Happybytes opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Profesjonelle, effektive, raske til å finne løsninger og Tekniskdyktige.
Flott at du er fornøyd med kundeservicen vår Dina. Takk for hyggelig tilbakemelding og omtale. Ønsker deg en riktig god jul. Thomas // Happybytes
Veldig fornøyd, billig og bra. Hele familien er fornøyd!
Alltid hyggelig å høre når kunder er fornøyd Andrea. Takker så mye for både hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
Vi er superfornøyde hele familien!! God service og hyggelig kundeservice.
Så flott å høre Kari. Blir jo veldig happy av sånt 🙌🏻 Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
Akkurat like bra som alle andre , men mye billigere. 👍
Både billig og bra er jo veldig bra Kjetil 🙌🏻 Takk for at du har valgt Happybytes og takk for flott tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
Var veldig happpy med Happybytes inntil de sendte ut nye sim-kort. Særdeles dårlig dekning der en før hadde 0 problemer, til og med midt i Bergen sentrum er det dødt. Har hatt ørten e-poster med kundeservice, som skylder på feile innstillinger, ikke siste oppdatering, for gammel telefon osv. Har sendt screenshot av både korrekte innstillinger, siste oppdatering og modell som ikke er av eldre sort. Da vet de plutselig ikke hva som kan skape problemene og en får gi beskjed om det vedvarer... Dette er for dårlig, og om det ikke blir fikset er det ikke annet valg enn å bytte operatør på alle abonnementene. Synd at det måtte rotes med noe som fungerte, når «oppdateringen» er langt under pari.
Kjedelig at du opplever dette Lena. Vi har akkurat den samme dekning som før så det skal ikke være der problemet ligger. Kundeservice forsøker ikke å finne på problemer men å søke etter hva som kan være årsaken. Håper det løser seg. Thomas // Happybytes
Bryr meg ikke om at de har skrudd opp prisene, for de er fortsatt billigst for meg uansett. Telenor kvalitet til mye mer happy priser.
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding Guro. Vi blir super-happy når du er happy 🙏🏻 Takk også for flott omtale. Thomas // Happybytes
Veldig bra til markedets beste priser, god dekning via Telenor nettet
Flott å høre at du er happy som Happybytes-kunde Morten. Takk for herlig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
Hadde problemer med innlogging på minside. Fikk hjelp til innlogging umiddelbart. Veldig bra service.
Takk for at du har valgt Happybytes Anders. Flott å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår. Takk også for hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
Ikke noe tull med hverken mobilbruk eller databruk.Veldig fin pris hittil,
Null tull er bra Frode. Det er riktig at vi justerer prisene fra 01.januar men vi er fortsatt blandt de billigste mobilselskapene i Norge. Thomas // Happybytes
God kundeservice. Relevant og on point. Sånn skal det være
Flott å høre at du er happy med kundeservicen vår Øystein. Det er en viktig del av et kundeforhold. Takk for hyggelig tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
Kundeservice i særklasse. Hadde problemer med mobildata på nytt simkort og ga happybytes kundebehandlere en flott jobb. De sendte ut en enkel og ryddig oversikt på hva jeg måtte gjøre trinn for trinn
Takk for veldig hyggelig tilbakemelding til gjengen på kundeservice Jens. Det settes veldig pris på. Takk for at du har valgt Happybytes og takk for flott omtale. Thomas // Happybytes
Rask hjelp da jeg fikk problemer med å aktivere nytt sim-kort
Flott at det løse seg raskt og på en god måte Lisa. Takk også for at du har valgt Happybytes og for hyggelig omtale. Thomas // Happybytes
Endel oppringinger gikk rett på mobilsvar. Kunne ikke motta vedlegg på endel meldinger. Prøvde forskjellige måter å endre instillinger etc uten hell. Måtte desverre bytte selskap. Etter det fungerte alt perfekt
Det kunne helt sikkert kundeservice hjulpet deg med. Thomas // Happybytes
Prisøkning nyttår, bytter til billigere leverandør. Det er alt for lett å bytte abbonnement (takk og lov), tror dette er undervurdert av ledelsen i Happybytes.
Synd du forlater oss Daniel. Nå er det jo ikke slik at vi øker prisene fordi "vi hadde så lyst" men fordi det er nødvendig. Vi er fortsatt et veldig billig mobilselskap for 95% av norske mobilkunder og skal fortsatt tilby billige mobiltjenester med god kundeservice og full Telenor-dekning. Thomas // Happybytes
Kjapt og greit, og chat skjønte hva jeg ville ha. Bad om å få ut telefonloggen for et par måneder. Fikk beskjed om å sende henvendelsen fra min registrerte mail og løfter om at det skulle komme ila dagen. Så nå venter jeg på mail fra kundeservice.
Veldig hyggelig at du er fornøyd med kundeservicen vår Hildegunn. Husk å sjekke at eposten vi sender deg ikke havner i spamfilteret. Thomas // Happybytes
Har vært fornøyd med 10GB uten datarollover men å bare legge på 50kr uten forvarsel er ikke bra da andre tilbydere har rollover og da kan jeg klare meg med mindre data men med rollover.
Er vel ikke helt enig i at en måneds varsel er uten forvarsel. Heller ikke enig i at vi priser oss ut. Vi er fortsatt blant de aller rimligste på markedet. Uansett synd at du forlater oss. Håper å se deg igjen ved en senere anledning. Thomas // Happybytes