Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er vanligvis førnøyd med andre forsikr, men ikke denne gangen
Hei Sissel, Det er leit å høre at hundeforsikringen ikke levde opp til forventningene dine denne gangen. Når du vanligvis er fornøyd med oss, forstår vi godt at dette oppleves ekstra skuffende. Slik skal det ikke være. Vi ønsker at du skal føle deg trygg og godt ivaretatt, også når det gjelder dyreforsikring. Derfor vil vi gjerne forstå hva som har skjedd, og se om vi kan rydde opp eller forklare bedre. Hvis du vil, kan du ringe oss på 915 03 100, så ser vi på saken din sammen. Gjelder det en konkret skadesak, kan du også skrive til oss under Mine skadesaker. Takk for at du sier ifra. Det er viktig for oss. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige Forsikring
Er godt fornøyd med det hele. Fikk god behandling på sykehuset og behagelige mennesker å prate med hos Gjensidige.
Hei Svein, Takk for den fine tilbakemeldingen. Veldig godt å høre at du fikk god behandling på sykehuset, og at du opplevde oss som behagelige å snakke med. Når både hjelpen og dialogen fungerer, gir det trygghet i en krevende situasjon. Ta gjerne kontakt hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige Forsikring
Rask behandling for skaden etter at ruten blei knust.
Hei Bjørn, Takk for tilbakemeldingen. Fint å høre at behandlingen gikk raskt etter at ruten ble knust, og at saken ble løst på en enkel måte. Når ting ordner seg effektivt, skal det kjennes trygt for deg. Ta gjerne kontakt hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige Forsikring
Veldig fornøyd med behandlingen av saken min på reiseforsikringen
Hei Rigmor, Takk for hyggelig tilbakemelding. Veldig fint å høre at du er fornøyd med behandlingen av saken din på reiseforsikringen. Når ting ordner seg ryddig og effektivt, skal det gi trygghet. Ta gjerne kontakt hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige Forsikring
Bestandig fått god hjelp og service.. Alltid tilgjengelig Anbefales.
Hei Berit, Tusen takk for den fine tilbakemeldingen. Det er veldig hyggelig å høre at du alltid har fått god hjelp og service, og at du opplever oss som tilgjengelige når du trenger oss. Anbefalingen setter vi stor pris på. Ta gjerne kontakt igjen hvis det er noe vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige Forsikring
Sakshandsaminga gjekk raskt og effektivt via Gjensidige sin app der ein kunne beskriva hendinga og lasta opp bilde.
Hei Rolf, Takk for tilbakemeldingen. Veldig fint å høre at saksbehandlingen gikk raskt og effektivt, og at appen gjorde det enkelt å beskrive hendelsen og laste opp bilder. Når løsningen fungerer så smidig, sparer det både tid og unødvendig styr. Ta gjerne kontakt igjen hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige Forsikring
Dyrt men god forsikring. Vi betaler høy årlig polise spesielt nå som vi passerte pensjonsalder.
Hei John, Takk for en ærlig tilbakemelding. Det er fint å høre at du opplever forsikringen som god, selv om prisen føles høy. Vi forstår godt at kostnader blir ekstra merkbare når man har passert pensjonsalder, og det er helt legitimt å reagere på det. Pris påvirkes blant annet av risiko, dekninger og alder, men det er viktig for oss at du føler at du får verdi for det du betaler. Ofte finnes det justeringer som kan gjøres, enten i dekningene eller egenandeler, som kan gi en bedre balanse mellom pris og behov. Hvis du vil, kan vi gjerne gå gjennom forsikringene dine sammen og se om de er riktig tilpasset situasjonen din i dag. Ring oss på 915 03 100, så hjelper vi deg. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige Forsikring
Rask, hyggelig og uproblematisk behandling av saken. Fikk faktisk snakke med et mennesk.
Hei Mette, Tusen takk for den fine tilbakemeldingen. Veldig godt å høre at du opplevde behandlingen som rask, hyggelig og uproblematisk. Og ja, det skal være mulig å snakke med et menneske når du trenger hjelp. Det er viktig for oss. Ta gjerne kontakt igjen hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige Forsikring
Rask og profesjonell behandling av karosseri skade på bil, uten noen form for venting.
Hei Knut, Takk for tilbakemeldingen. Veldig fint å høre at karosseriskaden på bilen din ble håndtert raskt og profesjonelt, og at du slapp venting. Når ting går smidig fra start til slutt, vet vi at vi har gjort det riktig. Ta gjerne kontakt hvis du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige Forsikring
Veldig god kundebehandling, rask behandling av skader, og aldri noe krangel om oppgjør. Og så får vi jo bonusen hvert år, som gjør at forsikringen blir billigere enn den oppgitte prisen. I år fikk vi tilbake ca. 11% av det vi har betalt inn i premie!
Hei Aage, Dette var skikkelig hyggelig å lese. Veldig godt å høre at du opplever både god kundebehandling, rask skadehåndtering og ryddige oppgjør uten diskusjon. Slik skal det være når du trenger oss. Og ja, utbyttet er vi stolte av. Når du får tilbake rundt 11 prosent av det du har betalt i premie, blir forsikringen faktisk billigere enn prisen du ser. Det er vår måte å dele overskuddet med kundene på. Takk for tilliten og for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige Forsikring
Alt er stort sett greit. Savner personlig kunderådgiver. Jeg fikk dårlig rådgivning ved bilbytte for et år siden
Hei Odd, Takk for en ærlig tilbakemelding. Fint å høre at det stort sett har fungert greit, men vi forstår godt at du savner en fast, personlig kunderådgiver. Det gir trygghet å ha én person å forholde seg til. Det er leit å høre at du fikk dårlig rådgivning ved bilbyttet. Det skal ikke skje, og vi tar det på alvor. God veiledning er ekstra viktig når du gjør endringer som påvirker både dekning og pris. Hvis du vil, kan vi gjerne gå gjennom bilforsikringen din nå og sikre at alt er riktig tilpasset behovene dine i dag. Ring oss på 915 03 100, så hjelper vi deg. Takk for at du sier ifra. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige Forsikring
Informasjonen fra hjelpetelefonen og saksbehandler i ettertid samsvarer ikke. Stor forskjellsbehandling av like saket, dette utfra hvilken saksbehandlet du får. Gjensidige er ikke der for å hjelpe, men for å spare penger.
Hei Linda, Dette er vondt å lese, og vi forstår godt frustrasjonen din. Når informasjonen du får først ikke stemmer med det som skjer senere, skaper det usikkerhet og mistillit. Det tar vi på største alvor. Like saker skal behandles likt. Det skal ikke oppleves som tilfeldig hvem du får hjelp av, eller at utfallet avhenger av saksbehandleren. Opplevelsen din viser at vi ikke har vært tydelige nok, og det beklager vi. Vi er her for å hjelpe når noe skjer, ikke for at du skal sitte igjen med følelsen av å måtte kjempe for å bli hørt. Derfor vil vi gjerne se på saken din på nytt og forstå hva som har skjedd. Hvis du vil, kan du ringe oss på 915 03 100, så går vi gjennom dette sammen. Gjelder det en konkret sak, kan du også skrive til oss under Mine skadesaker https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Takk for at du sier ifra. Det er viktig for oss, og det hjelper oss å bli bedre. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige Forsikring
Nok en gang har det vært rask og effektiv behandling av saken, med veldig lite innvolvering fra min side. Ting bare ordner seg selv.
Hei Vidar, Takk for at du deler opplevelsen din. Veldig fint å høre at saken igjen ble behandlet raskt og effektivt, og at du nesten ikke trengte å involvere deg. Når ting bare ordner seg av seg selv, har vi gjort jobben vår. Ta gjerne kontakt hvis du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige Forsikring
dem tok tak i saken min med en gang og fikset oppgjør raskt
Hei Knut, Kanon å høre. Veldig fint at vi tok tak i saken med en gang, og at oppgjøret kom raskt på plass. Når ting skjer effektivt, skal det kjennes trygt og enkelt for deg. Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige Forsikring
Har hatt ett par ulykker i det siste og opplevelsen med saksbehandlere er bare positive!
Hei Bahram, Tusen takk for den fine tilbakemeldingen. Det er veldig godt å høre at du har hatt en problemfri opplevelse, selv etter flere ulykker, og at møtet med saksbehandlerne bare har vært positivt. Da vet vi at vi har vært der for deg når det virkelig gjaldt. Ta gjerne kontakt igjen hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige Forsikring
Kjøpte en boligkjøper forsikring for 9950,-kr. Den ble overført til annet selskap,etter lang tid og mye surr forlanger saksbehandler 4000,-kr. For overhode å gjøre mere med saken,men det som forferdet meg var den negative holdningen til saksbehandler som mente pga.alder (bygget 87) etc. på tross av at elektrikker betegnet anlegget som en kommende brannfelle.
Hei Steinar, Dette er en alvorlig opplevelse å lese om, og vi forstår godt at du reagerer sterkt. Når du har kjøpt en boligkjøperforsikring, skal du bli møtt med en ryddig prosess, respektfull dialog og en reell vurdering av saken din. Det du beskriver, både rundt kostnader, surr i overføringen og holdningen du møtte, er ikke slik det skal oppleves. Alder på bolig eller anlegg skal ikke brukes som et enkelt argument for å avvise en sak, spesielt ikke når fagperson har pekt på en reell risiko, som i dette tilfellet. Det er viktig for oss å si tydelig. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Ikke for å bortforklare, men for å forstå hva som har skjedd og vurdere saken på nytt på riktig grunnlag. Hvis du vil, kan du ringe oss på 915 03 100, så sørger vi for at saken din blir sett på av riktig fagmiljø. Gjelder det en konkret sak, kan du også skrive til oss under Mine skadesaker https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Takk for at du sier ifra. Det er viktig for oss å få slike tilbakemeldinger. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige Forsikring