Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask behandling av saken. Fikk god hjelp og informasjon når jeg var i kontakt med kundebehandler
Hei, Sandra! Så bra å høre at saken ble behandlet raskt, og at du fikk god informasjon underveis. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Dårlig dekning det høres mye bedre ut enn det er jeg mener ulykke er ulykke samme om det skjer utenfra
Hei, Jørn! Jeg skjønner godt at du sitter igjen med en følelse av at dekningen ikke var slik du forventet. Hvis du mener vurderingen i din sak ikke stemmer, anbefaler jeg at du skriver direkte til oss i skadesaken din under Mine skadesaker. Da kan vi gå gjennom saken på nytt sammen med deg og gi en klar begrunnelse for det som er gjort: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Jeg hadde kjøpt reise forsikring for student i utland, for å få medisin og uhellsforsikring med «innbo», personen jeg snakket med sa alt var inkludert. Så skjedde det et uhell med Mac og IPad som var uhell, uforskyldet, og de mener jeg ikke vil få noe tilbake på dette. Så jeg har betalt to år med forsikring for å ikke få en dritt tilbake. Anbefaler ingen å kjøpe Gjensidige forsikring, for de holder ikke det de lover.
Hei, Eirik! Jeg skjønner veldig godt at du er frustrert. Når du kjøper en forsikring etter å ha fått beskjed om at den dekker det du trenger, skal det være trygt å stole på informasjonen du får. Slik du beskriver opplevelsen din, er det langt unna det vi ønsker å levere. Jeg anbefaler at du får skaden og dekningen vurdert på nytt av teamet som håndterer saken din. Skriv direkte i skadesaken din under Mine skadesaker, så kan vi gå gjennom både hendelsen og forventningene du fikk da du kjøpte forsikringen: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Selv om at jeg meldte tyveri sent på kvelden så fikk jeg lynraskt svar og pengene kom umiddelbart på kontoen! Meget fornøyd med Gjensidige!
Hei, Rumen! Så bra å høre at du fikk rask respons selv om tyveriet ble meldt sent på kvelden. At både svar og utbetaling kom umiddelbart er akkurat slik vi ønsker at opplevelsen skal være når du står i en stressende situasjon. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Hurtig saksbehandling. Alt gikk raskt. Enkelt å greit..
Hei, Odd! Så bra å høre at saksbehandlingen gikk raskt og at alt opplevdes enkelt og greit. Det er akkurat slik vi ønsker at prosessen skal kjennes når du trenger hjelp. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Har svært god erfaring med Gjensidige. Vanligvis rask og nøktern behandling/oppgjør. Anbefales til andre.
Hei, Ole! Så fint å høre at du har gode erfaringer med oss. Rask og nøktern behandling er akkurat det vi sikter etter, og det betyr mye at du opplever at vi tar godt vare på kundene våre. At du også anbefaler oss videre setter vi stor pris på. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Burde lese hva som står i skademeldingen før de konkluderer med hva som er skjedd.
Hei, Liv! Skjønner godt at du reagerer når du opplever at saken ikke er vurdert ut fra det du faktisk skrev i skademeldingen. Du skal kunne stole på at vi leser alt som står der før vi konkluderer. Når du sitter igjen med en annen følelse, må vi få sett på dette på nytt. Det tryggeste er at du skriver direkte til oss i skadesaken din under Mine skadesaker. Da får du kontakt med teamet som kan gå gjennom saken og forklare vurderingen tydelig: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
ble utført etter avtale og til avtalt tid, bare sitte å ta en kaffekopp og så plutselig ferdig
Hei, Terje! Så bra å høre at alt gikk som avtalt og at jobben ble gjort på tiden. Ekstra hyggelig at opplevelsen ble så enkel at du rakk en kaffekopp før bilen var ferdig. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Svært rask saksbehandling. Gode priser, og penger tilbake hvert år
Hei, Knut! Så bra å høre at du opplever rask saksbehandling og at prisene fungerer godt for deg. Og at du får penger tilbake hvert år er et tydelig tegn på at kundeutbyttet gjør nytte hos deg. Dette er akkurat slik vi ønsker at vår forsikring skal oppleves. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Trygge og gode behandlere. Rask og god oppfølging.
Hei, Jorunn! Så godt å høre at du opplever både trygghet og god oppfølging hos oss. Det er akkurat slik det skal kjennes når du trenger hjelp, og veldig hyggelig at behandlerne våre gjorde et godt inntrykk. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Rask behandling av skadesaken og utførelse av reparasjon av bil
Hei, Marianne! Så bra å høre at skadesaken din ble behandlet raskt og at reparasjonen ble utført på en god måte. Det er akkurat slik vi ønsker at opplevelsen skal være når bilen først må på verksted. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Ikke benytt dere av firmaet. De forsøker å doble egenandeler ved å behandle én og samme skade som to forskjellige skader. Uetisk og svindelaktig. Det at man er svindelaktig ligger i det at man fremholder at forsikringstager lyver når man melder én skade - man sier at én skade må behandles som to skader. Bak dette ligger et profittbehov og en amoralsk holdning til det å hjelpe kunden.
Hei, Jostein! Jeg skjønner veldig godt at du reagerer når du opplever at én skade blir vurdert som to. Det er en krevende situasjon, og det skal aldri kjennes som om vi mistenker deg for å lyve. Slik skal det ikke være. Det tryggeste er at du skriver direkte til oss i skadesaken din under Mine skadesaker. Da får du kontakt med teamet som kan gå gjennom vurderingen og samtidig gi deg en forklaring som er klar og forståelig: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Utrolig rask og smertefri behandling av krav etter kansellert reise
Hei, Linn! Så bra å høre at behandlingen av kravet etter den kansellerte reisen gikk både raskt og helt uten styr. Det er akkurat denne opplevelsen vi ønsker å gi når reisen ikke blir som planlagt. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Ryddig selskap. Får god hjelp når man trenger. Godt fornøyd.
Hei, Tom! Så bra å høre at du opplever oss som ryddige og at du får god hjelp når du trenger det. Det er nettopp denne tryggheten vi ønsker å gi i hver eneste kontakt. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Rask behandling og vår egen dokumentasjon ikke trengt innsending til Gjensidige.
Hei, Ian! Så bra å høre at behandlingen gikk raskt og at du slapp å sende inn ekstra dokumentasjon. Det gjør prosessen enklere for deg, og nettopp slik ønsker vi at skadeoppfølgingen skal fungere. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Jeg fikk god informasjon og behandlingen gikk raskt.
Hei, Bent! Så bra å høre at du fikk god informasjon og at behandlingen gikk raskt. Det er akkurat den opplevelsen vi ønsker å gi når du tar kontakt med oss Takk for at du tok deg tid til å gi en tilbakemelding. Hilsen Marcus