Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er svært fornøyd med kontakten med Gjensidiges Alarmsentral, som har veldig hyggelige ansatte, som kan sine saker, og var til stor og helt nødvendig hjelp i en krevende sykdomsperiode.
Hei Trygve, Tusen takk for at du deler opplevelsen din! Det varmer å høre at du fikk god og nødvendig hjelp fra Alarmsentralen vår i en krevende periode. Vi er stolte av de dyktige og omsorgsfulle folkene som jobber der, og det betyr mye for oss å vite at de gjorde en forskjell for deg. Vi ønsker deg alt godt fremover, og er alltid her hvis du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Kristian
Lett å få kontakt med. Synd med to forskjellige info,men alt gikk bra. Lett forstålig å sende skademelding.
Hei May, Tusen takk for tilbakemeldingen din! Det er godt å høre at du opplevde det som enkelt å sende inn skademelding, og at du er fornøyd med hjelpen du fikk. Samtidig forstår jeg at det kan være forvirrende å få to ulike beskjeder. Vi tar med oss dette videre, slik at vi kan bli enda tydeligere neste gang. Vi setter stor pris på at du deler erfaringen din med oss. Vennlig hilsen Kristian
Make sure to compare what you have agreed on with the sales person to what you actually have on your insurance policies during the first 14 days!
Hei Habib, Takk for at du deler et viktig tips! Det er alltid lurt å sammenligne det du har avtalt med oss med det som faktisk står i forsikringsbeviset ditt. Slik kan du være trygg på at forsikringen dekker det du forventer, og at alt stemmer med det du har blitt enig om. Har du spørsmål eller oppdager noe som ikke stemmer, er du alltid velkommen til å ta kontakt med oss. Vennlig hilsen Kristian
Raskt oppgjør uten mye rot frem og tilbake. Enkelt å finne fram på nett
Hei Tore, Tusen takk for en strålende tilbakemelding! Det gleder oss å høre at du opplevde prosessen som enkel og rask, og at det var lett å finne frem på nett. Vi jobber hver dag for å gjøre det så smidig som mulig for deg, så slike ord betyr mye for oss. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele erfaringen din. Vennlig hilsen Kristian
Alt er tilfredsstillende! Kort behandlingstid og profesjonelle kundebehandlere.
Hei Ole, For en fantastisk tilbakemelding! Vi blir ekstra glade når du trekker frem både kort behandlingstid og profesjonelle kundebehandlere. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal oppleves å være kunde hos oss. Tusen takk for at du anbefaler oss videre. Vennlig hilsen Kristian
Kjapp og enkel behandling. God kundeservice og enkel å komme i kontakt med. Problemløsere
Hei Barbro, Så hyggelig å høre at du er kjempefornøyd! Vi blir ekstra stolte når du trekker frem både rask behandling, god kundeservice og at det er enkelt å komme i kontakt med oss. Det er nettopp slik vi ønsker at det skal føles å være kunde hos oss – trygt, enkelt og løsningsorientert. Tusen takk for at du deler opplevelsen din. Vennlig hilsen Kristian
Alt fungerte bra. Leigebil vart levert reperasjon fint utførd. Ingen ting å sette fingeren på.
Hei Paul, Så godt å høre at alt fungerte som det skulle! Vi blir glade når du forteller at både leiebil og reparasjon gikk knirkefritt, og at du ikke har noe å sette fingeren på. Slik skal det være – enkelt, trygt og problemfritt. Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Vennlig hilsen Kristian
Veldig fornøyd med å ha bilforsikring hos Gjensidige forsikring 😀
Hei Tone, Så hyggelig å høre at du er veldig fornøyd med bilforsikringen din hos oss! Det betyr mye for oss at du trekker frem rask behandling – det er akkurat slik vi ønsker at det skal oppleves å være kunde hos Gjensidige. Tusen takk for at du deler opplevelsen din. Vennlig hilsen Kristian
Jeg er veldig fornøyd med Gjensidige forsikring i forbindelse med refusjon av utgifter for operasjon av min hund. Rask og effektiv behandling. Lett å melde inn. Kan absolutt anbefales til andre. Jeg er superfornøyd!
Hei Mona, For en fantastisk tilbakemelding! Det varmer å høre at du er superfornøyd med hundeforsikringen, og at både behandlingstiden og oppgjøret har vært raskt og effektivt. Vi vet hvor mye kjæledyrene betyr, og derfor er det ekstra viktig for oss å gjøre det enkelt og trygt når du trenger oss. Tusen takk for at du anbefaler oss videre – det setter vi stor pris på. Vennlig hilsen Kristian
Som sagt, jeg er meget godt fornøyd med Gjensidige. Det er gunnen til at jeg også er en trofast kunde
Hei Tore, Tusen takk for at du deler hvor fornøyd du er, og for at du har valgt å være trofast kunde hos oss. Det betyr mye for oss å få tilliten din over tid. Vi jobber hver dag for å gjøre det enkelt og trygt å være kunde, og slike tilbakemeldinger gir oss ekstra motivasjon. Vi setter stor pris på deg! Vennlig hilsen Kristian
Fornøyd med rask behandling og raskt oppgjør. Første gang jeg bruker dette innen forsikring.
Hei Ulf, Så fint å høre at du er fornøyd med både behandlingen og oppgjøret etter nøkkeltapet. Det er ekstra hyggelig at du deler erfaringen din, spesielt når det var første gang du brukte forsikringen på dette området. Vi ønsker alltid å gjøre det enkelt og raskt når uhellet er ute. Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding. Vennlig hilsen Kristian
Veldig enkelt å melder fra. Rask behandlingstid. Alt i alt tip top
Hei Sah, Så flott å høre at du opplevde det som enkelt å melde fra, og at behandlingstiden var rask. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være – enkelt, effektivt og trygt for deg som kunde. Takk for at du deler opplevelsen din med oss! Vennlig hilsen Kristian
Alltid grei kundebehandling, Setter pris på tilbakemelding til kunde.
Hei Arnt, Tusen takk for gode ord! Det er veldig hyggelig å høre at du opplever kundebehandlingen som grei, og at du setter pris på tilbakemeldingene fra oss. Vi ønsker å være til stede og gi deg den oppfølgingen du trenger, hver gang du tar kontakt. Vi setter stor pris på at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Kristian
Beste forsikringsselskap i Norge, rask søknadsbehandling.
Hei Mamon, For en fantastisk tilbakemelding! Det gjør oss stolte å høre at du mener vi er det beste forsikringsselskapet i Norge, og at du er fornøyd med hvor raskt vi behandler søknader. Vi jobber hver dag for å gjøre det enkelt og trygt for deg, og slike ord gir oss ekstra energi. Tusen takk for at du deler opplevelsen din med oss. Vennlig hilsen Kristian
Forsikringen har dårlige natur skade forsikringer å tilbyde og all for høy egenandel!
Hei Per, Takk for at du deler din opplevelse. Jeg forstår at du er misfornøyd med vilkårene for naturskadeforsikring og egenandelen. Vi ønsker alltid å tilby løsninger som gir trygghet, og det er viktig for oss å høre når noe ikke oppleves som godt nok. Vilkår og egenandeler for naturskade er i stor grad regulert av myndighetene, men vi tar tilbakemeldingen din på alvor og jobber kontinuerlig med å forbedre oss. Vit at du alltid kan klage slik at vi kan se på saken din på nytt. Les mer om klagemulighetene her: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Takk for at du sier ifra. Vennlig hilsen Kristian
Imøtekommende og veldig hjelpsom. Alltid rask behandling.
Hei Inger, Tusen takk for så hyggelige ord! Det betyr mye for oss å høre at du opplever oss som imøtekommende og hjelpsomme, og at du får rask behandling. Vi ønsker å gjøre det enkelt og trygt for deg, og slike tilbakemeldinger gir oss ekstra motivasjon. Vi setter stor pris på at du deler opplevelsen din. Vennlig hilsen Kristian