Happybytes opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Hyggelig og dyktig kundeservice - Fikk rask hjelp med å aktivere E-SIM på iPad.
Hei Sebastian, Så godt å høre at du fikk den hjelpen du behøvde, og takk for happy omtale! :) Oskar // Happybytes
Veldig rask og god kundeservice, både på chat og mail. Ny kunde i dag, alt fungerer uten problemer. God dekning og hastighet.
Hei Øyvind, Så godt å høre at du er fornøyd (allerede), og tusen takk for happy omtale! :) Oskar // Happybytes
God pris på god tjeneste. Enkel overføring og veldig hyggelig kundeservice
Hei Tim, Takk for happy omtale, godt å høre at du er fornøyd! :) Oskar // Happybytes
Alle har 5g og jeg har hatt 5g før jeg byttet til dere, nå er det bare Lte, iPhone 13. Hvorfor?
Hei Jasmin, LTE betyr 4G, og dersom du ønsker å bruke 5G er det bare å aktivere det (det kan hende man må gjøre om igjen etter man bytter SIM-kort. Slik aktiverer du 5G på en iPhone 13: 1. Åpne Innstillinger 2. Trykk på ‘Mobilnett’ 3. Velg ‘Mobildata-alternativer’ (kan hete “Mobildatavalg” på noen språkversjoner). 4. Trykk på ‘Tale og data’ 5. Velg "5G-på" eller "5G-auto" Si ifra dersom det er noe du lurer på til kundeservice, så hjelper de deg mer enn gjerne ([email protected] eller chat via www.happybytes.no)! :) Oskar // Happybytes
fant abb til bra pris for meg og en venn :) veldig fornøyd med prisen anbefale happybytes på da sterkest god kundeservice
Hei Benjamin, Så godt å høre at du og din venn fant det abonnementet dere ønsket, og ikke minst, takk for happy omtale! :) Oskar // Happybytes
Hadde ett lite happy første døgn med Happybytes , da halve data mengden for en måned ble borte på 5 timer. Men takket være gode folk på support, fikk vi nøstet opp i det, og feilen lå hos iPhonen vår som brukte masse data unødvendig. Så Happybytes, virker bra. Anbefales.
Hei Øivind, Godt å høre at du er fornøyd med oss og at du fikk nøstet opp i feilen - og takk for happy omtale! :) Oskar // Happybytes
Rask og hyggelig kundeservice. Enkelt og forholde se til.
Hei Blom, Takk for happy omtale! :) Oskar // Happybytes
Trengte hjelp for å få opp Mobildata . Etter 2 min m kundeservice var det løst . Topp Service
Hei Tommy, Takk for happy omtale! :) Oskar // Happybytes
Har hatt et Flex abb i mange år. med tvilling sim og datasim. Har fungert bra og utenlandsprisene til Happy er ekstremt lave. Dekning bra. Support har vært bra via chat. Men, siste erfaring har fått meg til å revurdere deres support. Virker å være helt avhengig av hvem du chatter med. Hadde et 5gb abb med automatisk data påfyll, 39 kr for 1gb. God avtale En gang gikk automatisk data påfyll amok, hvert 5-15 min i gjennomsnitt en dag ble det påfylt 1 gb (til 39 pr. gang) totalt 19 ganger Skjønte at dette ikke kunne stemme. Bruke 1 gb på 5 minuter uten at telefon ble brukt til strømming eller nedlastning? Sa fra til en via chat at her var det sannsynligvis en feil Fikk et kort avvisende svar at dette var måling fra Telenor. Kunne ikke gjøre noe. De burde i det minste være åpen for muligheten at det var en feil på deres side
Hei Bjørn, Først og fremst leit å høre at du er misfornøyd med oss, slik skal det ikke være. Når det kommer til "opphopingen" av datapåfyll, så er det slik at det kan være en stund siden man faktisk har brukt data, og så kand et akkumulere seg til at man får gjentatte SMS om påfyll ved et senere tidspunkt. Dette er fordi det kan ta en stund før dataforbruk registeres fra Telenor og til oss, og dermed trigger SMSen med info om datapåfyll. Det jeg kan forsikre deg om er at det er basert på reelt dataforbruk, så for alle ekstra GB ( til 19 kr stk.) man blir belastet for utover inkludert datamengde, så er det basert på faktisk registrert data i nettet fra ditt SIM-kort. Det kan dog virke misvisende i enkelte tilfeller der man ikke streamer eller bruker data, og da får disse SMSene i etterkant. Håper dette var noe oppklarende, og så håper jeg at vi får deg happy igjen! :) Oskar // Happybytes
Kort og effektiv service. Fikk den hjelpen jeg trengte
Hei Espen, Godt å høre at du fikk den hjelpen du behøvde, og takk for happy omtale! :) Oskar // Happybytes
Fikk rask hjelp til å opprette abbonoment manuelt av kundeservice da det ikke fungerte med innmelding på hjemmesiden på grunn av feilmelding.
Hei Rebekka, Velkommen som kunde hos oss, og takk for super omtale, så godt å høre at du fikk den hjelpen du behøvde! :) Oskar // Happybytes
Hjelp med oppsett av 4G-router gjort på minutter!!
Hei Joakim, Så godt å høre at du fikk den hjelpen du behøvde, og at du er happy! :) Oskar // Happybytes
Hadde tale over wifi før sim kort ble oppdatert. Etter dette så skylder de på telefonleverandør. Er nødt til å ha tale over wifi pga dårlig dekning her. Nå er det på tide å bytte leverandør. Dette er dårlige greier........
Hei Tellef, Dersom man har en eldre telefon eller en telefon av enkelte kinesiske merker, så kan det være at WiFi tale ikke er støttet - fra mobilprodusenten sin side. Vi har åpnet opp for at alle mobilprodusenter skal kunne hente innstillingene våre og ta de i bruk, men det er det dessverre ikke alle som har gjort. Uansett, leit å høre at du ikke ble happy denne gangen, ønsker deg velkommen tilbake ved en senere anledning dersom du skulle bytte telefon, eller dersom produsenten av din telefon legger tilrette for WiFI tale med oss :) Oskar // Happybytes
Flott service ,enkelt og greit ❤️👍 Prisene er helt ok.
Hei Emira, Takk for hyggelig omtale :) Oskar // Happybytes
Skulle gå over til plussmobil, men hos de var det bare krøll, og endte opp med å gå en hel helg uten fungerende simkort, altså ingen dekning eller data! Kontaktet Happybytes på mandagen som kom, og fikk raskt ett abonnement opp å gå på dagen! Kunne ikke vært bedre service!
Hei Jon, Så godt å høre at det ordnet seg og at du er happy hos oss, og takk for omtalen! :) Oskar // Happybytes
Kundeservice medarbeider var veldig behjelpelig og svarer kjempe rask
Hei Billy, Takk for happy omtale, godt å høre at du er fornøyd! :) Oskar // Happybytes