Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert mai 2024
Happybytes
4.0
997 verifiserte omtaler

Happybytes omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Happybytes opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.0
Bra
997 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#3
Utmerket
Happybytes er rangert
#3 av 22 mobilselskaper
79%
Utmerket
79% anbefaler Happybytes
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 997 omtaler om Happybytes

FILTRER OMTALER
731
50
35
60
121
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Happybytes?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Elendig etter nye sim-kort ble rullet ut.

Omtale av  Knut G

Etter bytte sim-kort som dere loftet skulle fungere som før lurer jeg på. Hvorfor får jeg ikke til å bruke Internett ved telefonsamtale? Hvorfor fungerer ikke siden min på Sveabank? Hvorfor har arkiv og opptak Altibox forsvunnet over mobildata? For å si det sånn,det har nu godt en tid siden som kort byttet å det ser ikke ut som dere har kontroll i hele tatt. Å vet dere det tok meg mange timer å sette opp det nye sim kortet som da har de manglene jeg her beskriver.Har dere svar til dette og Ingen av disse problemene var med det gamle simkortet så jeg synes det er ett merkelig svar at dere legger ansvaret over på mobil leverandøren. Synes dere i hele tatt dere har vist en uprofesjonell i utrullingen av ny sim. .Har fått hjelp av Svea og Altibox for hvordan kunne jeg drømme om at slike feil skulle ligge i sim-kortet. Det har godt med mye unødvendig tid for meg å finne ut dette.Svarene dere gir viser at dere tar null ansvar,dette er skammelig :-(

Svar fra Happybytes
02.06.2023 09:58

Her må det ha oppstått noen alvorlige misforståelser for det meste av det du beskriver har ikke noe med SIM-kortet å gjøre. Ta kontakt med våre kundeservice så vil de hjelpe deg. Thomas // Happybytes

Oppfølging av min tidligere omtalle

Omtale av  Gerard

Jeg skrev en relativt negativ rating her for noen dager siden om happybytes hvor jeg hovedsaklig klaget på mb, pga jeg sliter med å se videoer og surfe etter jeg fikk et nytt sim kort for en stund siden som viser LTE dekning iplassen for 4g/5g dekning. Jeg fikk som svar at LTE er 4g og at dekning kan variere noe som selvfølgelig er sant og gir mening. Problemet er at jeg har testet nettet mitt avogtil for meg selv og med kompiser ved hjelp av speed test fra ookla. Både med mitt tidligere sim kort og mitt nye FLERE ganger fra samme plass og ikke bare en plass jeg snakker om 3/4 plasser (hvor det sendes til forskjelige master). Hvergang jeg testet mitt gamle fikk jeg langt over 100mb/s download noe som er helt topp, mit nye derimot sliter jeg med å få 10mb/s (samt så bytter den heletiden hvilken provider dn henter data ifra) å la os ikke begynne med upload engang... (samt så er minst 1 av providerene de henter mb fra ikke telenor men et under firma av altifiber krever dyppere undersøkelse av noen med resurser for å finne ut av konkret hva som skjer her) Jeg vil se meg nøtt til å bytte til en annen mobil opperatør dersom dette ikke forandrer snart Jeg har ikke hat noe problem med happybytes før simkort byttet og har dermed ingenting godt eller vondt å si om kundeservicen

Svar fra Happybytes
02.06.2023 09:39

Det kan være problemet ligget i oppsett eller innstillinger i telefonen. Ta kontakt med kundeservice så finner vi ut av det. Thomas // Happybytes

Service er bare over epost, men knallbra

Omtale av  Cameron

Det er definitivt noe som skjer når man finner ut at man kan bare kontakte sin mobilnett leverandør over epost. Man tenker man får ikke svar i tide hvis noe går feil eller det er vanskelig å få tak i dem når det gjelder. Vel, dette gjelder ikke Happybytes. Har alltid fått svar til spørsmål og hjelp når jeg har trengt det Ellers så er prisene på abonnementene noe av de meste rimelige som finnes, det som er inkludert er kjempebra, roaming i EU er inkludert. Og de er på Telenor så dekningen er bra de fleste plasser her i Nord. Ja det er en på-nett service. Men jeg syns den er helt verdt det

Svar fra Happybytes
02.06.2023 09:37

Veldig hyggelig å høre at du er happy med oss Cameron 😃 Takk for finfin tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes

Bra i begynnelsen. Etter sim-kort bytte stadig problemer

Omtale av  Nico V

Jeg har vært kunde i omtrent 1.5 år. Fantastisk mobilabonnemet det første 14 måneder. Nå måtte jeg bytte simkort og jeg har ikke hatt noe annet enn problemer hele tiden. Selv når jeg hadde fulgt prosedyren for konfigurering av simkort, har jeg veldig ofte problemer med kobling til internett. På vei mister mobilen stadig internetkobling. Happybytes har kraftig nedgradert kvaliteten til sin mobildekning. Jeg er ofte i bilen for min jobb, og kann ikke lengre jobbe med en såpass upålitelig leverandør. Jeg sier opp i dag.

