Meny

Tide Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Tide Forsikring
3,0/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
15
av 30 innen
forsikringsselskap
50%
anbefaler
Tide Forsikring
Filtrer omtaler
166
50
44
51
158
Sorter omtaler etter
Viser av 469 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Tide Forsikring?
Lina B. R
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Suveren og tett kundeoppfølging"
5 syns denne omtalen er nyttig

Tide forsikring gir konkurransedyktige priser og forsikringar. Pålitleg og behjelpeleg kundebehandling, med låg takhøgd for å etterstrebe henvendelser.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Gode Vilkår og Pris og topp med egen fast kontaktperson"
5 syns denne omtalen er nyttig

Utmerket erfaring med å bytte til Tide forsikring. Gode priser, Gode Forsikringer og veldig positiv og hjelpsom fast kontaktperson på Tide salgssenter i Kristiansand.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Katastrofe"

Har ikke opplevd så dårlig kundeservice og skadeavdeling noen gang. Burde ikke hatt konsesjon til å drive. Hold dere unna og kom dere vekk.

Aleksander S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice og lureri med pris"
1 syns denne omtalen er nyttig

Styr unna Tide Forsikring! Kunderådgiveren jeg hadde sluttet i selskapet også la jeg merke til at månedsprisen plutselig hadde økt over 20% da beløpet på fakturaen var for høyt. Ble ikke trodd av kundeservice og de ville ikke gjøre noe siden kunderådgiveren hadde sluttet. Ble blankt avvist og nærmest stemplet som en løgner. Ikke la deg lure av lokketilbud av dette selskapet. Gå heller for et annet forsikringsselskap selv om du kanskje får en ørliten høyere pris hos de. I tillegg er Tide Forsikring ganske vanskelig å komme i kontakt med. De har ikke noe ordentlig kundeservice-telefon, men et telefonnummer som går til mobilsvar.... Det eneste positive jeg kan si er at forsikringsrådgiveren jeg hadde, som nå har sluttet, var veldig hyggelig og hjelpsom. Styr unna!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Først billig og så dyrere"

Første året sparte jeg 6000kr ved å skifte selskap. 2 året var prisen nesten lik. 3 året steg prisen med 7200kr. Jeg har hatt ingen skader. Flere jeg jobber med har opplevd det samme med Tide forsikring.

Christoffer
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Raske, pålitlige og tilgjengelige"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg må skryte litt av Tide forsikring både når det gjelder skaden jeg hadde på hus og reise. Det var ikke noe problem. Vannskade og tyveri. Fikk full dekning. Rådgiveren jeg har er også veldig enkel å nå. Også må jeg jo si at prisene er meget gode.

Alexander
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna!"

Det dårligste selskapet jeg noen gang har vært borti - rett og slett frustrert. Har dessverre hatt to skader, ett hærverk og en motorskade. Hærverksaken er ikke ferdig og oppgjort etter ett år. Motorskadesaken begynner å bli interessant den også.

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"PremieØKNING"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg ser ikke noen grunner for at våre forsikringer skal øke med over 11% fra forrige forsikringsperiode. Har ikke hatt noen skader i perioden.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Kjøp aldri forsikring med disse"
5 syns denne omtalen er nyttig

Først tok det mer enn 8 UKER for å få pris på en bil som ble kondemnert pga skade, så kommer dem med en pris som ikke tilsvarer markedet på langt nær. Også så klart nekter de å justere på prisen. Leiebil fikk vi også, som det sto i avtalen, ulempen var bare at den fikk vi ha i 2 uker. Vil herved fraråde alle fra å velge dette larveselskapet som det 100% er. Måtte nesten le når jeg leste igjennom hva andre skrev om dem for vi kjenner oss igjen i ALT som står.

Kim D. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Største møkka selskap du kan komme bort i. Hold deg langt unna."
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde en skade på bil der bilen er ubrukelig etter skade og de skylder på alt og alle andre. Bare krangling. Og etter det enda det var påkjørsel av dyr. Dobbler forsikringen seg. Tross jeg ikke har bonus tap. Så går det noen mnd da dobbler de nesten alle andre forsikringer også. Hadde 65% påslag på forsikringene totalt også nå i 2020 når fornyingen kom.. Er helt sykt. hadde byttet en del av forsikringene nå skal alle byttes derfra. Hold dere langt unna. Billig og bra til det skjer noe og da dekker de jo plutselig ikke ting de hår sagt en gang. Det er ingenting som er bra der. Alt kan bli bedre. Bare dårlige erfaringer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Rask service og kjapt oppgjør"
9 syns denne omtalen er nyttig

Måtte avbestille en reise vi hadde planlagt, meget hyggelig skadebahandler og pengene kom raskt på konto, tipp topp :) Meget fornøyd

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dette er er ikke et forsikringsselskap..."
3 syns denne omtalen er nyttig

Dette er er ikke et forsikringsselskap, eller de er forsikringsselskap frem til du får en skade når det skjer så er det totalt ansvars fraskrivelse, elendig på kundeservice , men skjønner at de ansetter frekke folk da de sikkert får klager hver eneste dag. Ble solgt inn på vilkårsgarantien noe selskapet ikke forholder seg til når du blir kunde, da prøver de heller å finne en vei ut saken

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Helt forferdelig forsikringsselskap!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Styr unna! Øker plutselig prisen uten å gi beskjed til kunden og tok ut mopedforsikring vi hadde også får vi en regning 1 år seinere om å etterbetale på en forsikring vi tydeligvis ikke har hatt... Håper virkelig det selskapet går konkurs for de bare lurer kunder og er ubrukelig når du ringer kundeservice!

Oddrichard
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Styr unna!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Man er like godt sikret UTEN forsikring. Å ha tro på hva selskapet selv lover, er som å tro på nissen. Elendig kundeservice.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Ikke å anbefale"
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig ok første året, deretter smelte de på bilforsikring med 2000 pr år, for deretter å legge til ytterligere 3600,- pr år for fører under 23 år.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Billig, men for en grunn"
2 syns denne omtalen er nyttig

Nekter å gjøre opp for seg etter at de utbetalte forskringspenger ved en feil til et verksted som gikk konkurs. Sitter igjen med en bil med skader for 100.000

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Never choice this company !"
2 syns denne omtalen er nyttig

I have accident from other person fault. Tide forsikring is dont do anything to help me. Other company doing more than my company. I will never choice Tide forsikring again!!

Martin F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Dårlig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

De er billige men det er det flere som er. Men kundeservice og svar på spørsmål når man lurer på noe er ikke bra.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bare rot"
2 syns denne omtalen er nyttig

Tide klarte ikke å si opp mine forsikringsavtaler hos tidligere selskaper. Betalte dobbelt opp i flere år. De nektet å betale meg for deres dårlige system.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Forsikringsoppgjør"
3 syns denne omtalen er nyttig

Tide er ett elendig selskap. De behandler sine kunder forferdelig. Trekker seg unna når skader oppstår for å slippe utbetalinger til tross for at takstmann skriver i rapport at skade er en forsikringssak. De lyver en midt i fleisen og frister med billige forsikringer. Men hva hjelper det når de ikke betaler ut forsikringsoppgjør? De bare sender avslag pr mail på tydelige forsikringssaker. Ble advart mot Tide. Og dessverre måtte jeg oppleve skade selv før jeg våknet. Og nå sitter jeg med en skade de ikke vil dekke som de faktisk skal dekke kommer til å bytte selskap nå om to dager pga dette. Anbefaler ikke Tide til noen andre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Hold unna!!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hadde bilulykke! Privat egen bil! Etter 2 år de id%#tene begynt å kreve fra meg vinterhjul og nøkkel nr 2 som jeg har ikke engang! Fikk regning på 10500kr for tingene jeg har ikke! De er anmeldt nå og advokaten min skal ta resten i retten! Største svindlere som finnes!! Helt ekelt!

Karl J. T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Har byttet selskap
"Dårlig kundebehandling"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg skulle foreta en enkel forandring av kjørelengden i bilforsikringen. Ikke mulig i "Min side" på nettet. Oppgitt kundeveileder var ikke å få tak i på telefon, og han har etter flere uker heller ikke svart på mail. Jeg måtte ta kontakt med hovedkontoret.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kundebehandling!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ingen svarer på telefon. Dette er et gjentagende problem. Har ikke hatt skade og er veldig glad for det. Blir å bytte selskap!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Litt stor økning på forsikringen for hvert år"
1 syns denne omtalen er nyttig

Økning på 3-5000 per år er litt mye så pass på, men etter noen telefoner så ordner det seg til det bedre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Høy prisstigning og lite proff min side"
3 syns denne omtalen er nyttig

Startet med gode priser som økte veldig raskt senere. Finner ikke vilkår i mine sider da jeg har en bedriftsforsikring. De klarer ikke lage to kontoer med samme personnummer.

Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR