Happybytes opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Var fornøyd inntil bytte av simkort. Nå forts etter flere henvendelser ikke tilgang til mobildata. Dårlig dekning enkelte steder. Elendig kundeservice
Leit å høre at du ikke er fornøyd med oss lenger. Både dekning og kundeservice er den samme som før. Thomas // Happybytes
Effektiv hjelp i forbindelse med bytte av abo og rask aktivering av sim. Fantastisk service :)
Flott å høre at du er happy med oss Hanim. Takk for hyggelig omtale 😃 Thomas // Happybytes
Etter noen år hos Ice valgte jeg abonnementet 10 GB/198,- hos Happybytes. Etter bestilling gikk ting litt tregt. For det første måtte jeg etterlyse velkomstbrev med SIM-kort, det kom dagen før aktiveringsdato. Når aktiveringsdatoen var kommet, var SIM-kortet ikke aktivert. Måtte selv gå inn på mine sider og gjøre dette selv. Mobilen måtte også konfigureres endel manuelt i etterkant, men her fikk jeg ok hjelp på chatten. I ettertid sitter man igjen med en følelse av at opplegget er litt gammeldags hvor man er mye overlatt til seg selv i startfasen. Når dette er sagt, når alt er satt opp, fungerer Happybytes utmerket med god dekning, god talekvalitet og en pris som gir mye mobildata for pengene.
Her har du nok hatt en litt uvanlig kronglete oppstart, med uheldig postgang osv. Men bra at det ordnet seg til slutt Lars. Vi satser på et happy kundeforhold fremover. Thomas // Happybytes
Vi var to personer i husstanden som byttet til Happybytes 11.05.23. Blant annet pga hyggelige utenlandspriser på mobilbruk. Fra samme dag begynte et uforklarlig forbruk av mobildata viste det seg etter hvert som dagene gikk. Blant annet følgende: - 10 GB brukt opp i løpet av ca en uke selv om jeg mesteparten av tiden var på wifi (hjemme/jobb) - Daglig gikk det ut 48 mb flere ganger i minuttet - 23. mai ble det brukt nesten 2,5 GB til tross for at jeg var på wifi på jobb hele dagen + stort sett hjemme-wifi resten - 18. mai fikk jeg sms om påfylll av 1 GB (da de 10 GB var brukt opp). 4 minutter senere fikk jeg ny sms om nytt påfyll på 1 GB. Mao hadde jeg angivelig brukt 1 GB på fire minutter! Helt absurd! Jeg var så og si sikker på at her måtte det være en feil ett eller annet sted (innstillinger, SIM-kort, el.lign). Jeg har hatt mobil i mange år uten å være i nærheten av et slikt forbruk. Da jeg kontaktet Happybytes og sendte over utskrifter av forbruksloggen var konklusjonen fra dere at dette var normalt! Dette svaret kunne jeg rett og slett ikke ta seriøst. Det var mao ingen annen løsning enn å bytte mobiloperatør igjen. Dette uforklarlige forbruket var rett og slett helt uakseptabelt å godta. Dette medførte at Happybytes mistet to kunder + at vi var klare for å overføre to personer til... Nå skal jeg føye til at jeg testet mobilen den siste dagen før vi gikk fra Happybytes til annen operatør. Da skrudde jeg på alt av tunge apper som Tidal., Instagram, youtube, etc og koblet meg fra wifi-nettet helt i timesvis. Forbruket fra 01.06 - 05.06 var på under 1 GB. Mao virket forbruket langt mer normalt i juni enn i mai - til tross for at jeg det siste døgnet før operatørbyttet overdrev bruk av mobildata maksimalt - noe som underbygger min påstand at det må ha vært noe riv ruskende galt i starten. Jeg håper dere tar kunder seriøst på generelt nivå, for vi følte oss ikke ivaretatt overhodet da vi meldte i fra om vår frustrasjon. Når det i tillegg er kunden som blir sittende med regninga uten noen form for løsning, så blir opplevelsen utelukkende negativ.
Vi har dessverre ikke kontroll på hvilke apper, innstiller osv du benytter på telefonen. Kun hvilket forbruk som genreres. Det er selvfølgelig beklagelig at du sitter igjen med en opplevelse av at det var mer enn hva du forventet. Thomas // Happybytes
Ingen andre kan slå prisene som happybytes tilbyr. Ikke minst gir appen en oversikt over alt man trenger for å holde dataen og betalingene i "sjakk".
God kontroll og oversikt over eget abonnement er viktig. Flott å høre at du er fornøyd med oss Sunniva. Takk for fin omtale 👍🏻 Thomas // Happybytes
Nådde rask kundeservice og fikk hjelp som løste problemet med engang.
Flott å høre at du er happy med kundeservicen vår Jørgen. Takk for god tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
Må bare skryte av servicen til Happybytes! Superrask kundeservice som løste mine problemer i en fei! God dekning via Telenor til en supergunstig pris!
Takk for veldig hyggelig skrytemelding 🙏🏻 Takk også for superhyggelig omtale. Thomas // Happybytes
Selv om de ikke er tilgjengelig på telefon gir de rask og topp service på e-post, eller på Chat boten om du vil.
Flott å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår Pierre. Takk for flott tilbakemelding og omtale 🙏🏻 Thomas // Happybytes
Happybytes.no er den beste mobiloperatør. Kundeservice er tilgjengelig og løser alt på kort tid. Billigst på markedet for 10GB. Har brukt de i over 2 år. Vervet flere i mitt omgangskrets og de er fornøyde. Fikk beskjed om at sim kortet skulle byttes, og deretter mottok jeg simkort som ikke virket. Jeg fikk levert nytt simkort på døra fordi det tilfeldigvis passet for en ansatt å levere. Snakk om god kundeservice!! Telenor dekning.
Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding og omtale Aleksa 😃 Vi strekker oss så langt det er mulig for å gi best mulig service. Thomas // Happybytes
Jeg har vært svært fornøyd med Happybytes siden sommeren 2020. De er suverent rimeligst på det aller meste og spesielt gode på utenlandspriser. Her har det aldri vært noe tull. Kundeservice er også helt topp. Men etter bytte av SIM-kort – en "ny tjenesteplattform" hvis formål synes noe underkommunisert – har jeg hatt en del problemer med min gamle iPhone, blant annet at 4G-tale og Wifi-tale ikke lenger virker. Dette er det tydeligvis ikke noe å gjøre med, og det er synd, for alt var fint før SIM-byttet. Happybytes er fremdeles bra, men ikke fullt så bra som før for min del. Derfor bytter jeg nå operator.
WiFi-tale skal være på plass hos Apple på andre siden av sommeren. Håper vi ser deg tilbake hos oss ved en senere anledning. Thomas // Happybytes
Bestilte nytt Sim-kort fra Happybytes for 14 dager siden etter å ha vært Telenor kunde i 25 år! Fikk nytt Sim-kort som viste seg være feil med Sim-kortet. Ringte 31.05.2023 samme dag og påpekte feilen. Fikk vite det ville ta minimum 4 virkedager før jeg fikk nytt Sim-kort. Da jeg sitter i rullestol er jeg avhengig av mobil og dette sa jeg i fra om. Happybytes tilbød seg å sørge for at jeg fikk nytt Sim-kort dagen etter ved at en ansatt la kortet i postkassen. Det kaller jeg service!!!! Makan 😁
Veldig hyggelig å høre at vi fant gode løsninger for deg Per. Takk for flott tilbakemelding 🙏🏻 Thomas // Happybytes
God dekning, lave priser og en service som er både rask og hyggelig
Supert å høre at du er happy med oss Jan T. Takk for veldig hyggelig tilbakemelding og omtale 😃 Thomas // Happybytes
Etter bytte sim-kort som dere loftet skulle fungere som før lurer jeg på. Hvorfor får jeg ikke til å bruke Internett ved telefonsamtale? Hvorfor fungerer ikke siden min på Sveabank? Hvorfor har arkiv og opptak Altibox forsvunnet over mobildata? For å si det sånn,det har nu godt en tid siden som kort byttet å det ser ikke ut som dere har kontroll i hele tatt. Å vet dere det tok meg mange timer å sette opp det nye sim kortet som da har de manglene jeg her beskriver.Har dere svar til dette og Ingen av disse problemene var med det gamle simkortet så jeg synes det er ett merkelig svar at dere legger ansvaret over på mobil leverandøren. Synes dere i hele tatt dere har vist en uprofesjonell i utrullingen av ny sim. .Har fått hjelp av Svea og Altibox for hvordan kunne jeg drømme om at slike feil skulle ligge i sim-kortet. Det har godt med mye unødvendig tid for meg å finne ut dette.Svarene dere gir viser at dere tar null ansvar,dette er skammelig :-(
Her må det ha oppstått noen alvorlige misforståelser for det meste av det du beskriver har ikke noe med SIM-kortet å gjøre. Ta kontakt med våre kundeservice så vil de hjelpe deg. Thomas // Happybytes
Jeg skrev en relativt negativ rating her for noen dager siden om happybytes hvor jeg hovedsaklig klaget på mb, pga jeg sliter med å se videoer og surfe etter jeg fikk et nytt sim kort for en stund siden som viser LTE dekning iplassen for 4g/5g dekning. Jeg fikk som svar at LTE er 4g og at dekning kan variere noe som selvfølgelig er sant og gir mening. Problemet er at jeg har testet nettet mitt avogtil for meg selv og med kompiser ved hjelp av speed test fra ookla. Både med mitt tidligere sim kort og mitt nye FLERE ganger fra samme plass og ikke bare en plass jeg snakker om 3/4 plasser (hvor det sendes til forskjelige master). Hvergang jeg testet mitt gamle fikk jeg langt over 100mb/s download noe som er helt topp, mit nye derimot sliter jeg med å få 10mb/s (samt så bytter den heletiden hvilken provider dn henter data ifra) å la os ikke begynne med upload engang... (samt så er minst 1 av providerene de henter mb fra ikke telenor men et under firma av altifiber krever dyppere undersøkelse av noen med resurser for å finne ut av konkret hva som skjer her) Jeg vil se meg nøtt til å bytte til en annen mobil opperatør dersom dette ikke forandrer snart Jeg har ikke hat noe problem med happybytes før simkort byttet og har dermed ingenting godt eller vondt å si om kundeservicen
Det kan være problemet ligget i oppsett eller innstillinger i telefonen. Ta kontakt med kundeservice så finner vi ut av det. Thomas // Happybytes
Det er definitivt noe som skjer når man finner ut at man kan bare kontakte sin mobilnett leverandør over epost. Man tenker man får ikke svar i tide hvis noe går feil eller det er vanskelig å få tak i dem når det gjelder. Vel, dette gjelder ikke Happybytes. Har alltid fått svar til spørsmål og hjelp når jeg har trengt det Ellers så er prisene på abonnementene noe av de meste rimelige som finnes, det som er inkludert er kjempebra, roaming i EU er inkludert. Og de er på Telenor så dekningen er bra de fleste plasser her i Nord. Ja det er en på-nett service. Men jeg syns den er helt verdt det
Veldig hyggelig å høre at du er happy med oss Cameron 😃 Takk for finfin tilbakemelding og omtale. Thomas // Happybytes
Jeg har vært kunde i omtrent 1.5 år. Fantastisk mobilabonnemet det første 14 måneder. Nå måtte jeg bytte simkort og jeg har ikke hatt noe annet enn problemer hele tiden. Selv når jeg hadde fulgt prosedyren for konfigurering av simkort, har jeg veldig ofte problemer med kobling til internett. På vei mister mobilen stadig internetkobling. Happybytes har kraftig nedgradert kvaliteten til sin mobildekning. Jeg er ofte i bilen for min jobb, og kann ikke lengre jobbe med en såpass upålitelig leverandør. Jeg sier opp i dag.
Dekningen vår er fortsatt akkurat den samme så ingen grunn til at det skal være slik. Ta kontakt med kundeservice så skal vi se om vi ikke finner ut av det. Thomas // Happybytes