Happybytes opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har aldri angret på at jeg byttet til Happybytes. Mobil regningene er til å leve med og ikke minst: de har utmerket kundebehandling og har god service instilling.
Hei Finn, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår. Vi legger stor vekt på at denne skal være best mulig, og vi skal gjøre vårt ytterste for at du vil fortsette å oppleve det sånn. Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Jeg valgte & bytte til Happybytes etter 13år med et annen operatør. Grunnen er at jeg ikke bruker data & da passer Flex bra. Har ikke engang rukket & aktivere Happybytes før de endrer abonnementet som da vil inkludere data & da også høyere pris. Var jo nettopp derfor jeg byttet, for & slippe & betale for data jeg ikke bruker. Lite imponert & skuffet over Happybytes, som var de eneste som ikke inkluderte data, men som de nå begynner med 1 mars.
Hei Ghostrider, Vi har i dag, som du refererer til, informert våre kunder om en endring i vårt Flex-abonnement. Fra 1.mars vil vi inkludere 500 MB mobildata i abonnementet, samt at prisen går opp kr. 20,-. Denne endringen medfører at de fleste av våre kunder nå får en lavere regning, og det synes vi er bra. Når det gjelder de få kundene som ikke bruker mobildata i dag så vil de riktignok få en liten prisøkning. Det har derfor vært viktig for oss at vi fortsatt er billigst, også for de som ikke bruker mobildata. Og det er vi. Det er ingen som er billigere enn oss på fri bruk av tale og meldinger etter prisøkningen 1.mars. Kunder som bruker mobildata vil derimot oppleve at totalprisen går ned. En kunde som f.eks bruker 500 MB data betaler i dag 152,80. Fra 1.mars vil denne kunden betale 70,-. Dermed vil de fleste av våre kunder spare penger på endringen. Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Det irriterer meg at de setter opp prisen. Jeg bruker ikke data, og er ikke interessert i å betale for det. Hvis jeg ville bruke 500 MB så hadde jeg brukt det. Jeg har anbefalt Happybytes til venner, men det kommer jeg ikke til fremover.
Hei Lissie, Det er beklagelig at du føler det sånn. Vi har i dag, som du refererer til, informert våre kunder om en endring i vårt Flex-abonnement. Fra 1.mars vil vi inkludere 500 MB mobildata i abonnementet, samt at prisen går opp kr. 20,-. Denne endringen medfører at de fleste av våre kunder nå får en lavere regning, og det synes vi er bra. Når det gjelder de få kundene som ikke bruker mobildata i dag så vil de riktignok få en liten prisøkning. Det har derfor vært viktig for oss at vi fortsatt er billigst, også for de som ikke bruker mobildata. Og det er vi. Det er ingen som er billigere enn oss på fri bruk av tale og meldinger etter prisøkningen 1.mars. Kunder som bruker mobildata vil derimot oppleve at totalprisen går ned. En kunde som f.eks bruker 500 MB data betaler i dag 152,80. Fra 1.mars vil denne kunden betale 70,-. Dermed vil de fleste av våre kunder spare penger på endringen. Dette tatt i betraktning så håper vi selvfølgelig at du vil fortsette å anbefale oss videre :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Norges gunstigste mobilabbonnement, stabilt og super dekning over det ganske land. Slutt å kaste penger etter dyre mobilavtaler- gå over til Happybytes!
Hei Manfred, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, og tusen takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Alt er enkelt å administrere gjennom Min Side på web eller gjennom app på mobilen. Utrolig behagelig at jeg slipper alt maset med å finne Wi-Fi mens jeg er i utlandet, data er så billig at det er ikke noe å bekymre seg for. Helt topp å slippe utrygge åpne nett på flyplasser og slikt. Anbefales.
Hei Sigurd, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementet vårt og løsningene vi tilbyr med det :) Vi er veldig stolte av utenlandsprisene våre så da er det alltid ekstra hyggelig å høre fra kunder som nyter godt av disse. Tusen takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Velidig bra og billig mobil abonoment. Er også veldig bra dekning.
Har nå hatt Happybytes i ca 1 år,og jeg må si meg meeeeegt godt fornøyd, kjempebra priser både her hjemme og ikke minst i utlandet, super dekning og fantastisk kundeservice. mitt dataforbruk varierer en del fra mnd til mnd siden jeg reiser en del i jobben, og da er pris modellen til Happybytes helt perfekt
Hei Tom, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, både i Norge og i utlandet, og at prismodellen vår passer deg. Vi er veldig stolte over å svært gode utenlandspriser, så da er det hyggelig å se at våre kunder nyter godt av disse :) Hygglig å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår også. Vi legger stor vekt på at denne skal være best mulig. Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Altså Happybytes kan anbefales videre på det sterkeste. Har aldri hatt så lav faktura etter jeg gikk over til Happybytes. <3 Jeg bare elsker at man kun betaler for data, og bruker man ikke noe data, så betaler man kun 50 kr som er helt genialt med Happybytes. Kundeservice er også helt på topp. Jeg elsker Happybytes <333
Hei Marius, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår. Vi legger stor vekt på at denne skal være best mulig. Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
God og meget rask service via e-post. Har ikke noe annet å tilføye.
Jeg er meget fornøyd med hvordan dette dekker mine behov. Kundeservicen er helt utmerket. I løpet av mine 7 måneder som kunde, er det ikke noe negativt.
Hei Per, Så hyggelig å høre at du er fornøyd abonnementet og med kundeservicen vår. Vi legger stor vekt på at denne skal være best mulig. Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Sønnen vår fikk akkurat sin første mobil med abonnement fra Happybytes. Stort sett sitter han på trådløse nett, så regningen kommer sjeldent opp i mer enn 50,- pr. mnd. Fikk også veldig bra og hyggelig service fra Happybytes da vi tok kontakt 👏🏻
Hei Tone, Så hyggelig å høre at dere er fornøyd med abonnementet og også kundeservicen vår. Vi legger stor vekt på at denne skal være best mulig. Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Jeg byttet til happybytes for mor og far. Ingen av di bruker data på tlf. Di sparte 4800,- kr i året til sammen for begge to. Anbefaler dette, spesielt hvis du ikke bruker data.
Hei Kurt, Hyggelig å høre at du er fornøyd med abonnementene til din mor og far. Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Veldig fornøyd. Betaler betydelig mindre enn før og servicen er veldig bra
Jeg har nå hatt 1-om dagen en liten stund, og jeg er meget fornøyd. Å bytte fra tidligere leverandør til HappyBytes gikk knirkefritt! Abonnementet fra HappyBytes er både billig og gir ypperlig dekning.
Hei Benjamin, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, bytte-prosessen og dekningen. Vi jobber hele tiden med å gjøre kundereisen best mulig, så da er det veldig hyggelig å høre fra fornøyde kunder. Takk for tilbakemeldingen :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes
Happybytes hadde ikke engang riktig oppsett på nettsidene sine til iOS engang. Når jeg bytta til 1-om-dagen-abonnement og hadde brukt 800mb den dagen, så strupet de hastigheten til omtrent null men forbruket ble i kroner mer enn doblet på ett sekund, dekningen er IKKE som Telenor der jeg oppholdet meg mest. De kommuniserer kun pr msn eller e-post, svarer raskt, men har ennå tilgode at løsning har kommet. Dette er den verste mobiloperatøren jeg noensinne har opplevd
Har hatt abonnementet i ca 14 dager og får en regning på kr 217, hvor det meste var datatrafikk, så jeg bytter tilbake til det jeg hadde.
Hei Bente, Veldig synd å høre at du ikke ble fornøyd med oss. Når det gjelder første faktura så vil denne som oftest være litt høyere da den dekker månedsavgiften for inneværende og kommende måned, som også var tilfellet her. I tillegg kommer den dataen du hadde brukt i perioden. Dessverre er det sånn at kostprisen er høyere på den første databruken man har hver måned. Her har du nok vært uheldig og blitt kunde sent i mnd og brukt data som dermed blir uforholdsmessig dyr. Ettersom dataprisen synker med bruk vil dette jevne seg ut over tid, når man har hele måneder å bruke data på. De 217,- er altså for fri bruk av tale og meldinger i 40 dager, samt ca 1 GB med data som hadde brukt på 8 dager. Dersom du skulle ha noen spørsmål knyttet til faktura, ta gjerne kontakt med vår kundeservice som sitter klare til å hjelpe deg :) Vennlig hilsen, Mathias // Happybytes