Svar fra Happybytes
02.06.2023 09:35

Dekningen vår er fortsatt akkurat den samme så ingen grunn til at det skal være slik. Ta kontakt med kundeservice så skal vi se om vi ikke finner ut av det. Thomas // Happybytes

Fornøyd jeg med HB

Omtale av  Oliver S

Mobiltelefoni gjort enkelt. Telenor dekning til Happy priser dette. Og hyggelig kundeservice attpåtil.

Svar fra Happybytes
02.06.2023 09:33

Takk for veldig hyggelig tilbakemelding og omtale Oliver 👍🏻 Thomas // Happybytes

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Storfornøyd etter byttet

Omtale av  Sivert S

Hatt Ice i flere år, men testet ut Happybytes og angret ikke. Raskere internett, bedre dekning, hyggeligere kundeservice. Flytter over resten av familien også innen noen uker.

Svar fra Happybytes
02.06.2023 09:29

Velkommen til Happybytes Sivert 😃 og takk for at du valgte oss. Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Vi gleder oss til å ta i mot resten av familien. Thomas // Happybytes

Enormt bra

Omtale av  Jørgen

Svarer lynraskt og hjelper til veldig bra. Er ekstremt fornøyd

Svar fra Happybytes
02.06.2023 09:26

Takk for hyggelig tilbakemelding og omtale Jørgen. Herlig å høre at du er happy med oss. Thomas // Happybytes

Elendige kunde sørvis å er overhode ikke interessert å ta vare på kunder

Omtale av  Lars

Pris er god. men hva hjelper det, når det ikke går å ringe å få hjelp (alt via nett ) her om dagen skulle di bytte ut mitt gammle simkort med et nytt, enkel sak. Men det nye simkortet ble satt inn så fungerte det å ringe inn og ut . men mobil data eksisterer ikke (å har prøvd alt ) så vart det å finne WiFi å søke etter telefonnummer det var ikke en kjeft som svarte selfølgelig. sente en melding at di kunne ringe meg på 92..... Så jeg slipper å skrive så mye frem og tilbake Men svare var at dem desverre ikke var telefonen selskapet for meg ( alt skal vere melding ) greit for min del. jeg takket for meg å sa jeg skulle finne en annen seriøs oppratør, så man får et komplett mobil abenomang . For di som lurer dem ringte ikke for å hjelpe eller å slippe å miste en god kunde Styr unna og heller betal 50 kr mer i måneden å få hjelp hvis det skal vere et eller annet problem

Svar fra Happybytes
02.06.2023 09:25

Vi er heldigitale på kundeservice i form av chat og e-post. Har du forsøkt å ringe noen er nok ikke det oss. Thomas // Happybytes

Fungerer ikke å ringe til bærbare fasttelefoner

Omtale av  Terje B

Det nye sim-kortet fungerer ikke slik det skal. Får ikke ringe til trådløse telefoner, f.eks i et kontorlandskap o.l. Mottaker ser og hører at det ringer, men ved forsøk på å svare så skjer det ingen ting. Den som ringer får så opptattsignal. Happybytes har bekreftet problemet, og skylder på Telenor. Dette ble kortvarige abonnement for min families del, da alle jobber på et sykehus vi ikke kan ringe til.

Svar fra Happybytes
02.06.2023 09:23

Er ikke sikker på hvorfor det ikke fungerte men uansett synd du ikke var fornøyd med oss. Thomas // Happybytes

Nytt simkort Happybytes

Omtale av  Remi

Etter jeg fikk nytt simkort fra Happybytes så begynte nedturen. Da gikk dekningen fra 5g til 4g, kunne heller ikke sende eller motta mms. Dekningen ble også mye dårligere etter simkort bytte. Det var lite hjelp å få fra kundeservice hos Happybytes. Har byttet selskap nå har jeg 5g og alt er i orden.

Svar fra Happybytes
02.06.2023 09:19

Dekningen er akkurat den samme som før. Alle de store mobilprodusentene har støtte for 5G i siste software-oppdatering. Det sagt så er jeg usikker på hva du tenker 5G løser for deg som ikke 4G gjør. Thomas // Happybytes

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dårligste mobilabonnement jeg har prøvd så langt

Omtale av  Ellie

Umulig å surfe samtidig med innkommende eller utgående anrop, ordningen med 1 GB per dag er jo helt umulig da forbruk varierer, fakturerer for en hel måned om man sier opp først i måneden. Kan ikke dele 4G med andre…osv osv. Er enig med personen som sa at markedsføringen er noe villedende. Styr unna.

Svar fra Happybytes
02.06.2023 08:04

Abonnementet har du jo valgt selv. Passer ikke det kan du enkelt skifte på "min side". Fakturering er helt i tråd med vilkårene du sa ja til når du ble kunde. At du ikke får satt opp "delt data" er nok kun en innstilling på telefonen. Thomas // Happybytes

Ikke fornøyd etter bytte av SIM-kort.

Omtale av  Maren

Alle kunder har fått itlsendt nytt SIM-kort, så det var ikke et valg. Etter nytt SIM-kort har 4G endret seg til LTE. Dette er definitivt ikke samme som 4G, selvom happybytes mener dette. Raske søk på nett gir samme svar, det tilsvarer 4G, men er ikke det samme. 4G/LTE er utrolig ustabilt, og jeg sliter med å bruke apper og nett når jeg er uten WIFI-dekning.

Svar fra Happybytes
02.06.2023 07:59

Synd å høre at du ikke fornøyd med oss. LTE og 4G er det samme. Det er fakta. Det kan du fort Google deg frem til. Ta kontakt med kundeservice så kan de hjelpe deg med å sjekke problemene du opplever. Thomas // Happybytes

Dårlig kundeservice

Omtale av  Morten D

Happybytersmobil vil ikke høre på hvis folk er missfornøyd. Påtide di blir mere ydmyke mot kundene som er ikke fornøyd. Har opplevd må diskutere med Happybytersmobil om dekingen der jeg bor .Det er ikke 5 g .Di mener det er 5 g.

Svar fra Happybytes
31.05.2023 06:59

Vi skal absolutt lytte til kundene våre Morten. Når det gjelder dekning er det mange variabler som spiller inn men vi får ikke gjort så mye annet enn å bruke dekningskartet til Telenor som et utgangspunkt. Thomas // Happybytes

Ikke fornøyd

Omtale av  Trond

Byttet til happybytes fra talkmore pga at talkmore skrudde opp prisene på abonnementene med hhv 2gb og 6gb data pga økte utgifter. Da jeg byttet etterspurte jeg tvillingsim (må ha det i klokka til gutten) de sa at de hadde byttet plattform, men at det tok et par uker før de fikk det. Spurte etter et par uker og fikk samme svar. Spurte på nytt i går(25/5) og fikk til svar at det kom forhåpentligvis på plass i løpet av sommeren. Dette er for dårlig! + at det ikke går å ringe de er et stort minus. Ventet på svar på chatten i 16 minutter og svaret på mine spørsmål var usedvanlig korte. Skal bytte snarest mulig. Et stort pluss er at de er billige.

Svar fra Happybytes
30.05.2023 13:37

Synd du ikke var fornøyd med oss. Thomas // Happybytes

ikke helt fornøyd

Omtale av  Gjermund

Prisen er bra til hvor mye data man får, fint med Telenor dekning, men dårlig kundeservice og app

Svar fra Happybytes
26.05.2023 10:01

Vi leverer som du ser av andre omtaler her på Bytt som regel svært godt på kundeservice. Beklagelig at det ikke var din opplevelse. Føler meg trygg på at det inntrykket endrer seg neste gang du tar kontakt med oss. Thomas // Happybytes

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Happybytes for alltid!!

Omtale av  Mette

Jeg har hatt mange andre operatører for mobilabonnement, men jeg skal aldri bytte til noen andre igjen. Happybytes og deres kundeservice er verdens beste, og det er ingen overdrivelse! Abonnementet har en fantastisk pris, alltid god dekning, masse data og de gangene jeg har bedt kundeservice om hjelp svarer de og løser hva jeg spør om innen minutter. Happybytes for alltd!!

Svar fra Happybytes
26.05.2023 09:44

For en utrolig hyggelig tilbakemelding Mette. Vi lover å ta godt vare på deg for alltid! Takk også for flott omtale 🙏🏻 Thomas // Happybytes

Happybytes

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR