Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt selskapet i mange år og stort sett vært fornøyd. De har hurtig og effektiv saksbehandling. Hadde en naturskade med en meget negativ og tidkrevende prosess. Gjensidige kjøper bygningsskade takst tjenester av underleverandører som lever av å minimere skadeutbytte for Gjensidige. Min erfaring var at det var treg respons, unøyaktig taskt, lite interesse/motarbeiding av mine synspunkter før jeg førela rapporter som støttet mitt synspunkt.
Uten en skade blir forsikringen dyrere og dyrere for hvert eneste år, selv med skadefri kjøring og "foreningsavtale". Andre selskap tilbyr bedre produkt til en rimeligere pris.
god erfaring med gjensidige, men de er litt dyre å ha. god service veier opp for mye. men denne coronaen gjør at vi må finne noe rimeligere som dekker like bra, så er derfor på jakt. hvis de senker prisene med i allefall en fjerdedel, så er jeg tilbake i gjensidiges rekker. :)
Har alltid vært fornøyd med Gjensidige men synnest de begynner å bli i overkant dyre så begynner nå prosessen med å sjekke priser og flytter alle mine forsikringer
Har hatt en sjokkopplevelse og vil oppfordre alle til å velg annet selskap . De er umoralske og uten skrupler Sender ut presse skriv med det første slik at andre slipper å oppleve det samme som oss
Raske med tilbakemelding og raske med oppgjør God kundebehandling
Forsikringen ble ca. 5000 kr. dyrere , uten at jeg vet hvorfor.......
Har bare hatt bruk for forsikringen en gang, men siden deres var rask og intuativ. Fikk registrert skade, lagt inn bilder og forklaring. Fikk beskjed om å levere bil på reparasjon, og leiebil var klar når jeg leverte den. Egenandel var 4000,- men de kontaktet meg å sa at grunnet langt og godt kundeforhold, halverte de egenandel til 2000,-! dette uten noe oppfordring eller spørsmål fra meg. Ble fulgt opp underveis og er alt i alt veldig fornøyd!
Jeg vil gjern tilbudet bilforsikring fordi billen min er ikke Lexus bil som andre bil jeg finner mindre forskrin hvis det er mulig gjerne et tilbudet
Har benyttet meg av Gjensidige da de er solide og en trygghet som holder seg godt på pris mtp hva de leverer.
Rask og god kundeservice. Hyggelige å snakke med i tlf.
Har aldri brukt noen av forsikringene mine, men da jeg byttet til x ringte de meg og ga meg et bedre tilbud for å beholde meg som kunde! 👍🏼
Har hatt Gjensidige i minst 50 år (!) Alt har vært greit men det er flere ganger de har (rotet) når jeg enten skifter bil eller mc. Tyder på at jeg noen ganger har kommet bort i medarbeidere som kanskje ikke helt har klart jobben sin. Men etter litt om/men så har det rettet seg. Burde ikke forekomme. Ut over det er jeg fornøyd.
Jeg har vært generelt misfornøyd med kundeservicen, fordi jeg har blitt fortalt en ting også har servicebehandleren gjort det dtikk motsatte. I tillegg til dette har det vært tull med bonusopptjeningen.
Jeg har aldri hat en skade, aldri en utbetaling, I år burde de ikke forhøyet forsikringen med 1300 kr da er de ikke interessert i sine kunder.
Fornøyd med gjensidige men er dyre på enkelte bilmerker.