Happybytes opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meget fornøyd med Happy Bites. Alt fungerer som det skal. Jeg har ingen klager så langt. Dere nevner Plus Mobil som billigste. Det stemmer ikke etter mine lister.
Flott å høre at du er happy med oss Scott. Takk for hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
Kjempefornøyfd med Happybyte, billigst å bruke hvis en måringe til land utenfor EU området og mottaker ikke har internett/Wifi tilgjengelig, rask og veldig serviceminded kundeservice, aldri hatt et så billig telefon abonement før og dekning over alt hvor jeg ferdes.
Takk for veldig hyggelig tilbakemelding Hans. Supert at du er fornøyd med oss. Takk også for flott omtale. Thomas // Happybytes
Står nå på dag 3 uten nettverk/tilgang til å kunne kommunisere. Har kommuniserte med kundeservice og fått inntrykket at problemmet ikke ble tatt seriøst lengre opp i systemet. Ble til slutt opplyst at det var leverandøren Telenor Linx sin feil.
Som du vet har vi gjennom helgen gjort alt vi kan for å hjelpe deg. Dessverre rår vi ikke over feil hos våre leverandører på utenlandstrafikk. Uansett litt kjipt med en slik tilbakemelding med tanken på hjelpen du har fått. Thomas // Happybytes
Kontaktet kundeservice i dag etter min forrige omtale her for noen dager siden. Det ble litt av en opplevelse... fikk til svar med de problemene jeg hadde med "robot" stemme, ingen samtale venter og stadig omstart av tlf grunnet nett problemer, alt alt skyldtes produsentene og da spesielt Google og Kina telefoner. De hadde jo ikke klargjort for Happybytes sitt sim visstnok. (Jeg har Pixel tlf) Jeg måtte visst bare vente på Android 14 oppdatering, frem til det så er samtalene over 2G, derav "robot" stemmer, ikke samtale venter og daglig omstarter? Altså... jeg har hatt mange operatører opp igjennom årene og aldri hatt disse problemene før... så forstår virkelig ikke at de kan mene at dette er mitt og produsentene sin feil. Nei, Happybytes, dette er ikke godt nok... og de antydningene av kundeservice i tillegg som jeg tolker som: Skaff deg iPhone, problem løst.
Ingen har som du godt vet sagt det er din skyld, men som vi har forsøkt å forklare så er det telefonprodusentene som må legge inn våre opertørinnstillinger. Det aller fleste produsentene har gjort det, men ikke alle. Skjønner det likevel blir et problem for deg men du må ikke vri på det vi forsøker å forklare deg til noe annet enn det det er. Thomas // Happybytes
Etter at de fjernet støtten for tale over Wi-Fi fra OnePlus 8 Pro telefonen min,skal jeg bytte operatør. Talekvaliteten ble også drastisk mye dårligere da de byttet plattform. Vil ikke anbefale de til noen .
Synd du ikke er fornøyd med oss Endre. Nå er det ikke sånn at vi har fjernet støtte fra noen telefoner men ikke alle produsenter er like raske med å legge til våre tjenester i sine operativsystemer. Men det jobbes hardt med og det kommer. Thomas // Happybytes
Super service og fikk raskt svar når jeg lurte på ting. Like god dekning som tidligere abonnement, bare veldig mye billigere. Anbefales på det sterkeste!!!
Veldig hyggelig å høre at du er happy med oss Alf 😀 Tusen takk for flott tilbakemelding, omtale og ikke minst din anbefaling 🙏🏻 Thomas // Happybytes
Veldig fornøyd! Alltid god service og raskt svar- Ikke noe å utsette!
Veldig hyggelig at du er happy med oss Tor. Takk også for at du har valgt Happybytes og veldig fin omtale. Thomas // Happybytes
Kjempe god service, ved nett problemer i utlandet.
Takk for hyggelig tilbakemelding Knut. Vi er her for å hjelpe når du skulle trenge oss. Takk også for fin omtale. Thomas // Happybytes
Fikk en veiledning med beskrivelse og bilder på hvordan jeg skulle gå inn på innstillinger. Da fungerte det igjen🙌☺️
Flott å høre at det løste seg Kristin. Vi er her for hjelpe. Thomas // Happybytes
Price, service, everything was good. I change bc I am moving abroad and need a very cheap abonnement to keep the number. Happybytes it's only missing a very cheap and simple monthly abonnement
Thank you Maria. Glad to hear that you are happy whit us. Thanks for both feedback and nice review. Thomas // Happybytes
Bra abonnement med bra nett. Billige priser og flinke folk på kundeservice. Tommel opp fra meg.
Herlig å høre at du er happy med oss Trude 👍🏻 Takk for både hyggelig tilbakemelding og fin omtale. Thomas // Happybytes
Synes abonnementet fungerer helt fint i Norge, men så snart jeg beveger meg ut av landet får jeg ikke til å ringe noen.
Sånn skal det ikke være Julie. Ta kontakt med kundeservice så hjelper de deg å finne ut av det. Thomas // Happybytes
Får ekstremt god og rask hjelp innen få minutter! Alltid imøtekommende og hyggelige!
Flott å høre at du er happy med oss og servicen vår. Takk for hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
Funker fint og ikke noe tull. Første gangen jeg har byttet til et mobilselskap og ikke blitt kunde fordi de ringte meg. Jeg oppsøkte de selv fordi de var billigst. Slik det burde være. Bra kundeservice er det også. Anbefales.
Først og fremst, takk for at du valgte Happybytes Ola. Takk også for veldig hyggelig tilbakemelding, anbefaling og fin omtale. Vi lover å levere også i fremtiden. Thomas // Happybytes
Byttet til 10gb og nytt nr. Meget mooth og problemfritt
Så bra at du er happy med oss Kim. Takk for at du valgte Happybytes og takk for fin omtale. Thomas // Happybytes
Hjelpsomme medarbeidere som kan produktet og har meget kort responstid på henvendelser
Flott å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår Petter. Takk for at du har valgt Happybytes og takk for flott omtale. Thomas // Happybytes