Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Fjordkraft Mobil
3.0
353 verifiserte omtaler

Fjordkraft Mobil omtaler og erfaringer

Positiv trend

Fjordkraft Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.0
Middels
353 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#12
Middels
Fjordkraft Mobil er rangert
#12 av 22 mobilselskaper
41%
Middels
41% anbefaler Fjordkraft Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 353 omtaler om Fjordkraft Mobil

FILTRER OMTALER
103
39
32
50
129
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Fjordkraft Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Billig og bra

Omtale av  Gudrun

Skiftet fra Komplett mobil til Fjordkraft da Komplett ble solgt til Ice. Så langt har min erfaring med Fjordkraft utelukkende vært positiv. Bra pris og foreløpig har jeg opplevd dekningen svært tilfredsstillende. Eneste jeg savner er Komplett`s EU+

Svar fra Fjordkraft Mobil
08.05.2019 14:18

Hei Gudrun, Og tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Så godt å høre at du er fornøyd med oss. Hvis det skulle være noe som helst du trenger hjelp med i fremtiden er det bare å kontakte oss på telefon, chat eller e-post. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Var det verdt å bytte til Fjordkraft for å spare den 100,- lappen i mnd?

Omtale av  Ken

Jeg, som mange andre har gått i fella til Fjordkraft Mobil. På siden dems så lover de "Nøyaktig samme dekning som Telenor-kundene" Dette stemte overhode ikke i mitt tilfelle. Jeg fikk et godt tilbud som sparte meg ca 100kr pr mnd for å ha det samme hos Fjordkraft som jeg hadde hos Telenor. Mens jeg skriver dette er jeg på vent på Fjordkraft Support! Min opplevelse så langt etter noen uker med Fjordkraft: 1. MYE tregere telefon og nett, rett og slett ustabil telefon. Samsung S7 Egde som har virket i mange måneder før portering og er alltid oppdatert. 2. Mobil Appene mine mister veldig ofte kontakt og må re-innlogge, Dette er veldig ødeleggende om man også bruker telefonen til spill når en f.eks mister kontakten under en kamp i Clash of Clans. 3. Jeg passerte Svinesund-brua og kjørte ikke lenger enn til markedet rett over grensa, jeg skulle fint fortsatt ha god NORSK mobildekning fra Halden-mastene. Jeg hadde under gode forhold Med TeleNor dekning helt ned til Råssø. Signalet jeg fikk på telefonen på svinesund var Edge,,, Edge? Det kan jeg ikke huske å ha sett på Mange år. Venter fortsatt på å komme igjennom til support, ventet nå i 25min --> 30 min så kom jeg igjennom, Jeg opplevde Kundesupport veldig Positivt og konsulenten jeg snakket med var hyggelig og virket veldig engasjert på å få løst mitt problem. Konsulenten mente at det kunne være noe galt med simkort og sender ut en ny, jeg fikk også en anvisning for å resette tidligere operatør og nett innstillinger på telefonen som også kan være årsak til mine problemer. Ved portering til Fjordkraft: Jeg satt kun inn sim fra Fjordkraft og slo på telefonen da jeg gikk over til de, Jeg gjorde ikke noe annet som å resette operatør e.l da jeg så det sto fjordkraft i skjermen. Etter å få resatt nettverksinnstillinger på telefonen slik support mente, kjørte jeg en speedtest på tek.no og jeg skal si jeg ble overasket over resultatet ble så mye bedre, 3 målinger: 45Mbps, 49,1Mbps og 61,4Mbps Litt små-surfing med tlf nå viser seg å være MYE mer stabilt. Det gjenstår å se om dette løste mine komplikasjoner med tlf etter overgang til Fjordkraft. Fikk idag et nytt håp om det. Fjordkraft Scorer ikke full pott da dette burde vært opplyst slik at man ikke opplever slike komplikasjoner jeg har hatt med telefon og dekning etter portering. Dette kan også være årsaken til at mange angrer på å gå over til Fjordkraft, jeg angret også siden det virket så bra med operatøren jeg hadde. Hadde jeg vist at nett innstillinger på telefonen skulle resettes ved portering, hadde jeg nok aldri opplevd disse negative erfaringene med Fjordkraft. Jeg vil dele dette slik at de som vurderer å gå til Fjordkraft, og de som har hatt de samme komplikasjoner med tlf etter portering, slik at de som vurderer overgang får en liten "headsup" og de som sliter litt og leter etter vurderinger (slik en ofte gjør ETTER man får problemer) kanskje får en løsning ved å prøve dette.

Svar fra Fjordkraft Mobil
08.05.2019 14:57

Hei Ken, og tusen takk for den veldig utfyllende tilbakemeldingen. Det setter vi stor pris på! Det er også supert at du forteller om løsningen på problemet ditt, slik at det kan være til hjelp for andre med samme problem. Det er heldigvis ikke slik at man får en annen dekning hos Fjordkraft enn den man får hos Telenor. Dekningen vår er helt lik, og det er ikke slik at man prioriteres annerledes i nettet fordi man er kunde hos Fjordkraft og ikke hos Telenor. Så denne myten må vi bare avkrefte med en gang. At litt krøll kan oppstå ved portering til et annet selskap er dessverre noe som kan skje hos alle mobilselskap, men det tilhører heldigvis sjeldenhetene. Ut fra det jeg kan lese her har du rett og slett vært uheldig, selv om det selvsagt ikke gjør situasjonen noe mindre irriterende av den grunn. Det er ikke slik at alle som blir kunder hos oss må tilbakestille innstillingene i telefonen sin, men det kan være lurt å prøve dette hvis man opplever dekningsproblemer, slik tilfellet var hos deg. Igjen - tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en såpass detaljert anmeldelse. Om det skulle være noe som helst du trenger hjelp med i fremtiden er du selvsagt velkommen til å kontakte oss på telefon, chat eller e-post. Med vennlig hilsen Fjordkraft

Dårlig service, feil informasjon på kundesenter og dyrt

Omtale av  Marius

Ikke bruk dem! Kan virke som en erstatning for Chess, men de er ikke i nærheten.

Dårlig kundebehandling

Omtale av  Pg

Fikk ikke med meg at regning ikke var blitt betalt - burde fått sms - stengte abonnement - kostet 400kr å åpne igjen pga to nummer var registrert på meg. Dette var en glipp og har aldri før latt en regning forfalle. Det positive var at de åpnet på under ett minutt igjen - da jeg sa at regning var betalt.

Fornøyd.

Omtale av  Jens T. S

God kundeservice. Stabilt nett. Det er kun snakk om pris.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Fornøyd

Omtale av  Lkn

Veldig fornøyd, sjelden eller aldri problemer. God og stabil dekning.

God erfaring

Omtale av  Einar O

Har ingen problemer med Fjordkraft, betaler 119 pr/mnd med 1GB data. Pris fordi jeg har strøm fra samme leverandør.

Billigste abonnementet jeg har funnet

Omtale av  Jacob H

Veldig god mobiloperatør p.g.a prisen. Telenordekning. I motsetning til hos Telenor betaler man ikke for å bruke bank-id på mobilen.

Lureri...

Omtale av  Geir J. E

Fjordkraft mobil ser ved første øyekast ut som en god deal ettersom det gir fordel hvis man har strøm fra dem også. Det som ikke vises er at de er mye dyrere på strømmen slik at fordelen de gir på mobil abonnementet blir oppspist flere ganger... Har også funnet abonnement som er billigere enn fjordkraft så da bytter jeg.

Dårlig nettverket

Omtale av  Salah K. K

Etter min erfaring er at jeg helt ikke fornøyd med dekning av nettverket. Alltid får dårlig nettverk både her i Norge og veldig dyrt dekning i hjemland.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Pass dere!

Omtale av  Lars

Hvis dere bruker opp datapakken påløper kostnader for mottak data, Snap etc. og regningen går opp med 399kr pr mnd hos min sønns abb!

Mobildataene som forsvant

Omtale av  Mona

Jeg har hatt flere mobilleverandører de siste årene, og har stort sett ikke brukt opp inkluderte data med mindre det var noe helt spesielt den måneden. Med fjordkraft mobil fikk jeg stadig vekk beskjed om at jeg var tom og måtte kjøpe ny datapakke. Det toppet seg da jeg fikk beskjed om at jeg var tom to dager etter at jeg hadde kjøpt 1gb. Jeg hadde ikke streamet eller lastet ned, så det kan ikke ha stemt. Jeg møtte ikke forståelse hos kundeservice, som sa at måling av data var det samme hos dem som alle andre. Det kan jeg bare ikke tro på. Så da byttet jeg leverandør.

Greit mobilabonnement

Omtale av  Skijon

Greit, men fungerer dårlig når du er på slutten av datamengden. Får råd om å øke datamengden, men når du skal prøve å ringe for å få råd, er det ingen som svarer...

Dekningen virker o.k., da de bruker Telenor nettet.

Omtale av  Alf

Fjordkraft har grei dekning fordi de bruker Telenor sitt nett. Men jeg lurer på om de har krøllet til min e-post adresse da den ikke funker slik den har gjort tidligere. Må jeg bruke Telenor for å ha min velfungerende e-postadresse?

Super kundeservice!

Omtale av  Thor-Egil

Kjempefornøyd med alt, men vurderer jeg å bytte da flere og flere har eu+ inkludert. Teller mye for meg da jeg er endel i thailand.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Helt greit mobilabonnement, men savner datakontroll

Omtale av  Espen

Har mobilabonnement for mine barn. Kan legge inn varsel når grensa for data er nådd, men rekker ikke å stoppe forbruk fort nok. Tar kontakt med kundeservice og da har jeg fått slettet overforbruk når jeg "beviser" at jeg har skrudd av databruk tidsnok, men bruker mye tid på dette. Burde vært automatisk, men ellers godt fornøyd

Fjordkraft Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR