Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Narvik kommune benytter seg av deres forsikring, der er det meldt skadesak. Jeg får beskjed om At dere skal ta kontakt ang. saken. Det er ennå ikke gjort, 5 mnd seinere. Her er advokat kontaktet, da forsikring ikke følger opp saken, da det anses som en svært alvorlig hendelse.
Hei, Takk for at du deler dette. Vi beklager virkelig at du opplever manglende oppfølging i en så alvorlig sak. Dette er ikke slik det skal være, og vi forstår at situasjonen oppleves både frustrerende og utrygg. Vi ønsker svært gjerne å se nærmere på saken din og sikre at du får riktig oppfølging videre. Ta gjerne kontakt med oss direkte på melding eller via telefon, så følger vi dette opp så raskt som mulig. Hilsen Nina
Jeg bor i ett sameiet, så det er de som har bygningsforsikring i Gjensidige.
Hei Tom 😊 Takk for tilbakemeldingen din. Vi er lei oss for at du har hatt en opplevelse som gjør at du føler slik, og tar med oss dette videre. Ta gjerne kontakt med oss direkte, så ser vi på saken og hvordan vi kan hjelpe deg best mulig. Hilsen Nina
Serviceinnstilt kundebehandler. Blid og løsningorientert
Hei Andre 😊 Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Veldig kjekt å høre at du opplevde kundebehandleren som både serviceinnstilt og løsnings orientert😊 Hilsen Nina
Sømløs registrering og rask behandling av saken. God tilgang til dyktig behandling og oppfølging hos Naprapat1 i Bjergsted.
Hei Asbjørn 😊 Tusen takk for den fine tilbakemeldingen! Veldig hyggelig å høre at du opplevde både rask behandling og god oppfølging – det setter vi stor pris på 💙 Hilsen Nina
Seriøst og skikkelig selskap som er svært gode på skadebehandling. Opplever å bli ivaretatt når ulykken er ute.
Hei Tine 😊 Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen! Det betyr mye for oss å høre at du føler deg godt ivaretatt og er fornøyd med skadebehandlingen vår. 💙 Hilsen Nina
Alltid og lite på og bra pris. Alltid hurtig besvarelse på forspørsler. Rask handtering av skadesaker.
Hei Johannes, Takk for hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du opplever oss som pålitelige, med god pris, raske svar og effektiv håndtering når noe skjer. Akkurat slik vil vi være for deg. Takk for tilliten. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Kjapp hjelp og meget god kommunikasjon. Rask oppdaterting på status i saken.
Hei Hilde, Takk for fin tilbakemelding. Veldig godt å høre at du fikk rask hjelp, god kommunikasjon og jevnlige oppdateringer underveis i saken. Det gir trygghet når ting skjer, og akkurat slik vil vi at det skal oppleves. Takk for at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Ryddige og greie, men kanskje noe tilbakeholdne ved utbetaling ved skader.
Hei Ola, Takk for ærlig tilbakemelding. Fint å høre at du opplever oss som ryddige og greie. Samtidig tar vi med oss det du sier om utbetaling ved skader. Vi skal være tydelige og rettferdige, og forklare godt hvorfor et oppgjør blir som det blir. Hvis du ønsker, kan vi gjerne se på en konkret sak sammen og forklare vurderingen som er gjort. Du kan ringe oss på 915 03 100, eller skrive til oss under Mine skadesaker her: https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Hyggelig at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Raskt og effektivt! Enkelt! Akkurat slik det skal være når du trenger det!
Hei Mona, Dette varmer å lese. Når det går raskt, er effektivt og enkelt akkurat når du trenger det, da har vi gjort jobben vår. Tusen takk for at du deler opplevelsen din. Godt å ha deg med oss. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Meget god oppfølging etter et sykdomstilfelle med oyet.
Hei Odd, Takk for at du deler. Det er godt å høre at du opplevde rask og god oppfølging i en krevende situasjon med øyet. Når sykdom rammer, er det viktig for oss å være tett på og gi trygg hjelp hele veien. Takk for tilliten. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Alltid god service og god oversikt over forsikringene. Lett å endre dersom det er nødvendig
Hei Jane, Så godt å høre. Takk for at du deler. God service, god oversikt og muligheten til å endre når livet endrer seg, det er akkurat slik det skal være. Takk for at du er kunde hos oss. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Rask behandlingstid ved skade, samt bonus tilbakebetaling av total innbetalt premie.
Hei Roger, Takk for fin tilbakemelding. Godt å høre at du opplever rask behandling når skade skjer, og at kundeutbyttet er et pluss. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal fungere. Takk for at du er kunde hos oss. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Veldig serviceinnstilte, hyggelige og forståelsesfulle kundebehandlere. Lett å tegne forsikring, melde skade- og følge skadesakene på nett/i appen. Rask behandling av skadesaker, med veldig rask oppgjør. Veldig pluss og en stor bonus at kundene får årlig kundeutbytte. Anbefales på det sterkeste.
Hei Linn, Dette var skikkelig hyggelig å lese. Tusen takk for at du deler opplevelsen din. Så bra at du opplever oss som tilgjengelige, forståelsesfulle og enkle å bruke, både når du tegner forsikring og når du melder skade i appen. Rask behandling og oppgjør betyr mye når noe først har skjedd, og det er ekstra stas at du trekker frem kundeutbyttet også. Takk for anbefalingen og for at du er kunde hos oss. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Helt ok forhold gjennom mange år. Har stort sett fungert godt.
Hei Tom, Takk for ærlig og fin tilbakemelding. Det setter vi pris på. Godt å høre at samarbeidet har fungert godt over mange år, og at vi leverer slik du forventer. Vi jobber videre for å gjøre opplevelsen enda bedre fremover. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Enkelt å komme i kontakt. Rask behandling. Umiddelbart oppgjør.
Hei Terje, Dette liker vi å høre. Enkelt å komme i kontakt, rask behandling og oppgjør med en gang, det er akkurat slik det skal være. Takk for at du deler erfaringen din og for tilliten. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Glassskaden ble reparrt umiddelbart mens jeg ventet, tatt på sparket uten timebestilling!!
Hei Kjell, Så bra å høre. Når glasskader kan fikses med én gang, uten venting og uten timebestilling, da vet vi at ting fungerer slik det skal. Veldig hyggelig at du deler opplevelsen din. Takk for tilliten. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige