Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Fjordkraft Mobil
3.2
369 verifiserte omtaler

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer

Positiv trend

Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
369 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#12
Middels
Fjordkraft Mobil er rangert
#12 av 22 mobilselskaper
42%
Middels
42% anbefaler Fjordkraft Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 369 omtaler om Fjordkraft Mobil

FILTRER OMTALER
113
40
35
51
130
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Veldig fornøyd. :)

Omtale av  Helge

Har ikke hatt noe problemer med Fjordkraft Mobil. Hverken med dekning, kundeservice eller med faktura. De gangene faktura har vært over mnd-beløp, er det pga min bruk. Har ikke noe problem med å anbefale FKM til hvem det skulle være.

Svar fra Fjordkraft Mobil
03.05.2021 14:07

Hei Helge, Så flott å høre at du er fornøyd! Takk for tilbakemeldingen. Med vennlig hilsen, Fjordkraft

Dårlig på min opptjente rollover

Omtale av  Ter G

Hadde 2gb.+2gb og gikk ned på ett abb. 1gb. og mistet min ærlige opptjente roll over med ett penne strøk ,oppfatter det som svært irriterende......

Svar fra Fjordkraft Mobil
31.05.2021 11:29

Hei Ter G. Takk for din tilbakemelding. Det er lei å høre at du ikke er fornøyd med data-rollover praksisen vår. De aller fleste mobilabonnement i bransjen vil en nedgang i abonnement-størrelse, føre til tap av opptjent data. Vi beklager for at dette ikke har kommet tydelig nok frem. Ønsker deg en riktig så fin dag videre. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Fantastisk!!

Omtale av  Ronny

Kjempe enkelt og veldig billig.. Super kundeservice!

Svar fra Fjordkraft Mobil
10.05.2021 13:22

Hei Ronny, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Ønsker deg en fin dag og helg. Med vennlig hilsen oss i Fjordkraft

Forstår ikke betydningen av "ikke interresert".

Omtale av  Barryjohannes

Som abbonement er det ikke noe å utsette på dem. Men den dagen du bytter til et annet selskap, ringer de deg opp å prøver å kapre deg tilbake. Har tre ganger på få dager måtte svare pågående selgere at jeg ikke er interresert. Forstår ikke at det på noen som helst måte skal være uklart.

Svar fra Fjordkraft Mobil
26.04.2021 15:41

Hei Barry, og takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at var fornøyd med ditt abonnement. Mindre hyggelig er det å høre om din opplevelse i samtale med oss. Vi beklager veldig for at du ble oppringt fra oss flere ganger enn ønskelig, dette skal ikke skje. Ønsker deg en riktig så fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Godt fornøyd

Omtale av  Eystein S

Dekker mitt behov som er under 1 gb i måneden. Redder meg noen ganger grunnet roll-over.

Svar fra Fjordkraft Mobil
14.04.2021 10:38

Hei Eystein, Takk for din tilbakemelding og flott å høre at du liker roll-over. Visste du at det nå også går at å kjøpe mobiltelefon på vår nye markedsplass? https://markedsplass.fjordkraft.no/

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Hva syns jeg om Fjordkraft Mobil?

Omtale av  Stian

Dette er møkkselskap og jeg skal amelde til police og amelde noe annet å! Fjordkraft Mobil må bort som Talkmore! Jeg skal ikke bytte til talkmore eller Fjordkraft Mobil mitt liv! Dårling selskap! Dem svintel også! pass på! Jeg. er superfoynød med skymobil så jeg komme ikke bytte hele tatt :)

Svar fra Fjordkraft Mobil
26.04.2021 15:40

Hei Stian. Siden jeg bare ser fornavnet ditt, så har jeg dessverre ingen mulighet til å lete opp kundebildet ditt. Det betyr at jeg dessverre ikke har noe innsyn i hva som kan ha skjedd. Ønsker deg en riktig fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Får aldri 3G/4G

Omtale av  S

Godt mobildekning (tale) generelt, men får nesten aldri 3G eller 4G, kun "E nett". Ikke engang i storbyene.

Svar fra Fjordkraft Mobil
26.04.2021 15:40

Hei S. Det er uheldig at du opplever at du får kun "E nett" på vårt mobilabonnement. Alle våre mobilkunder har full Telenor-dekning og skal ha 4G i storbyene. For å se dekning i ditt område kan du besøke Telenor sine nettsider og søke opp adressen din i deres dekningskart: (https://www.telenor.no/dekning/). Ellers vil jeg anbefale deg å ta kontakt med vårt kundesenter som er svært behjelpelig i feilsøking på din telefon. Ønsker deg en riktig så fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Problems with Google app and Min Side

Omtale av  Hermilo G

Sometimes telling me that my number is not registered.

Svar fra Fjordkraft Mobil
26.04.2021 15:40

Hei Hermilo. Ved problemer med innlogging på MinSide, vil jeg anbefale deg å ta kontakt med vårt kundesenter på enten telefon (23 00 61 00) eller på chat som du kan finne på våre hjemmesider. Ønsker deg en riktig så fin dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Billig fast fri tale/sms

Omtale av  Helge

Fast faktura, fri tale/sms, slipper å tenke på kontantsaldo. Koster litt ekstra å ringe til f.eks Sverige, men ikke sikkert det drar ned totalbudsjettet likevel sammenlignet med andre abbonement. Telenor nett som vel regnes som 100% kvalites dekning her i landet, usikker på Sverige situasjonen.

Svar fra Fjordkraft Mobil
05.02.2021 15:12

Hei Helge, og tusen takk for den gode tilbakemeldingen! Det setter vi enormt stor pris på. Jeg er usikker på hva du mener med Sverige-situasjonen, så der har jeg dessverre ikke et svar å gi deg, men ta kontakt med oss på f.eks Facebook hvis det er noe som helst vi kan hjelpe deg med! Ønsker deg en fin dag :) Med vennlig hilsen Fjordkraft

Fri bruk i EU/ EØS, er ikke Norge en del av EU/ EØS ?

Omtale av  Lars E. K. R

Hei, jeg er i utgangspunktet veldig fornøyd med Fjordkraft og har vært kunde på strøm og mobil i flere år. Er veldig godt fornøyd med Fjordkraft app. På siste regning fra dere har dere tatt betalt for en samtale jeg har hatt fra Norge til Danmark, to land som etter min mening er innenfor eu/eøs. Jeg har snakket med kundeservice som er grei. De forteller at det koster penger å ringe ut av Norge. Men det er gratis for meg å ringe mellom Sverige og Danmark. Hvis det koster noe å ringe ut av Norge som er et EØS land og til et EU/EØS land, så er det ikke etter min mening fri bruk innenfor EU/EØS, og dere bør da ikke informere om at det er fri bruk innenfor EU/EØS. Jeg liker ikke at det står at det er fri bruk i EU/ EØS, med en tekst lenger nede der dere skriver det koster noe å ringe ut av Norge. Det er ikke god informasjon/ kundeservice og dere som skal ha best kundeservice bør endre praksis.

Svar fra Fjordkraft Mobil
05.02.2021 15:06

Hei Lars, og takk for tilbakemeldingen. Det stemmer som du sier - du kan bruke mobilen som hjemme når du er i EU/EØS, men ikke fra Norge til EU/EØS. Dette er bransjestandard, og meningen er at du skal kunne bruke mobilen som hjemme mens du er i utlandet – eller mens du "roamer" som det heter på bransjespråket. Å konktakte andre land mens du befinner deg i Norge koster fortsatt ekstra. Jeg tror nok ikke dette kommer til å endre seg med det første, er jeg redd. Ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen Fjordkraft

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Enkelt og billig

Omtale av  John M. Ø

Fjordkraft mobil med fordel virker fortsatt selv om jeg har byttet strømmlevrandør

Svar fra Fjordkraft Mobil
05.02.2021 15:06

Hei John, og takk for den fine anmeldelsen! Jeg skal late som jeg ikke så at fordelsprisen fortsatt er aktiv selv om du ikke er strømkunde ;) Ha en fin dag! Med vennlig hilsen Fjordkraft

Tilfreds kunde!

Omtale av  Tove H. R

Byttet fra Talkmore til Fjordkraft i september 2020 (er strømkunde) Har hittil ikke opplevd noe krøll - hverken med fart (eller spenning,,,!) og overgangen gikk knirkefritt! Jeg har alltid hatt Samsung og Android. Med min erfaring så langt, så anbefales abonnementet og oppleves som utmerket.

Svar fra Fjordkraft Mobil
12.11.2020 15:16

Hei Tove, og tusen takk for den hyggelige anmeldelsen! Det er veldig godt å høre at du er fornøyd med oss. Om det skulel være noe som helst vi kan hjelpe deg med i fremtiden er det selvsagt bare å ta kontakt :) Med vennlig hilsen Fjordkraft

Hvorfor bruke telenor når Fjordkraft er billigere

Omtale av  Finn I

Fjordkraft bruker telenors linjer til langt lavere bris Bildene som er i telenor skyen ligger nå hos googleskyen som er like bra

Svar fra Fjordkraft Mobil
12.11.2020 15:08

Hei Finn. Tusen takk for god tilbakemelding! Det stemmer som du sier, at man trenger på ingen måte å være låst til en operatør sin skylagringsløsning hvis man ønsker å bytte. Det finnes nok av løsninger som vil fungere flott helt uavhengig av hvor man er mobilkunde :) Vi har skrevet en artikkel om det her: https://www.fjordkraftmobil.no/mobilskolen/slik-sikkerhetskopierer-du-mobilen-din-i-skyen/ Ønsker deg en god uke! Med vennlig hilsen Fjordkraft

Dataforbruk er høyt

Omtale av  Bernt

Dekningen er på lik linje som andre, men forbruk av data er som andre skriver usedvanlig høyt. Bare ved å se på mail i 2 min. er opptil 0,20 MG oppbrukt. Så om man bruker Internett mye ute så styr unna Fjordkraft.

Svar fra Fjordkraft Mobil
25.09.2020 13:39

Hei Bernt, og takk for tilbakemeldingen. Det er leit å høre at du har denne opplevelsen av oss. Jeg vet ikke hva grunnen er til at å sjekke mail har brukt såpass på data, men grunnen kan f.eks være at mobilen din har lastet ned et større mailvedlegg, noe som vil bruke datatrafikk. Mobildata brukes ikke fortere hos oss enn hos andre selskaper - her er det likt hos absolutt alle. 1GB er 1GB, uansett hvilket selskap man er hos. Jeg oppfordre deg til å kontakte oss på f.eks chat eller Facebook Messenger og inkludere telefonnummeret ditt, slik at vi kan se nærmere på dette sammen med deg. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Ny bruker

Omtale av  Fornøyd

Jeg har nettopp flyttet abonn til Fjordkraft men erfaring så langt er veldig bra

Svar fra Fjordkraft Mobil
25.09.2020 13:35

Hei, og tusen takk skal du ha for tilbakemeldingen! Det setter vi stor pris på. Om det er noe som helst vi kan hjelpe deg med er det bare å kontakte oss på telefon, chat eller Facebook :) Med vennlig hilsen Fjordkraft

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

De lyver

Omtale av  Alekan

De lurte meg. Det skulle være gratis strøm første måned. Jeg fikk høyeste faktura den første måned. Eg var ikke fornøyd! Eg anbefaler ikke. Eg byttet strømleverandør til annet bedrift. Vurderer å bytte mobil abonnement også

Svar fra Fjordkraft Mobil
25.09.2020 13:32

Hei Alekan, og takk for tilbakemeldingen. Siden jeg ikke vet hvem du er blir det vanskelig å svare på hva som kan ha skjedd her. Kan det være at du har fått faktura på nettleien og ikke strømforbruket ditt? Jeg vil oppfordre deg til å kontakte vår kundeservice på telefon, chat eller Facebook slik at vi kan se nærmere på dette sammen med deg. Ønsker deg en god dag. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Fjordkraft Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR