Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk ikke igjen verdien jeg mistet Fikk igjen 1/4 av hva det kostet å kjøpe ny
Hei Wenke, Takk for at du deler opplevelsen din. Jeg forstår godt at det føles frustrerende å få utbetalt mindre enn det en ny iPad koster. Når det gjelder erstatning for elektronikk som blir stjålet på reise, vurderes verdien ut fra alder og bruk. Det betyr at det trekkes fra for slitasje og hvor gammel iPaden var da den ble stjålet. Derfor kan det hende at utbetalingen blir lavere enn nypris, spesielt hvis enheten ikke var helt ny. Hvis du mener at vurderingen ikke stemmer, eller ønsker at vi ser på saken din på nytt, kan du alltid klage. Les mer om klagemulighetene her: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Takk for at du tok deg tid til å si ifra. Det hjelper oss å bli bedre. Vennlig hilsen Kristian
Føler meg trygg når jeg har forsikringer i Gjensidige
Hei Kirsti, Så fint å høre at du føler deg trygg med forsikringene dine hos oss! Trygghet er noe av det viktigste vi kan gi, og det betyr mye at du opplever det slik. Takk for at du deler – det gir oss inspirasjon til å fortsette å gjøre en god jobb for deg og alle kundene våre. Ønsker deg en fortsatt fin dag! Vennlig hilsen Kristian
Den negative holdningen skyldes i hovedsak takstmannens oppførsel i forbindelse med skadet campingvogn
Hei Gro, Takk for at du deler opplevelsen din, selv om det er leit å høre at du sitter igjen med en negativ følelse etter møtet med takstmannen. Slik skal det ikke være, og vi tar det på alvor når noen opplever oppførselen vår som dårlig. Vi ønsker at alle skal føle seg trygge og ivaretatt gjennom hele prosessen. Takk for at du sier ifra. Det hjelper oss å bli bedre. Vennlig hilsen Kristian
Grei behandling når det er behov for forsikringen.
Hei Knut, Takk for at du deler din erfaring! Det er godt å høre at du opplevde en grei og enkel behandling da du trengte forsikringen. Vi ønsker at det skal være trygt og ukomplisert å få hjelp hos oss, og slike tilbakemeldinger viser at vi er på rett vei. Setter stor pris på at du tok deg tid til å skrive til oss. Vennlig hilsen Kristian
Rask og god behandling fra Gjensidige. De gjorde solid og hurtig saksbehandling. Mer enn særdeles fornøyd.
Hei Jan, Dette var virkelig hyggelig lesning! Tusen takk for at du deler hvor fornøyd du er med både tempo og kvalitet i behandlingen av saken din. Vi vet hvor viktig det er å få rask og solid hjelp når det trengs, og det er nettopp dette vi ønsker å levere – hver gang. Takk for tilliten og for at du tok deg tid til å gi oss en så flott tilbakemelding. Vennlig hilsen Kristian
Saksbehandler gir God oppfølging og raskt oppgjør.
Hei Svein, Tusen takk for at du deler opplevelsen din! Det er veldig godt å høre at du fikk god oppfølging og raskt oppgjør da du trengte det. Vi vet at uhell kan skje når som helst, og da skal det være enkelt å få hjelp hos oss. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding. Vennlig hilsen Kristian
Veldig godt fornøyd med hvordan Gjensidige løste min sak. Hilsen Fornøyd kunde.
Hei Cato, Så hyggelig å høre at du er så fornøyd med hvordan saken din ble løst! Vi jobber hver dag for å gjøre det enkelt og trygt for kundene våre, så slike tilbakemeldinger betyr mye for oss. Takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din. Vennlig hilsen Kristian
Rask behandling av saken. god informasjon. Hyggelig saksbehandler
Hei Tore, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det er flott å høre at du opplevde rask behandling, god informasjon og en hyggelig saksbehandler. Vi vet hvor viktig det er å føle seg godt ivaretatt, og slike tilbakemeldinger gir oss ekstra motivasjon til å fortsette å levere på nettopp dette. Vi setter stor pris på at du deler opplevelsen din med oss. Vennlig hilsen Kristian
Følte meg ivaretatt under hele prosessen. Enkelt å melde inn skade på min side og kjappe tilbakemeldinger.
