Tide Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kundebehandler (anonymisert) var behjelpelig på alle mulig måter og tok seg tid utover arbeidstiden med å bistå da utleie selskapet Hertz behandlet meg dårlig. En fantastisk kar som også svarer veldig raskt og gir meg kundefølelsen i alle spekter ved andre problemstillinger eller spørsmål jeg måtte ha. Anbefaler på det sterkeste å kontakte han ved opprettelse av nye forsikringer. Kjempe fornøyd!
Mye rot med regninger, sender ut purringer som viser seg å ikke stemme.
Beste pris jeg har fått på mc forsikring hittil, skadeoppgjør vet jeg ikke noe om. Har kjørt skadefritt i 14 år. 😊
Prøvde å gjøre opp en enkel sak på reisforsikring. Det tok 1 måned før jeg fikk svar. Så ble jeg sendt videre til en agent. Det framsto veldig kryptisk og upersonlig. Han hyggelig selgeren var helt forsvunnet og oppgjørs gjengen var veldig vanskelig å snakke med og få tak i. Hele prosessen tok 3 mnd. Og de greide å spa fram en paragraf som gjorde at det ikke ble noen utbetaling. Jeg dro tilbake til Gjensidige. De er dyrere men har en HELT annen service og oppgjørs strategi.
Innen en uke så var skyldspørsmålet fordelt og bare å sette igang :)
Har vært i en kollisjon med en av Tides kunder. Etter 2 måneder uten svar fra Tide ringer jeg direkte til dem og får vite at de mangler side 2 av skadeskjemaet. Sender både bildene av kollisjonen + side1 og 2 av skadeskjemaet til dem og får bekreftelse både på mail og telefon. Tredje måneden får jeg vite at de har snakket med min forsikringselskap og hevder at de mangler side 2 igjen og i tillegg uten noe begrunnelse eller dokumentasjon og bare ut fra det deres part har sagt spør de om vi erkjenner skylden? Er det mulig? Hvis dere ikke gidder å lese skadeskjemaet, ikke orker å svare andre forsikringsselskaper som purrer på svar i flere måneder og ikke kan dokumentere det dere hevder, hvorfor har dere etablert et forsikringselskap? Kan ikke tenke meg hvor useriøse og amatøre dere er.