må purre. At du måtte gjøre oss oppmerksomme på medlemskapet ditt for å få riktig pris, er ikke slik det skal fungere. Og sju ukers ventetid på en kurant reiseforsikringssak er for lenge. Det beklager vi. Dette gir ikke den opplevelsen vi ønsker at du skal ha hos oss. Takk for at du sier ifra. Det hjelper oss å bli bedre. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige Forsikring
Jeg er veldig fornøyd med Gjensidige, alltid rask respons ved spørsmål til kundeservice. Kan ikke bli bedre service enn den Gjensidige leverer.
Hei Frode, Tusen takk for den veldig hyggelige tilbakemeldingen. Det er skikkelig godt å høre at du opplever rask respons og service på topp når du tar kontakt med kundeservice. Når det føles enkelt å få hjelp, har vi gjort jobben vår. Takk for tilliten og for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige Forsikring
Jeg er veldig fornøyd med Gjensidige Forsikkring, og ved en uheldig bilskade, så gjekk det utmerket å få bilen raskt og supert reparert. Tusen takk for rask behandling.
Hei Jarle Tusen takk for en skikkelig hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at bilskaden ble håndtert raskt, og at reparasjonen gikk både effektivt og fint. Akkurat slik skal det være når uhellet først er ute. Takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din. Vi er her hvis du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Imøtekommende kundebehandlere med nyttig informasjon
Hei Terje, Takk for hyggelig tilbakemelding. Veldig fint å høre at du opplever kundebehandlerne våre som imøtekommende, og at informasjonen du får er nyttig. Da vet vi at dialogen fungerer slik den skal. Ta gjerne kontakt igjen hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige Forsikring
Jeg var ikke førnøyd fordi beløpet jeg fikk var urettferdig Perioden var veldig lang, og da jeg protesterte, fant jeg ikke noe svar på innsigelsen min.Perioden var veldig lang, og da jeg protesterte, fant jeg ikke noe svar på innsigelsen min.
Hei Mohamad, Dette er ikke slik det skal være. Når du opplever at beløpet er urettferdig, at saken tar lang tid og at du ikke får svar når du klager, er det både frustrerende og tillitsvekkende på feil måte. Det forstår vi godt. Du har krav på tydelige svar og en forklaring du faktisk forstår. Og du skal få tilbakemelding når du kommer med en innsigelse. Hvis du vil, kan du ringe oss på 915 03 100, så går vi gjennom saken sammen. Du kan også skrive til oss under Mine skadesaker, så tar vi tak i det der Takk for at du sier ifra. Dette tar vi på alvor. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige Forsikring