Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldi vanskelig å få kontakt med rette vedkommende, så kan ta saken.
Hei, Inger. Det skjønner vi er frustrerende. Det skal være enkelt å komme i kontakt med riktig person, og når det ikke oppleves sånn, har vi ikke truffet godt nok. Vi jobber med å gjøre det lettere å nå frem, og samtidig sørge for at du får hjelp av noen som faktisk kan ta tak i saken din. Hvis du vil, kan du ringe oss på 915 03 100, så hjelper vi deg videre. Du kan også skrive til oss under Mine skadesaker, så følger vi opp der: https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Vennlig hilsen Marcus Gjensidige Forsikring
Veldig fornøyd med Gjensidige ulykkeforsikring. Ingen byråkrati, rask og effektiv behandling.
Hei, Vagif. Veldig fint å høre at du er fornøyd med ulykkesforsikringen, og at du opplevde behandlingen som rask, effektiv og uten unødvendig byråkrati. Når noe skjer, skal det være enkelt å få hjelp. Godt å vite at dette fungerte for deg. Vennlig hilsen Marcus Gjensidige Forsikring
Alt gikk på skinner og jeg fikk nødvendig hjelp på lokalt
Hei, Elii. Så godt å høre at alt gikk på skinner, og at du fikk hjelpen du trengte lokalt. Når ting løses smidig og nært der du er, da har vi gjort jobben vår. Det er fint å ha deg med oss videre. Vennlig hilsen Marcus Gjensidige Forsikring
Tok litt tid og feilinformert av alarmsentralen. Saksbehandler god service
Hei, Bjørn. Skjønner at det er frustrerende når det tar litt tid og du får feil informasjon fra alarmsentralen. Det beklager vi. Samtidig er det godt å høre at saksbehandleren ga deg god service og fulgte saken opp på en god måte. Vennlig hilsen Marcus Gjensidige Forsikring
Rask behandling, Fornøyd med behandlingen jeg fikk
Hei, Kirsti. Godt å høre at du opplevde rask behandling og at du er fornøyd med måten saken din ble håndtert på. Det er akkurat slik vi ønsker at kontakten med oss skal være. Fint at du deler opplevelsen din. Vennlig hilsen Marcus Gjensidige Forsikring
Veldig fornøyd med saksbehandlingen fra første stund, hurtig saksbehandling
Hei, Vigdis. Veldig godt å høre at du har vært fornøyd med saksbehandlingen helt fra start, og at det gikk raskt. Når noe skjer, er det viktig at ting flyter uten unødvendige stopp. Godt å lese at opplevelsen din har vært så positiv. Vennlig hilsen Marcus Gjensidige Forsikring
Hurtig og grei behandling! Men har liten erfaring med oppgjør, da jeg har hatt få skader!
Hei, Egil. Fint å høre at du opplevde rask og grei behandling. Det er også helt naturlig å ha lite erfaring med oppgjør når skadene har vært få. Da har forsikringen gjort jobben sin i bakgrunnen. Godt at opplevelsen din med oss har vært positiv. Vennlig hilsen Marcus Gjensidige Forsikring
Kunde hos gjensidige i over 50 år!! Lite erfaring med skader
Hei, Hans. Over 50 år som kunde sier mye. Det er også et godt tegn at du har hatt lite erfaring med skader, da håper vi forsikringene bare har ligget der som en trygghet i bakgrunnen. Godt å ha deg med oss videre. Vennlig hilsen Marcus Gjensidige Forsikring
Rimelig fornøyd med Gjensidige, men at endelig oppgjør for skadesak ved reiseforsikring skal ta 8 uker er ganske uhørt!
Hei, Ole. Skjønner godt at åtte uker oppleves altfor lenge å vente på et endelig oppgjør. Spesielt i en reisesak, der du ofte har lagt ut penger selv og bare vil bli ferdig med saken. Den frustrasjonen tar vi på alvor. Noen saker tar dessverre lengre tid enn ønskelig, for eksempel hvis vi venter på dokumentasjon fra flere parter eller må gjøre ekstra avklaringer. Samtidig er det viktig for oss at du får tydelig informasjon underveis, og der har vi åpenbart ikke vært gode nok her. Hilsen Marcus Gjensidige Forsikring
Gjensidige reiseforsikring er i en liga for seg selv. Ønsker du den beste reiseforsikringen velg Gjensidige.
Hei, Terje. Det er skikkelig godt å høre. Reiseforsikringen skal bare fungere når du trenger den, og det er ekstra fint å lese at du opplever oss i en egen liga. Trygghet på tur betyr alt. Veldig hyggelig at du deler dette. Vennlig hilsen Marcus Gjensidige Forsikring
Svært fornøyd med Gjensidige, og har vært det i mange år.
Hei, Oddny. Veldig godt å høre at du har vært fornøyd med oss i mange år. Det betyr mye, og det sier også noe om tryggheten over tid. Fint at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Marcus Gjensidige Forsikring
Alltid vært superfornøyd med Gjensidige. Du vet hvor bra et forsikringsselskap er når uhellet er ute🙏👍
Hei, Rolf. Det er skikkelig fint å lese. Du har helt rett, det er når uhellet er ute at det virkelig teller. Godt å høre at du alltid har vært fornøyd, og at du føler deg trygg hos oss. Dette setter vi stor pris på. Vennlig hilsen Marcus Gjensidige Forsikring
Bra oppfølging av forsikringssaken fra dere. Tok ikke langt tid fra meldte saken til jeg fikk hjelp
Hei, Jan. Veldig godt å høre at du fikk god oppfølging i personforsikringssaken, og at det gikk kort tid fra du meldte saken til du fikk hjelp. Når noe skjer, skal veien videre være enkel og rask. Godt å høre at dette fungerte for deg. Vennlig hilsen Marcus Gjensidige Forsikring
Får behandlig av saken uten problem. Vanligvis trenger en kiropraktor for å justere litt på ryggen.
Hei. Fint å høre at saken din ble behandlet uten problemer. En ryddig prosess og enkel oppfølging betyr mye, spesielt når kroppen trenger litt ekstra justering innimellom. Hyggelig at du deler opplevelsen din. Vennlig hilsen Marcus Gjensidige Forsikring
Fikk ikke hjelp til å vurdere skadene. Ble avspist med et svar skrevet i generelle vendinger enda dokumentasjon ble sendt inn, og mer skulle sendes inn.
Hei, Tom. Dette høres både frustrerende og skuffende ut. Når du har sendt inn dokumentasjon og likevel opplever å få et generelt svar, er det forståelig at det føles som om saken ikke blir tatt skikkelig tak i. Slik skal det ikke være. Vi ønsker å vurdere skader grundig og forklare tydelig hva som gjelder. Hvis kommunikasjonen har sviktet her, vil vi gjerne rydde opp og gå gjennom saken din på nytt. Skriv gjerne til oss under Mine skadesaker, så ser vi konkret på hva som har skjedd og hva som mangler https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Hvis det passer bedre, kan du også ringe oss på 915 03 100, så hjelper vi deg videre der og da. Vennlig hilsen Marcus Gjensidige Forsikring
Veldig bra. kjapp tilbakemelding. og rett behandling
Hei, Jostein. Godt å høre at du opplevde oss som kundevennlige, med kjapp tilbakemelding og riktig behandling. Slik skal det være når du er i kontakt med oss. Hyggelig at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Marcus Gjensidige Forsikring