Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Happybytes
4.0
1 009 verifiserte omtaler

Happybytes omtaler og erfaringer

Positiv trend

Happybytes opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
1 009 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#3
Utmerket
Happybytes er rangert
#3 av 22 mobilselskaper
79%
Utmerket
79% anbefaler Happybytes
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 1 009 omtaler om Happybytes

FILTRER OMTALER
742
50
35
60
122
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Happybytes?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Happy man

Omtale av  Oddings

Trengte hjelp da mob plutselig ikke kom på nettet. Etter en gjennomgang med en robot, kom jeg i kontakt med et menneske på chat. Fikk raskt hjelp til å fikse nettverksinnstillingene som sannsynligvis hadde falt ut av pga oppdatering.

Svar fra Happybytes
03.05.2024 08:38

Hei Oddings, Godt å høre at du fikk den hjelpen du behøvde, og takk for hyggelig omtale. Oskar // Happybytes

Dårlig kundeservice

Omtale av  Bjarte

Håpløs kundeservice med noe ai/robot tull som man må kaste bort tiden på, og kjipe fakturarutiner. Mye for pengene på abonnementene men kjip ellers

Svar fra Happybytes
26.04.2024 09:38

Hei Bjarte, Først og fremst godt å høre at du synes du får mye for pengene som kunde hos oss - men leit at du opplever vår kundeservice som tull og bortkasting av tid. Botten vår er påskrudd utenfor åpningstid for å gi hjelp når kundeservice er stengt, så alternativet er å vente til kundeservice åpner igjen dersom du ikke ønsker å benytte deg av den. Du nevner også "kjipe fakturalinjer", litt usikker på hva det er du mener her - men gjerne send meg en e-post på dette dersom det er noe du ønsker å ta opp, alle innspill tas i mot med åpne armer: [email protected] Oskar // Happybytes

Fornøyd

Omtale av  Helga

Svært rask og imøtekommende respons ved kontakt med kundeservice

Svar fra Happybytes
26.04.2024 09:33

Hei Helga, Takk for hyggelig omtale, veldig godt å høre at du er så fornøyd med vår kundeservice :) Oskar // Happybytes

Anbefaler Happybytes

Omtale av  Hanna

Flinke og serviceinnstilte folk, gode priser. Anbefales!

Svar fra Happybytes
26.04.2024 09:33

Hei Hanna, Takk for hyggelig omtale! :) Oskar // Happybytes

Særdeles god kundeservice

Omtale av  Svein

Erfarer at de alltid svarer utrolig rakst på henvendelser og evt. utfordringer løses raskt. Særdeles godt fornøyd med servicen.

Svar fra Happybytes
26.04.2024 09:32

Hei Svein, Tusen takk for veldig hyggelig omtale! :) Dette varmer å høre. Oskar // Happybytes

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Serviceminded og rimelig

Omtale av  Kristian

Fantastisk kundeservice, veldig serviceminded, selv om de har noe begrenset åpningstid. "En om dagen" er et supersmart abonnement.

Svar fra Happybytes
26.04.2024 09:32

Hei Kristian, Takk for hyggelig omtale! :) Dersom du har konkrete innspill til hva slags åpningstid du som kunde ønsker, eller mener vi burde ha - gjerne send meg en e-post på: [email protected]. Oskar // Happybytes

Topp kundeservice

Omtale av  Stein G. A

Kundeservicen er helt topp. Den alene er nok at en bil være kunde her

Svar fra Happybytes
16.04.2024 09:05

Hei Stein, Takk for hyggelig omtale og ros til vår kundeservice :) Oskar // Happybytes

Fornøyd med hyggelig og løsningsorientert service

Omtale av  Ester L. J

Kunsehebandler viste god forståelse, kom med konkrete og praktiske forslag til fobedring, og gjorde en rask endring i et potensielt problem. Hyggelig og virket ikke utålmodige å chat-en. Tok seg god tid.

Svar fra Happybytes
12.04.2024 08:59

Hei Ester, Takk for hyggelig omtale og for skryt til vår kundeservice. Det skal jeg bringe videre her :) Oskar // Happybytes

Eneste ærlige mobilselskapet i Norge

Omtale av  Christian H. C

Eneste erlige mobilselskapet jeg har vært borti! Får det jeg betaler for og vel så det, har aldri hatt så bra dekning som nå, hadde Telia før. Kundeservice svarer med en gang og får alltid informasjonen og servicen jeg trenger! Kan virkelig anbefale😀

Svar fra Happybytes
09.04.2024 09:23

Hei Christian, Takk for hyggelig og fin omtale. Veldig godt å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Oskar // Happybytes

Tregt og arrogant firma.

Omtale av  Tarjei

Som andre her har nevnt opplevde jeg en treghet i nettet som jeg aldri har opplevd med andre operatører. Fikk bla annet ikke avsluttet turer på elsparkesykkel, slik at jeg faktisk tapte penger på det. Da jeg delte opplevelsen min med kundeservice ble den fullstendig avvist. "Vi har akkurat samme dekning som Telenor", var svaret. De benektet at jeg kunne oppleve dette, og sendte heller en kopi av en avtale de har med telenor om dekning. Synes det er rart at man ikke er mer imøtekommende, men ser at den samme tonen går igjen i svarene til negative omtaler her på siden. De oppleves som hårsåre og eplekjekke. Hadde også et mareritt i Frankrike i sommer. Fikk samme sms flere hundre ganger fra hver eneste kontakt. Her var kundeservice behjelpelige og hyggelige, inntil de mente det var min kinesiske oneplus telefon sin skyld. Sant skal sies, det var visst flere norske som hadde problemer i Frankrike da, men ingen av de jeg jeg reiste med opplevde dette. Ingen av dem hadde Happybytes heller. Vil overhode ikke anbefale happybytes pga min opplevelse av nett som faller ut og er tregt og den arrogante kundeservicen som nektet å ta kritikken til seg. Har nå byttet til plussmobil og opplever ingenting av det jeg har nevnt her.

Svar fra Happybytes
08.04.2024 12:13

Hei Tarjei, Først og fremst leit å høre at det var sånn du opplevde ditt kundeforhold hos oss, slik skal det ikke være - hverken arrogant kundeservice eller treghet i nettet. Jeg ønsker gjerne å se nærmere på disse samtalene du har hatt med vår kundeservice, bare å kontakte meg på [email protected] - så skal jeg se nærmere på det. Til info benytter vi akkurat samme systemleverandør og tjenesteplattform som Plussmobil, så dersom det er plattform/tjenesteutofordringer du har hatt vil det være identisk opplevelse med de som med oss. Ønsker deg uansett velkommen tilbake som kunde hos oss ved en senere anledning, så både håper jeg og tror at det vil bli en mer happy opplevelse! :) Oskar // Happybytes

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Flott kundeservice

Omtale av  Ka

Flott kundeservice etter en litt grov feil fra Telenor mtp en vill autopåfyll. Meget fint rettet opp fra Happybites ansatte.

Svar fra Happybytes
04.04.2024 14:48

Hei Ka, Godt å høre at du fikk den hjelpen du behøvde, og jeg kan forsikre deg om at den feilen der er rettet for alle våre kunder nå :) Oskar // Happybytes

Enkelt og greit

Omtale av  Stian

Returnerer til happybytes etter noen år hos annen leverandør. Var veldig fornøyd Da og er veldig fornøyd Nå. Rask og god hjelp fra support da jeg greide å kløne med aktivering av tvillingsim. Anbefales.

Svar fra Happybytes
04.04.2024 14:45

Hei Stian, Velkommen tilbake til oss! Godt å høre at du (fortsatt) er fornøyd med oss, og veldig takk for hyggelig omtale :) Oskar // Happybytes

Perfect team

Omtale av  Ovidijus

I have big problems with my new sim card. But your best team helped for me a lot.

Svar fra Happybytes
04.04.2024 14:47

Hi Ovidijus, Great to hear that you got the help you needed. Thank you for the five star review :) Oskar // Happybytes

MMS problem løst!

Omtale av  Steinar

Problem med MMS ble raskt og effektivt løst. Jeg var veldig godt fornøyd.

Svar fra Happybytes
04.04.2024 09:54

Hei Steinar, Godt å høre at du fikk fikset MMS problemet ditt, og takk så mye for omtale :) Oskar // Happybytes

Svært fornøgd, prisauke frå januar 2024 og må bytte

Omtale av  Malfinn V

Har for det meste brukt abbnomentet fri bruk, svært fornøgd, men prisen har gått opp med kr 50 i mnd

Svar fra Happybytes
04.04.2024 09:53

Hei Malfinn, Leit å høre at du forlater oss, jeg ønsker deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning. Takk for omtale :) Oskar // Happybytes

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Takk for hjelpen!

Omtale av  Arvid

Fleksibel hjelp når vi trengte det for å komme oss inn på telefon uten passord pga tofaktor. Ellers problemfritt.

Svar fra Happybytes
04.04.2024 09:50

Hei Arvid, Godt å høre at du fikk den hjelpen du behøvde og at kundeforholdet er problemfritt :) Takk for omtale. Oskar // Happybytes

Happybytes

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR