Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Som alltid så opplever jeg god og trygg service. Det er det som er viktigst for meg i valg av forsikringsselskap. Det at jeg føler meg trygg og slipper krangel når jeg har rett på hjelp
Hei Bård, Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Det betyr mye for oss å høre at du føler deg trygg hos oss og at du slipper diskusjoner når du har krav på hjelp. Akkurat den tryggheten er noe av det viktigste vi jobber for, hver eneste dag. Takk for at du velger oss, og for at du tok deg tid til å dele erfaringen din. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige Forsikring
God informasjon fra innmeldt sak og underveis i saken om jeg hadde spørsmål
Hei Beate, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Veldig fint å høre at du opplevde god informasjon og støtte hele veien, både da saken ble meldt inn og underveis i behandlingen. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være. Ønsker deg alt godt videre, og si ifra hvis vi kan hjelpe deg igjen. Vennlig hilsen Kristian
Meget bra oppfølging og behandling i forbindelse med skadesak.
Hei Lars, Tusen takk for tilbakemeldingen 😊 Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oppfølgingen og behandlingen i saken din. Det setter vi stor pris på! Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
Rask og grei behandling av min sak, venter på oppgjør, tror det går fort
Hei Espen, Takk for tilbakemeldingen 😊 Så fint å høre at du opplevde behandlingen som rask og ryddig. Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
Fikk ødelagt kontrabassen min i et uhell av en annen. Sendte inn bilder som tydelig bekreftet ødeleggelsen. Fikk erstatning og bekreftelse kjapt. Veldig behagelig å ha kjapp saksgang, så man vet hvor man står.
Hei Steffen, Tusen takk for at du deler opplevelsen din 😊 Veldig godt å høre at du fikk en rask avklaring og et oppgjør du kunne stole på – spesielt i en slik situasjon. Takk for tilliten! Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
Strålende. Alt var enkelt og ryddig. Abefales på det stekeste
Hei Andrew, Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen 😊 Så kjekt å høre at du opplevde alt som enkelt og ryddig – det er akkurat slik vi ønsker at det skal være. Takk for anbefalingen! Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
Feilinformasjon som jeg mistenker er bevist for å slippe å utbetale forsikringsoppgjør.
Hei Frank, Takk for at du deler opplevelsen din. Vi forstår godt at dette skaper frustrasjon og mistillit. Det er selvsagt ikke slik det skal oppleves, og vi tar slike tilbakemeldinger svært alvorlig. Vårt mål er alltid å gi riktig og tydelig informasjon, og vi beklager dersom du har fått en annen opplevelse i din sak. Vi vil gjerne se nærmere på hva som har skjedd. Ta gjerne kontakt med oss, så går vi gjennom saken din på nytt sammen med deg. Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
Gjensidige svarer raskt på henvendelse og saker behandles raskt.
Hei Unni, Tusen takk for tilbakemeldingen 😊 Veldig kjekt å høre at du opplever både raske svar og effektiv behandling – det setter vi stor pris på! Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
Hensyntar ikke riskmitigerende aksjoner, liten eller ingen fleksibilitet i å tenke mitigerende aksjoner.
Hei Jarle, Takk for at du deler tilbakemeldingen din. Vi forstår at du opplever håndteringen som lite fleksibel og for lite tilpasset risikoreduserende tiltak. Det er viktig for oss å bli bedre på å se helheten i kundens situasjon, og dette tar vi med oss videre. Du er gjerne velkommen til å ta kontakt med oss dersom du ønsker å utdype, så ser vi nærmere på hva som kunne vært gjort annerledes i ditt tilfelle. Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
Gjensidige kunne ikke ha brydd seg mindre om kunder med ansvarsforsikring. Informasjonen jeg fikk underveis i skadesaken var absolutt ingenting. Når jeg spurte fikk jeg beskjed om å vente for det var bare sånn. Når bilen min var overforsikret (på grunn av ett tilbud fra Gjensidige sin selger) med en forsikring som ikke gjaldt min bil pga at den var ett eller to år for gammel, så sa de ingenting. Jeg er virkelig skuffet.
Hei Vidar, Takk for at du deler opplevelsen din – vi forstår godt at du er skuffet. Slik du beskriver saken, skulle informasjonen underveis vært tydeligere, og det er beklagelig at du opplevde å ikke bli fulgt opp på en god måte. Vi vil gjerne se nærmere på saken din og gå gjennom både kommunikasjonen og dekningen sammen med deg. Ta gjerne kontakt med oss, så finner vi en god løsning videre. Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
Rask og effektivt, via elektronisk kommunikasjon. Gode tilbakemeldinger ved spørsmål via min side
Hei Mette, Tusen takk for tilbakemeldingen 😊 Så fint å høre at du opplevde oppgjøret som raskt og effektivt, og at du fikk gode svar underveis. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal fungere. Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
Fikk ikke dekning da jeg glemte klokka mi i dysjen på en bobilcamping og var borte i fem min. pg da var klokka stjelt. Klokka var vert ca kr. 3000
Hei Sighas, Takk for at du deler opplevelsen din – vi forstår veldig godt at dette er både frustrerende og leit. I reiseforsikringen stilles det krav til at eiendeler må være under tilsyn for å være dekket ved tyveri. Når en gjenstand blir etterlatt uten oppsyn, vil den dessverre ofte falle utenfor dekningen, slik det gjorde i dette tilfellet. Vi ser at dette kan oppleves strengt, og vi beklager at saken ikke fikk utfallet du håpet på. Du er selvfølgelig velkommen til å ta kontakt med oss dersom du ønsker en nærmere gjennomgang. Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
Megeget god og smidig behanling og bra priser med unntak for bil! Den er da så kostsam så jeg måtte flytte flere forsikringer☹️
Hei Peter, Takk for at du deler erfaringen din med oss 😊 Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med behandlingen og opplever den som smidig. Samtidig er det leit å høre at bilforsikringen oppleves som kostbar – det forstår vi godt kan være avgjørende. Ta gjerne kontakt med oss dersom du vil at vi skal se på en ny vurdering sammen. Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
Alltid topp behandling når jeg trengee hjelp av Gjensidige
Hei Grete, Tusen takk for den fine tilbakemeldingen 😊 Det betyr mye for oss å høre at du alltid opplever god hjelp når du trenger det. Vi setter stor pris på tilliten din! Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
Kjepp behandling og god kundeservice. Nettsiden til Gjensidige er enkel å navigere seg gjennom
Hei Anette, Tusen takk for anbefalingen 😊 Veldig kjekt å høre at du er fornøyd med både behandlingen, kundeservicen og at nettsiden er enkel å bruke. Det setter vi stor pris på! Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
Rask behandlingstid, og et ryddig oppgjør, men en grei oversikt.
Hei Kristian, Takk for tilbakemeldingen 😊 Hyggelig å høre at du opplevde behandlingen som rask og oppgjøret som ryddig. Det setter vi stor pris på! Vennlig hilsen Nina, Gjensidige