Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Over forventede god og riktig saksbehandling. Tok ikke lang tid å få hjelp.
Hei Glen 😊 Så hyggelig å høre. Det er godt å lese at saksbehandlingen var både god og riktig, og at du fikk hjelpen du trengte raskt. Når vi overgår forventningene, vet vi at vi har gjort noe riktig. Tusen takk for at du delte opplevelsen din. Hilsen Sara
Veldig enkelt å fylle ut skademeldingen. Lynrask behandlingtid.
Hei Odd 😊 Så hyggelig å høre. Det er godt å lese at det var enkelt å fylle ut skademeldingen, og at du opplevde behandlingen som lynrask. Akkurat slik vil vi at det skal være når uhellet er ute. Tusen takk for at du delte opplevelsen din. Hilsen Sara
Enkelt å melde inn skade når uhellet er ute. Effektiv behandling og en profesjonell dialog.
Hei Tom 😊 Så fint å høre. Det er godt å lese at du opplevde det som enkelt å melde inn skaden, med effektiv behandling og en profesjonell dialog hele veien. Akkurat slik ønsker vi at det skal være når uhellet er ute. Tusen takk for at du delte opplevelsen din. Hilsen Sara
Gjensidige Forsikring er et meget seriøst selskap!
Hei Liliana 😊 Tusen takk for den fine tilbakemeldingen. Det er veldig hyggelig å høre at du opplever Gjensidige som et seriøst selskap. Slike ord betyr mye for oss. Takk for at du tok deg tid til å dele dette. Hilsen Sara
Jeg får alltid en rask response, dere gir meg veldig gode informasjon, hjelp med mage spørsmål, jeg har også fått betalt i god tid, og dere er alltid hyggelige!
Hei Jimena 😊 Tusen takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding. Det er veldig fint å høre at du får raske svar, god informasjon og hjelp når du har spørsmål, og at utbetalingene har kommet i god tid. At du opplever oss som hyggelige, betyr mye for oss. Takk for at du tok deg tid til å dele dette. Hilsen Sara
Alt i alt er jeg meget fornøyd :-) Rask og kort behandlings tid. Dere har alltid god tid og svarer rask når jeg sende melding angående min sak.
Hei Imelda 😊 Så hyggelig å høre. Det er godt å lese at du er meget fornøyd, og at du opplevde både rask behandlingstid og god oppfølging underveis. Når vi har tid til deg og svarer raskt på meldingene dine, vet vi at vi er på rett spor. Tusen takk for at du delte opplevelsen din. Hilsen Sara
Jeg er nokså fornøyd med Gjensidige, det at jeg ikke er 100% fornøyd, er at det er så høy egenandel... Ellers er jeg fornøyd med at saksbehandlingen går så raskt!
Hei Toril 😊 Takk for en ærlig og fin tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med rask saksbehandling, det betyr mye for oss. Vi forstår også godt at høy egenandel kan oppleves som krevende. Egenandelen er en del av vilkårene og henger sammen med pris og dekning, men vi skjønner at den merkes når uhellet først er ute. Det er helt fair å løfte det. Takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din. Hilsen Sara
Veldig enkel og rask behandling når rute måtte skiftes pga Steinsprut
Hei Erik 😊 Så fint å høre. Det er godt å lese at det var enkelt og raskt å få ordnet rutebytte etter steinsprut. Når uhell skjer, skal hjelpen sitte løst og gå fort. Takk for at du delte erfaringen din. Hilsen Sara
Bruker for lang tid til å respondere svare kundene
Hei Emil Takk for at du sier ifra. Når du opplever at det tar for lang tid å få svar, er det frustrerende, og det forstår vi godt. Du skal ikke måtte vente unødvendig når du tar kontakt med oss. Noen perioder har vi høy pågang, men det er likevel vårt ansvar å gi deg tydelige og raske tilbakemeldinger. Her har vi ikke levert godt nok. Hvis saken din fortsatt ikke er fulgt opp, kan du ringe oss på 915 03 100, så ser vi på den med en gang. Du kan også skrive til oss under Mine skadesaker her https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Takk for tilbakemeldingen. Den hjelper oss å bli bedre. Hilsen Sara
Meget fornøyd med alt fra responstid, informasjon og sluttføring.
Hei Morten 😊 Så hyggelig å høre. Det er godt å lese at du er meget fornøyd med både responstid, informasjon og hvordan saken ble avsluttet. Når alt flyter godt fra start til slutt, vet vi at vi har gjort jobben vår. Tusen takk for at du delte opplevelsen din. Hilsen Sara
Fikk den hjelpen jeg hadde behov for. Kan anbefale denne reiseforsikring.
Hei Bjarte 😊 Så hyggelig å høre. Det er godt å lese at du fikk den hjelpen du hadde behov for, og at reiseforsikringen fungerte som forventet for deg. Tusen takk for anbefalingen. Hilsen Sara
Dårlig på fakturaservice og firkantede i sin løsninger. Ubehagelig og tverr behandling ved skade på bygg, frekke i å sette lav endelig forsikringssum. Saksbehandler var ikke interessert i å se summen av forebyggende tiltak og benyttet ett generelt argument uten vilje til å gjøre en helhetsvurdering.
