Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Oppfølging fra Gjensidige overfor meg og det private sykehuset i Spania gikk meget greit. Sykehuset ga også uttrykk for at nødvendig bekreftelser og kommunikasjon med Gjensidige gikk veldig bra.
Hei, Bjørn! Så godt å høre at oppfølgingen fungerte som den skulle da du ble syk i Spania. At både du og sykehuset opplevde kommunikasjonen med oss som tydelig og enkel betyr mye, for dette er akkurat slik reiseforsikringen skal støtte deg når situasjonen er krevende. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Godt fornøyd men ikke fornøyd med bonustapp når andre påfører deg skade på bilen
Hei, Ragnar! Skjønner godt at du reagerer når du mister bonus etter at noen andre har vært borti bilen din. Det kan oppleves urettferdig. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Godt tilfreds med behandlingen frå forsikringsselskapet Gjensidige.
Hei, Oddny! Så hyggelig å høre at du er godt tilfreds med behandlingen du har fått hos oss. Det betyr mye at du sitter igjen med en positiv opplevelse når du har vært i kontakt med oss. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Saken ble behandlet raskt, saklig og rettferdig, det var en god kundeservice.
Hei, Lucy! Så godt å høre at saken din ble behandlet raskt, saklig og rettferdig. Det er akkurat slik oppfølgingen skal kjennes når du tar kontakt med oss, og ekstra hyggelig at du opplevde god kundeservice på veien. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Normalt raskt og med kvalitet. En uheldig episode vedørende personforsikring reduserer ikke helhetsinntrykket
Hei, Kai! Fint å høre at du opplever både tempo og kvalitet som god hos oss. Samtidig skjønner jeg at den uheldige episoden med personforsikringen trekker litt ned, og det skal vi ta på alvor. Hvis du ønsker at vi ser nærmere på akkurat den saken, kan du gjerne si ifra, så følger vi opp. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Enkelt å grei kommunikasjon med Gjensidige og verksted, terningkast 6.
Hei, Stig! Godt å høre at både dialogen med oss og prosessen med verkstedet opplevdes enkel og grei. Terningkast 6 tar vi med et stort smil, for det er akkurat den opplevelsen vi ønsker å gi når bilen må fikses etter en slik hendelse. Takk for at du delte tilbakemeldingen din med oss. Hilsen Marcus
Lett å registrere skade, kjapt oppgjør. Kunne vært billigere.
Hei, Ingun! Godt å høre at det var lett å registrere skaden og at oppgjøret kom raskt. Samtidig forstår jeg at du gjerne skulle sett at prisen var litt lavere. Vi jobber hele tiden med å holde kostnadene nede slik at forsikringene våre kan være mest mulig konkurransedyktige, så innspillet ditt tar vi med oss videre. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Oppgjør etter kollisjon i rundkjøring. Løst effektivt.
Hei, Martin! Godt å høre at saken etter kollisjonen ble løst effektivt. Når en hendelse først skjer, er det akkurat slik det skal fungere. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Jeg er kjempefornøyd med behandlingen jeg har fådt kommer tilbake til dere når jeg kjøper ny bil
Hei, Willy! Så fint å høre at du er godt fornøyd med behandlingen du har fått. Det betyr mye for oss at du sitter igjen med en god opplevelse, og veldig hyggelig at du vil komme tilbake når du kjøper ny bil. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Kjempe fornøyd med Gjensidige. Har forsikringene reiseforsikring, og sykkellisens forsikring og har snakket med representanter som var superdyktige, ga meg mye informasjon jeg trengte og var veldig serviceinnstilte og hyggelige, så jeg følte meg virkelig ivaretatt på beste måte.
Hei, Geir! Så hyggelig å høre at du føler deg godt ivaretatt hos oss. At du får god info, møter folk som kan faget sitt og kjenner på ekte service er akkurat den opplevelsen vi ønsker at du skal ha, enten det gjelder reiseforsikringen eller sykkellisensen. Takk for at du delte opplevelsen din med oss. Hilsen Marcus
Veldig god erfaring med selskapet gjennom mange år som kunde
Hei, John! Veldig hyggelig å høre at du har hatt gode erfaringer med oss gjennom mange år. Den tilliten betyr mye, og vi jobber hardt for at du skal fortsette å kjenne det slik. Fint at du delte tilbakemeldingen din med oss. Hilsen Marcus
God dialog med selskapet. Raskt oppgjør etter skade.
Hei, Roger! Så bra å høre at dialogen har vært god og at oppgjøret kom raskt. Det er akkurat slik vi ønsker at skadeoppfølgingen skal kjennes. Vi setter pris på at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Skaden var lett å melde og jeg er fornøyd med saksbehandlingen og saksbehandlingstiden.
Hei, Ingrunn! Så bra å høre at skademeldingen gikk lett og at du er fornøyd med både behandlingen og tempoet i saken. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal oppleves når noe først skjer. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Gjensidige velger å tolke vilkårene på en måte som medførte at forsikringen ikke dekker det man kunne forvente
Hei Eyvind, Takk for at du deler opplevelsen din. Jeg forstår godt at det er frustrerende når dekningen ikke samsvarer med det du forventet. Vi skal alltid tolke vilkårene våre på en tydelig og rettferdig måte, og det er viktig for oss at du føler deg trygg på hva forsikringen dekker. Vit at du alltid kan klage slik at vi kan se på saken din på nytt. Les mer om klagemulighetene her: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Vennlig hilsen Kristian
Dårlig kunde behandling. Kunde bahandleren var sur og nebbete. Hun påstodde at alt eg hadde meldt inn var feil.
Hei Morten, Takk for at du sier ifra om opplevelsen din. Det er ikke slik det skal være hos oss. Du skal alltid bli møtt med respekt og forståelse, uansett hva saken gjelder. Jeg forstår at dette har vært en ubehagelig situasjon, og det beklager jeg. Vit at du alltid kan klage slik at vi kan se på saken din på nytt. Les mer om klagemulighetene her: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Vi ønsker å lære av tilbakemeldingen din, og vi vil gjerne hjelpe deg videre hvis du ønsker det. Vennlig hilsen Kristian
Super fast and effective. Every time I needed them, they were prompt to solve the issues.
Hei Liebert, Tusen takk for en strålende tilbakemelding! Det er inspirerende å høre at du opplever oss som raske, effektive og til å stole på. Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å dele erfaringen din – det gir oss ekstra motivasjon til å fortsette å levere på topp, hver gang du trenger oss. Alltid hyggelig å kunne hjelpe! Vennlig hilsen Kristian