Hei Frank, Tusen takk for tilbakemeldingen! Det er veldig motiverende å høre at du følte deg ivaretatt gjennom hele prosessen, og at det var enkelt å melde inn skade. Rask og tydelig oppfølging er noe vi jobber hardt for, så slike tilbakemeldinger gir oss ekstra energi til å fortsette i samme spor. Vi er her for deg – også neste gang du trenger oss. Vennlig hilsen Kristian
Veldig bra saksbehandling! Takk for vennlig info fra saksbehandler
Hei Estrid, Tusen takk for de fine ordene! Det gleder oss å høre at du opplevde saksbehandlingen som både god og vennlig. Vi vet at sykdom kan snu opp-ned på hverdagen, og da er det ekstra viktig for oss å være til stede og gjøre prosessen så enkel som mulig. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele opplevelsen din. Vennlig hilsen Kristian
Se punktene foran om missforhold i tolkningen av skadesaken, -først innvilget, deretter avslått
Hei Arvid, Takk for at du deler opplevelsen din. Jeg forstår godt at det er frustrerende når en skadesak først blir innvilget og deretter avslås. Dette skal ikke skje uten en grundig forklaring, og vi skal alltid være tydelige på hvorfor en avgjørelse endres. Vit at du alltid kan klage slik at vi kan se på saken din på nytt. Les mer om klagemulighetene her: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Vi ønsker å gjenvinne tilliten din, og hjelper deg gjerne videre hvis du tar kontakt. Vennlig hilsen Kristian
Jeg er veldig fornøyd med måten jeg ble imøtekommet. Fra jeg melte inn om skaden. Var litt usikker på om spørsmålene som dukket opp var tilfredsstillende besvart, men alt var bare posetivt . Enkelt synes jeg. Takk for veldig grei behandling.
Hei Reidar, Så hyggelig å høre at du ble positivt overrasket! Det betyr mye for oss at du følte deg godt ivaretatt fra første stund. Vi vet at det kan dukke opp spørsmål underveis, og vi gjør vårt beste for å svare tydelig og enkelt – derfor er det ekstra fint å høre at du opplevde prosessen som grei. Takk for gode ord og for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din. Vennlig hilsen Kristian
Rask og effektiv saksbehandling, fikk svar ila få dager
Hei Frode, Tusen takk for tilbakemeldingen! Det er veldig hyggelig å høre at du fikk rask og effektiv hjelp da du trengte det. Vi vet hvor viktig det er å få ting ordnet uten unødvendig ventetid, og det er akkurat slik vi ønsker at det skal oppleves å være kunde hos oss. Takk for at du valgte oss – vi er her når du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Kristian
Alltid rask svar på telefon og grei behandling. Greit oppgjør ved skade.
Hei Johan, Tusen takk for at du deler opplevelsen din! Vi setter stor pris på at du ser verdien i det vi leverer, selv om prisen kanskje er litt høyere. Rask respons og god behandling når du trenger oss, er noe vi jobber hardt for hver dag. Det er ekstra hyggelig å høre at du opplever dette i praksis. Vi lover å fortsette å være på ballen for deg. Ha en strålende dag! Vennlig hilsen Kristian
Dette var en skadesak med Campingvogn. Behandlingstiden har vært fra juli-25 til mars-26 Veldig ulikt Gjensidige, så vi håper vi ikke opplever dette flere ganger. Skaden gjaldt uvær, så vi var ganske uforskyldt
Hei Marit, Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Jeg forstår godt at det er skuffende når både kommunikasjon og saksbehandling tar så lang tid, spesielt når skaden skyldes uvær og dere ikke kunne gjøre noe for å forhindre det. Dette er ikke slik vi ønsker at det skal være, og jeg skjønner at det føles ekstra tungt når dere har hatt tillit til oss. Vi tar tilbakemeldingen din på alvor, og bruker den til å bli bedre. Hvis du ønsker at vi ser nærmere på saken din, kan du ringe oss på 915 03 100. Da kan vi undersøke hva som har skjedd, og hvordan vi kan hjelpe deg videre. Ønsker deg en god dag, og håper vi kan gi deg en bedre opplevelse neste gang. Vennlig hilsen Kristian
Det tar alt for lang tid å få saken behandlet, og når man først tar tak er ikke ydmykhet for oppstått situasjon noen framtredende egenskap ved selskapet.
Hei Kristian, Takk for at du deler opplevelsen din. Jeg forstår godt at det er frustrerende når saksbehandlingen tar lang tid, og at du savner mer ydmykhet og forståelse for situasjonen din. Slik skal det ikke føles å være kunde hos oss. Vi ønsker å bli bedre, og tilbakemeldingen din hjelper oss med nettopp det. Hvis du vil at vi ser nærmere på saken din, kan du ringe oss på 915 03 100. Da kan vi finne ut hva som har skjedd, og hvordan vi kan hjelpe deg videre. Ønsker deg en god dag videre. Vennlig hilsen Kristian