Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
Chilimobil
3.9
787 verifiserte omtaler

Chilimobil omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Chilimobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.9
Bra
787 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#5
Utmerket
Chilimobil er rangert
#5 av 22 mobilselskaper
56%
Bra
56% anbefaler Chilimobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 787 omtaler om Chilimobil

FILTRER OMTALER
352
70
57
73
235
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Chilimobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Umulig å få tak i, gav meg feil abonnementet og fakturerer meg feil

Omtale av  Arne T

Bestilte 12 GB hos dem, fikk bare 1 GB. Prøvde å sende mail og ringe de, uten at jeg kom gjennom. I telefonen var jeg som regel nr 50 i køen og 1 time å vente. Jeg gav opp og byttet leverandør, og nå har de sendt meg faktura på 12 GB abonnement som jeg aldri har fått! Bånn i bøtta😐

For godt til å være sant?

Omtale av  Anders G

Vært kunde i seks dager. Dag én og to var jeg fornøyd, dag tre ble simkortet deaktivert = død mobil. Enda det skjedde relativt tidlig på dagen var kundeservice stengt for kvelden...! Ringte da tidlig dag fire, fikk da beskjed om at dette skjer STADIG uten at de vet hvorfor. Problem løst kl FIRE PÅ ETTERMIDDAGEN. Dag fem fikk jeg sms om at min kvote var nå tømt(har FRI DATA, tlf målte ca 2gb brukt).. Dette var da DESVERRE en lørdag, og kundesenteret har åpent kun hverdager. I tillegg er den eneste tjenesten tilgjengelig på "min side" "logg ut", så jeg nyter helga i skrivende stund med en netthastighet på 0,06mbps og hvilepuls på 220. Litt tregere hastighet og lengre responstid(ping) enn hos netteier Telia, knapt merkbart. Kort oppsummert; Fri Data i Norge i 2018 - DEFINITIVT for godt til å være sant!

Terroriserer kundene sine

Omtale av  Jonas

Om du faktisk bruker abonnementet ditt litt på data, vil de ringe og vil fortsette å ringe og terrorisere deg til du slutter. Deres 1TB "fri bruk" abonnement er ren svindel. Ja, du har 1TB tilgjengelig. Visstnok. Men de vil konstant plage deg til du slutter å faktisk bruke noe av det.

Norges verste mobilselskap noen sinne!!!

Omtale av  Stine H. B. S

Når man bestiller et abonnement og aldri får simkortet eller brev om at ordren din har gått igjennom eller noe som helst, og på toppen av det møter 54 min ventetid på tlf til kundeservice. Da er det bare å drite i hele greia.

Smertefri overgang

Omtale av  Jon

Overgang presis når det ble sagt. Fungerer utmerket. Heftig med 1000gb og 12 gb i eu/eøs. Kundeservice svarte på sms.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Endelig en skikkelig utfordrer med "fri data"

Omtale av  Andre N

Ble kunde hos ChiliMobil i slutten av mai 2018 og er kjempefornøyd. Endelig kan jeg bruke mobildata tilnærmet ukritisk når jeg streamer musikk, videoer og surfer på nettet. Uslåelig tilbud med 399 kr mnd for opptil 1000 GB data (12 GB i EU/EØS). Anbefales!

Smidig overgang, men lite info

Omtale av  Tore

Bestilte portering torsdag, fikk sim-kort tirsdag, alt oppe og gikk torsdag. MinSide fungerer slik den skal i motsetning til hva mange andre har sagt. Som nevnt er det lite info, ikke så mye som en SMS en gang om at du må sette inn det nye sim-kortet. Det gamle sim-kortet ble terminert og ugyldig uten forvarsel. 168 mbit/s nedlasting, 60 mbit/s opplastning på Speedtest.net sentralt i Oslo. Hva skal man med app og minside for annet enn faktura når man har "Fri data"? :)

Svært bra

Omtale av  John

FRI DATA!!!! Dette sier stort sett alt! Hadde Telenor 8gb før og betalte det samme, samt gratis Bank ID på mobil!!

Tekniske problemer og ingen kundeservice

Omtale av  Simon

Tekniske problemer og ingen kundeservice. Sim-kortet er ikke klargjort etter aktiveringsdato. Ingen respons fra Chili kundeservice på flere dager.

Like bra som andre

Omtale av  Karar S

Dem er like bra som Telenor og Telia og andre. Med fri data bruk trenger de ikke app lenger og ingen kommer til å sjekke sin forbruk når alt e fri.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

God kundeservice!

Omtale av  Rita

God og rask kundeservice. Bedre dekning her jeg bor enn Telenor har.

Billig og bra

Omtale av  Adrian

Beste operatør i norge etter min erfaring Min side kan bli bedre, men ellers er alt som det skal!

Veldig fornøyd... nå!

Omtale av  Thomas

I begynnelsen etter at jeg byttet til chili hadde de stor pågang og kundeservice virket sprengt. Men virker som de har ordnet opp og fått kontroll, nå er jeg fornøyd med å ha et abonnement som kontinuerlig er billigst og at man alltid får minst like bra vilkår som de andre operatørene. Så slipper jeg å følge med på om jeg burde bytte hele tiden

Veldig dårlig, styr unna!

Omtale av  Petter

Ingen funksjonalitet på hverken "Min side" eller i app, du må kontakte kundeservice for alt mulig. Helt tragisk! Og utrolig lang responstid på henvendelser i tillegg. Og når de endelig svarer, så er det ett under hver gang de klarer å få gjort noe, eller de klarer gjøre det riktig. Gikk under en uke før jeg bestilte portering til ett annet selskap.

Litt for billig?

Omtale av  Andreas S

Chilli mobil har et ekstremt dårlig brukersnitt mot kundene sine. Min Side har serriøst tre knapper og en av de er "logg ut". Samtidig skal den ene siden inneholde litt informasjon om bruken din, men det dukker ikke opp før etter 3-4 refresh av siden. Kundeservice har jeg vært så heldig at jeg aldri har trengt. Selskapet tilbyr AvtaleGiro men ikke eFaktura. Alternativet da er at du får en regning på epost. Sånn oppsummert virker det som selskapet prøver ta igjen de "tapte" inntektene med å ikke utvikle løsninger for kunden. Tilby dårlige betalingsalternativer og samtidig sender raskt ut inkasso regninger med ekstra gebyrer hvis du glemmer deg en gang/dag. Hvis du betaler regningen din til god tid, og ikke er kresen på informasjon uten å gå igjennom kundeservice så er alt greit. Da vil du ikke merke at du har Chili mobil isteden for et annet selskap. Men jeg liker bare ikke tanken på hvordan de ønsker å drive sin bedrift, og derfor vurderer jeg å bytte. De ti kronene ekstra kan utgjøre noe forskjell.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

bare tull og tøys

Omtale av  Kristin S

De har ikke efaktura, kid på regningene er ugyldig.. og sånt ekstra stress passer ikke meg

Chilimobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR