Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gjensidige er først og fremst ute etter å finne smutthull for å slippe å utbetale forsikring, jeg fikk knust en flaske som var i en bag av en taxi sjefør. skadet mitt internasjonale sertifikat og noen bøker, småpenger. Gjennsidige aviste saken fordi det var gjort av en annen person og at det ikke var gjort med vilje.
Hei Fred 😊 Takk for at du deler opplevelsen din. Vi forstår godt at det oppleves frustrerende når en sak ikke blir dekket slik du hadde forventet. Vurderinger gjøres ut fra hva som har skjedd og vilkårene i forsikringen, men vi ser gjerne nærmere på saken din på nytt og gir deg en grundigere forklaring – ta gjerne kontakt med oss direkte 😊 Hilsen Nina
Jeg er svært fornøyd med Gjensidige som forsikringsselskap.
Hei Kristin 😊 Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Veldig kjekt å høre at du er så fornøyd med oss som forsikringsselskap – det setter vi stor pris på 💙 Hilsen Nina
Dårlig service. lang behandlings tid, mange telefoner og mailer uten svar.
Hei Roar, Dette er ikke godt nok, og det skjønner vi godt at du er misfornøyd med. Lang behandlingstid, mange telefoner og e poster uten svar skaper bare frustrasjon. Slik skal det ikke være når du trenger hjelp fra oss. Vi vil gjerne finne ut hva som har skjedd og få ryddet opp. Hvis du vil, kan du ringe oss på 915 03 100, så ser vi på saken din med en gang. Gjelder det en konkret skadesak, kan du også skrive til oss under Mine skadesaker https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Takk for at du sier ifra. Det gir oss mulighet til å bli bedre. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige Forsikring
Motorsykkelskaden ble behandlet på en utmerket måte.
Hei Svein, Takk for tilbakemeldingen. Veldig hyggelig å høre at motorsykkelskaden ble behandlet på en utmerket måte. Det er godt å vite at prosessen fungerte som den skulle når du trengte oss. Si ifra hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med fremover. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige Forsikring
Da ting ble forklart og vi forstod saksgangen, fungerte alt bra
Hei Tove, Takk for hyggelig tilbakemelding. Veldig fint å høre at alt fungerte bra da saksgangen ble forklart og oversikten kom på plass. God og tydelig informasjon gjør en stor forskjell, og det tar vi med oss videre. Ta gjerne kontakt hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige Forsikring
En skal ikke ha for store forventninger til forsikringsselskaper generelt, men Gjensidige er absolutt mye verre enn en kunne forestille seg
Hei A H, Det er leit å lese at opplevelsen din med oss har vært så dårlig. Når forventningene ikke blir innfridd, forstår vi godt at skuffelsen blir stor. Det tar vi på alvor. Vi vil gjerne forstå hva som har skjedd i saken din. Ikke for å bortforklare, men for å lære og se om det er noe vi kan rette opp i. Erfaringene dine er viktige for oss, også når de er negative. Hvis du vil, kan du ringe oss på 915 03 100, så ser vi på saken din sammen. Takk for at du sier ifra. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige Forsikring
Hurtig svar på mine spm. og rask saksgang til skaden var utbedret.
Hei Leif, Takk for fin tilbakemelding. Veldig hyggelig å høre at du fikk raske svar på spørsmålene dine og at saken gikk effektivt helt til skaden var utbedret. Det er akkurat slik det skal fungere. Ta kontakt hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige Forsikring
Saken ble avvist på feil grunnlag. Auto avvist av en klokke / kalender.
Hei Knut, Dette skjønner vi godt at du er skuffet over. Det er frustrerende når en sak blir avvist automatisk, uten at en saksbehandler får sett på innholdet. Slik skal det ikke oppleves, spesielt ikke hvis avslaget bygger på feil grunnlag. Den automatiske løsningen er ment å hjelpe, men noen ganger treffer den dessverre feil. Da er det viktig for oss å få sett på saken manuelt, slik at du får en rettferdig vurdering. Vi vil gjerne gå gjennom dette sammen med deg. Ring oss på 915 03 100, eller skriv til oss under Mine skadesaker, så ser vi på hva som har skjedd og hva vi kan gjøre videre. https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Takk for at du sier ifra. Det hjelper oss å bli bedre. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige Forsikring
Rask og god behandling. Enkelt å bruke nettbasert løsning.
Hei Kjell, Takk for tilbakemeldingen. Veldig fint å høre at du opplevde behandlingen som rask og god, og at den nettbaserte løsningen var enkel å bruke. Det gjør hverdagen litt lettere når ting flyter som de skal. Si ifra hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige Forsikring
Har kun benyttet meg av reiseforsikringen ved at jeg må ha kansellert ferietur p.g.a sykdom, reise som er betalt på forhand. Gjensidige har alltid vært forståelsesfulle og imøtekommende. Veldig fornøyd
Hei Asbjørn, Takk for at du deler erfaringen din. Det er leit når sykdom setter en stopper for ferieturen, men godt å høre at du opplevde oss som forståelsesfulle og imøtekommende da du trengte reiseforsikringen. Slik skal det være når planer må endres. Takk for tilliten, og ta gjerne kontakt hvis vi kan hjelpe deg igjen. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige Forsikring
Rask og god kundebehandling. Fikk raskt den informasjonen jeg trengte.
Hei Leif, Takk for at du deler erfaringen din. Veldig godt å høre at du opplevde oss som behjelpelige, effektive og profesjonelle da skaden oppsto. Det er akkurat slik vi ønsker å møte deg når du trenger oss. Ta gjerne kontakt igjen hvis det er noe vi kan hjelpe deg med videre. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige Forsikring
Behjelpelig ved skade. Effektiv og profesjonell håndtering.
Hei Leif, Takk for at du deler erfaringen din. Det er godt å høre at du opplevde oss som behjelpelige, og at håndteringen av skrogskaden var både effektiv og profesjonell. Da vet vi at vi var der for deg når det gjaldt. Ta gjerne kontakt hvis du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige Forsikring
Kjapp og enkel behandling av skadesaken, og penger på konto to dager etter at skaden ble meldt!
Hei Nils, Tusen takk for tilbakemeldingen. Veldig hyggelig å høre at skadesaken ble håndtert raskt og enkelt, og at pengene var på konto allerede etter to dager. Slik skal det være når uhellet først er ute. Takk for at du valgte oss. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige Forsikring
Egenandel på 3000 for ødelagde matvarer. Hvem har matvarer for mer enn 3000 i kombiskapet på kjøkkenet?? Ergo har ikke Gjensidige denne dekningen!
Hei Erik, Takk for at du deler opplevelsen din – Ved skade på matvarer gjelder en egenandel på lik linje med andre skader, og i noen tilfeller kan det gjøre at dekningen ikke kommer til utbetaling. Egenandel er kr 3000 på innbo hos de fleste forsikringsselskapene. Ta gjerne kontakt med oss dersom du ønsker at vi ser nærmere på saken din sammen med deg. Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
Skadeoppgjør gikk smertefritt. Helt topp.👍😃. Gjensidige anbefales. 😃
Hei Vidar, Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen 😊 Veldig kjekt å høre at skadeoppgjøret gikk smertefritt – det er akkurat slik vi ønsker at det skal være. Takk for anbefalingen! Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
Det var uklarheter i begynnelsen, men da dette ble oppklart gigg alt på skinner.
Hei Arne, Takk for at du deler erfaringen din. Godt å høre at uklarhetene ble ryddet opp i, og at resten av prosessen gikk som den skulle. Slik skal det være når ting først faller på plass. Si ifra hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med fremover. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige Forsikring