Hei Lars Vi forstår godt at opplevelsen har vært både ubehagelig og frustrerende for deg. Når du opplever firkantede løsninger, dårlig fakturahåndtering og manglende vilje til å se helheten i en byggskadesak, er det ikke slik det skal være. Vi hører tydelig det du sier om forhøyet egenandel og at du savner en grundigere vurdering av både for og imot, inkludert forebyggende tiltak du har gjort over tid. En god saksbehandling skal være tydelig på vilkår og grenser, men også åpen for dialog og helhetsforståelse. Når det ikke oppleves slik, har vi ikke truffet godt nok. Vi vil gjerne gå gjennom saken din på nytt og se på både vurderingen som er gjort og måten den er blitt fulgt opp på. Målet er ikke bare å forklare et vedtak, men å sikre at du føler deg møtt med respekt og ryddighet. Hvis du vil, kan du skrive til oss under Mine skadesaker, så ser en rådgiver på saken i sin helhet. Du kan også ringe oss på 915 03 100, så tar vi praten direkte. Takk for at du tok deg tid til å si ifra. Det er viktig for oss å få denne typen tilbakemeldinger. Hilsen Sara
Rakst saksbehandling og engasjerende saksbehandlere.
Hei Yandam 😊 Så hyggelig å høre. Rask saksbehandling og engasjerte saksbehandlere er akkurat det vi ønsker at du skal oppleve når du er i kontakt med oss. Tusen takk for tilbakemeldingen din. Hilsen Sara
Som kasko-kunde var oppfølgingen skuffende, selv om jeg forstår premisset til Gjensidige vurdert av teknisk konsulent, og resultatet slitasje og skader som utvikles gradvis. Situasjonen har etterlatt en flau smak av å være overlatt til seg selv, til tross for lojal oppfølging av en relativt høy premie over flere år. Dessverre, så bekrefter det fordommene og illusjonene om å føle seg trygg og ivaretatt. Men, jeg ser mitt eget ansvar i forhold til objektet og nødvendigheten av å handle deretter for fremtiden.
Hei Jan Takk for at du deler dette så åpent. Vi forstår godt at oppfølgingen opplevdes skuffende for deg, særlig når du har vært lojal kunde over tid og betalt en høy premie. Da er forventningen å føle seg trygg og ivaretatt, også når svaret blir nei. Det er riktig som du skriver at vurderingen bygger på teknisk gjennomgang og vilkår rundt slitasje og skader som utvikler seg over tid. Samtidig ser vi at selve oppfølgingen og dialogen rundt dette ikke har gitt deg den støtten og tryggheten du forventet. Det tar vi på alvor. Selv når utfallet ikke kan bli annerledes, skal du oppleve å bli fulgt opp på en tydelig, ryddig og menneskelig måte. Vi setter pris på refleksjonen din rundt eget ansvar, men vi tar også med oss tilbakemeldingen om hvordan dette opplevdes for deg. Den gir oss viktig læring. Hvis du ønsker, kan vi gjerne gå gjennom saken én gang til og forklare vurderingen grundigere. Du kan skrive til oss under Mine skadesaker, eller ringe oss på 915 03 100, så tar vi dialogen direkte. Hilsen Sara
Super saksbehandling. Fikk tips fra Sulland at jeg kunne bruke nøkkelforsikringen for å få ny nøkkel. Var ikke klar over at jeg hadde det.
Hei Arne 😊 Så fint å høre. Det er godt å lese at saksbehandlingen var super, og ekstra hyggelig at du fikk tips om nøkkelforsikringen da du trengte det. Mange er ikke klar over at de har den, så da er det ekstra bra at det ordnet seg raskt. Takk for at du delte erfaringen din. Hilsen Sara
Syntes dette er urettferdig da platene kom løpene i lufta og han sier de er sikret hadde de vært det hadde det ikke skjedd ???
Hei Jan Vi skjønner godt at dette oppleves urettferdig for deg. Når plater løsner og kommer flygende i lufta, føles det helt naturlig å tenke at de ikke kan ha vært godt nok sikret. Det er en skremmende situasjon, og konsekvensene kan bli store. I slike saker må vi vurdere både hva som faktisk har skjedd, og hva vilkårene sier om sikring og vedlikehold. Noen ganger kan det dessverre være slik at det ser forsvarlig ut, men likevel ikke holder når været virkelig slår til. Samtidig forstår vi at det er vanskelig å akseptere når vurderingen ikke samsvarer med din opplevelse av situasjonen. Hvis du opplever at saken ikke er blitt sett godt nok i sammenheng, vil vi gjerne se på den på nytt. Du kan skrive til oss under Mine skadesaker, og forklare hvordan du opplever hendelsen og vurderingen som er gjort. Da kan en rådgiver gå grundig gjennom saken igjen. Du kan også ringe oss på 915 03 100 hvis du ønsker å ta det muntlig. Takk for at du sier ifra. Det er viktig for oss å høre når noe oppleves feil. Hilsen Sara