Tide Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
snik økning i avtalen etter at jeg uheldig hvis har hatt skade
Tide verdsetter deg hvertfall ikke. Jeg har ikke fått noen informasjon av Tide angående alt det trøbbelet de har egga på seg fra Finanstilsynet. Meget skuffet. Jeg får fremdeles regninger. De har ikke lov å drive. De burde sagt meg opp.
Hei , vi beklager hvis du har fått lite informasjon i den vanskelige situasjon vi har hatt i sommer . Finanstilsynet har gitt oss lov å drive videre , da dette dreier seg om en 2,5 år gammel sak som Tide har ordnet opp i og alle dine forsikringer er trygge , derfor får du dine fakturaer . De må du betale hvis forsikring skal være gyldig . Det kommer snart ny info . Ring din rådgiver eller Tide kundeservice 35985800 hverdager .
Gode på pris. Har brukt de i flere år med bare gode erfaringer, hyggelige folk.
Null info om at selskapet skal avsluttes. Har ikke alle forsikringspapirer.
Vanskelig å få tak i. Bytter selgere hele tiden, og man får ikke beskjed hvem man skal forholde seg til.
Barna har overtatt hytte med innbo og vi har en bil mindre. Derfor vil vi innhente nye pristilbud.
+Rask og enkel saksbehandling og oppgjør. +hyggelig og dyktig kontaktperson +god dekning med superforsikring
de var nok ikke ment å overleve. Men jeg fikk gode priser og god oppfølging for noen år siden - oppfølgingen gikk nedover deretter.
Gir et godt pris tilbud og når du har flyttet over til Tide får du en helt annen pris. Flyttet over to biler. Setter opp prisene mye hvert år.
PUBLISERT: 1. JULI 2020 Finanstilsynet har fattet vedtak om sletting av forsikringsagentforetaket Tide Forsikring AS fra Finanstilsynets virksomhetsregister. Finanstilsynet har i brev av 29. juni 2020 til Tide Forsikring AS presisert at avviklingen må skje så raskt som mulig, og senest innen utgangen av august 2020. Nytegning må opphøre umiddelbart. https://www.finanstilsynet.no/contentassets/29124759349c43afb317fb76e4f7c515/tilsynsrapport_vedtak_sletting_registrering.pdf
For såvidt fornøyd med selskapet. Men etter min første kontakt ble borte har det vært dårlig med oppfølging av ting jeg har bedt om. Og hvorfor jeg også ønsker nye tilbud er at jeg synes bilforsikringen er altfor dyr og at de ikke dekker noe på reiseforsikringen om man nå reiser til utlandet. Skjønner at de ikke dekker Corona relaterte ting. Men andre ting burde de dekke. Derfor ønsker jeg flere tilbud og de må dekke reise, bortsett fra Corona relaterte ting.
Utrolig imøtekommende rådgivere med kunden i fokus. Veldig fornøyd.
Anbefaler tide på det sterkeste. Kjempe god kundeservice med hyggelige ansatte, møtt med forståelse og God hjelp døgnet rundt. Kunderådgiver står klar til å svare på alt av dårlige spørsmål. Jeg er stor fornøyd. Skadeoppgjør har gått veldig kjapt fra kontakt til utbetaling. Kjempe fornøyd!
Jeg er veldig fornøyd med Tide forsikring og min kontakt person. Får alltid svar på det jeg lurer på og ting blir ordnet ila kort tid! Veldig bra service og kundebehandling. Anbefales 👌
Veldig god kundeservice, har fått veldig god pris. Rådgiver er også helt rå. Ingen merknader her.